Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۷ماه است رحم تخمدان چپم را د ر اورده ام وحالا سمت چپم لو کوله مایع هستش ایا خطر ناک هستش
- خونریزی کم قاعدگی
سلام خانوم دکتر. من ۳۷ سال سن دارم. تازه ازدواج کردم و در اقدام برا بارداری هستم. از نه ماه پیش حجم خونریزی های من از پنج روز به یک روز اون هم خیلی کم کاهش پیدا کرده.اونم به صورت اینکه مثلا ماه پیش چهار روز بعد ماه بعد سه روز بعد دو روز الانم یک روز شده. یک روز هم شده خونریزی خیلی خیلی کم میبخشید در حد یه نوار . تمام ازمایشات هورمونی اعم از دخیره ی تخمدان و fsh و غیره رو انجام دادم نرمال هستن . پزشک علتی برا این مورد من نمیتونه پیدا کنه. خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- درد مقعد و بخیه زایمان طبیعی زمان پریود
سلام خسته نباشید من زمان پریود درد مقعد دارم و بعضا شدید میگیره واسه دفع مدفوع و همچنین ۷سال زایمان طبیعی انجام دادم جای بخیه هام درد میکنه میخواستم نظرتون بدونم وآیا باید به دکتر حتما مراجعه کنم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم در یک کیسه اب با یک جفت... استراحت نسبی رو به مطلق دارم ۲۴ هفته هستم .بیشتر اوقات به پهلو چپ میخوابم ...تازه متوجه شدم وقتی به پهلوی چپ میخوابم جنین ها میان اون سمت و شکمم رو که میبینم سمت چپ بیشتر باد میکنه و میزان نیست شکمم ...ایا مشکلی پیش میاد؟ چطور بخوابم؟ و استراحت کنم؟
- باردارشدن
سلام من ۳۲سالم بچه اولم ۱۴سالشه برای دوبارباردارشدن ۵سال اقدام کردم همه ازمایشهای من و همسرم سالم بودداروهای پزشک وهم مصرف کردم ولی هنوزباردارنشدم به نظرشمادلیل چیه
- ترمیم پرده بکارت
سلام خسته نباشید من ۸ ماهه نامزدم اولای نامزدیم ک میرن دکتر رفتم گفت پرده تو نازکه و فقط در وسط قرار داره الانم چند روز پیش رفتم دکتر بهم گفت پرده ات پاره شده میخوام بدونم اگه از پشت رابطه داشته باشم باعث پارکی پرده میشع؟
- سلامسهتیرانتقالجنینداشتنازمایشمثبتشدهساکتشکیلشدهاماجنیننداشتههفتهسوم
- آیا کودکانی که در نوزادی جراحی انسداد روده داشتند در بزرگ سالی میتوانند بچه دار شوند؟
- اکوی رحم غیر هموژون میباشد یعنی چی؟
- زایمان
سلام سونویه من برازایمان ۲۳ زده دکتر گفته ۲۱ بیا بیمارستان برازایمان طبیعی من دردم ندارم چیکار کنم
- مایع مختصری با محتوای اکوفری در فضای آندومتر رویت شد
- کیست اکوفری
با سلام من 35سالمه مجردم وکیست اکوفری ابعاد63دارم ایا خطرناکه ونیاز به جراحی داره ؟با چه دارویی میشه دفع کرد؟
- استرادیول
سلام خانوم دکتر من در حال مصرف قرص استرادیول برای انتقال جنین هستم رابطه داشتم ایا مصرف قرص ال دی مشکلی پیش میاره استفاده کنم؟
- درمورد کیست درموئید وتنبلی تخمدان دخترم ۲۱ سالشه ودر سونو گرافی رکتال تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتی متر نشان داده شد خانم دکتر من خودم بیمار شماهستم وخیلی نگران دخترم هستم لطفا مرا راهنمایی کنید
خانم دکتر اگر ممکن بپرسید کی دختر من پریود شروع میشه ممنون از پاسخگویی
- خارش واژن
باسلام من ۳۳ ساله مجرد هستم مدت طولانی که در قسمت واژن خارش شدید دارم چندبار به دکتر متخصص زنان مراجعه کردم قرص و کرم واژینال استفاده کردم ولی متاسفانه بهتر نشدم احتمال قارچ دادن و چند روز از مواد ضدعفونی کننده مثل جوش شیرین و نمک و سرکه استفاده کردم تاثیری نداشت خیلی زجر میکشم لطف میکنید راهنماییم کنید چه کار کنم تا بهتر بشم
- بارداری
سلام هفته ۲۸ سرکلاژم استراحت دوروزیبارحمام برم مشکلی ندار
- توده
سلام خانم دکتر توی جواب سونوی مادرم یه توده هیپو اکو در پستان سمت راستش وجود داشت که مشکوک به سرطان بود دکتر بیوپسی پیشنهاد داد بیوپسی رو انجام دادیم ولی جوابش ۱۰ روز طول میکشه حالا با گذشت یه هفته اندازه ی توده بنظرم کوچیک تر شده آیا این ممکنه خبر از خوش خیمی بودنش باشه؟
- پریود
سلام من ۲۰ سالمه و چهار ماه پیش سقط کردم بعد از سقط پریودام منظم بود و مشکل نداشتم اما این ماه باید شانزدهم پریود میشم ک نشدم و ب جای پریود سع روزه لکه بینی دارم و درد زیر شکم ک دردش مثل پریود شدنه و همش زیر شکمم و پهلوهام صدای قارچ قور میده علتش چیه
- بارداری خارج از رحم
سلام خسته نباشید من یک دختر ده ساله دارم نه ماه پیش برای بارداری اقدام کردم متاسفانه خارج از رحم بود با یه دوز امپول بتا صفر شد والان میخوام دوباره برای بارداری اقدام کنم خیلی میترسم باز هم خارج از رحم باردار بشم سونو واژینال انجام دادم گفت همه چیزت خوبه به نظر شما سونو رنگی انجام بدم بهتر نیست ؟
- امپول پرژسترون
سلام من ۳ شنبه ای وی اف دارم بعد قرار شنبه آزمایش پروژسترون بدم اگ کم باشه آمپول بدن استرس دارم آیا آمپول پرژسترون باعث نمیشه من پریود شم چون جنین فریز دارم اگ باز بشن هیچ میشن عین خوره افتاده ب جونم


