Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرولاکتین
سلام آیا مصرف قرص LD باعث افزایش پرولاکتین میشود یاخیر
- زنان
سلام.من ۲۴ ساعت پس از مصرف اورژانسی کواموکسی کلاو خوردم آیا اثر اورژانسی رو از بین میبره؟
- کیست هموراژیک به اندازه پنج سانت
سلام من کیست هموراژیک به اندازه پنج سانت دارم چه دارویی باید مصرف کنم
سونوگرافی دادم تو تخمدان چپ یک کیست هموراژیک به ابعاد 5.0*4.8 میلیمترهاست و اینکه درد دارم و شکمم باد کرد سمت چپ آیا مشکل جدی هست؟
ممنون میشم جواب بدین
- خود ارضایی و بکارت
سلام ایا با لمس کلیتورس که بعد از اون ترشحات خونیست به معنای از دست دادن پرده بکارت هست اگر عادت شده باشد یعنی از بین رفته
- قرص اسپیرین
آیا قرص اسپیرین باعث پسر دار شدن میشود چگونه باید آن را مصرف کرد
- ضخیم شدن رحم همراه با لکه بینی
سلام خسته نباشید حدودا ۳هفته ست لکه بینی دارم رفتم سونوگرافی گفت ضخامت اندومتر ۲۵ هست باید تست بار داری بدی آیا باردارم کیست هم نداشتم همه چی طبیعی بود
- قرص کابرگولین
سلام وقتتون بخیر.به دلیل پرولاکتین بالا(۶۲) کابرگولین تجویز کرد نصف قرص وسط هفته و نصف دیگه جمعه ها مصرف میکنم.پریودم قبل از مصرف مرتب بود اما ازوقتی قرص رو شروع کردم اولین قاعدگیم تقریبا ۱۰روزه که عقب افتاده.خواستم بدونم تاخیر پریودم به دلیل مصرف کابرگولین هست؟ هفته ی اول استفاده هم کمی حالت تهوع و سردرد خاصی داشتم.
- سوال مهم
سلام خانم دکتروقت بخیر، علت ایجاد آمنوره هیپوتالامیک چیست و آیادرمان میشه؟ پیشاپیش ممنون ازپاسخگوییتون💕
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم اما وقتی فهمیدم پرده بکارت چیه کنجکاو شدم و خودمو با عکس های اینترنتی مقایسه کردم ولی هیچ گونه شباهتی به این عکس ها ندارم پرده من شبیه بیضی بزرگه به صورت عمودی که بالاش شبیه ۸ شده و پایینش گرده و دوطرفش انگاره خط وجود داره خیلی نگرانم ۶ماه دیگه عروسیمه توروخداااااا جواب بدین چطور ثابت کنم من کاری نکردم خانوادم من و زنده نمیزارن کاش راهی برای اثبات باشه یا من اشتباه کنم سالم باشه😔😔
- سلام من دیروز متوجه شدم توده سالید با ابعاد۵۵ در تخمدان چپ دارم پزشک معالجم دستور سریع عمل دادن آیا خطرناک نیست
- انتقال زگیل تناسلی
با سلام و خسته نباشی،
من بدلیل موقعیت شغلی ام،یکماه در میان منزل نیستم.
همسرم به تازگی متوجه وجود زگیل تناسلی در خود شده؛به پزشک زنان،مراجعه کرده و دکتر فرمودند به زگیل تازگی ایجاد شده.
آیا ممکن است با توجه به اینکه ما یکماه است که نزدیکی نداشته ایم؛آیا ممکن است به من نیز انتقال داده باشد؟البته هیچ علامتی ظاهری در من مشاهده نشده است - قرص
سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم که خانم ها هم میتونن از قرض داپوکستین که برای عذر میخوام زود انزالی آقایان هست استفاده کنن.اگر استفاده بشه عوارض چیه عوارض داره.ممنون از زحماتتون
- خوردن دوز اشتباهی قرص استرادیول در دو روز
- قرص نورم اسکین
سلام من سیزده روز دارم قرص نورم اسکین ۲۰ میخورم به خاطر جوش های صورتم و پریودیم یک هفته عقب افتاده باید چی کار کنم ؟
- سونوگرافی شکم و لگن
سلام و خسته نباشید ببخشید من سونو گرافی دادم توش نوشته کیست اکو فری به سایز 23 در کولدوساک خلفی متمایل به آن کس چپ مطرح کننده کیست پارااوارین مشاهده شده این یعنی چی؟
- عقب انداختن پریودی
با سلام. بعلت مسافرت به مشهد در تعطیلات عید میخواستم پریودم رو عقب بندازم. چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید؟ با توجه به اینکه تا پریود بعدیم حدودا یک هفته مونده. با تشکر
- آزمایش ادرار
با سلام من ۳۲ سال سن دارم متاهل هستم زایمان طبیعی۲ سال پیش داشتم . یه پولیپ داخل رحم و چند تا زخم کوچک داخل دهانه رحم دارم.خارش و سوزش داشتم آزمایش ادرار دادم wbc 12_13 و 3_4 Rbc و bacterie few و blood/ hb trace نوشته لطفا راهنمایی بفرمایید.خانم دکتر چند روز پیش فشارم را به طور تصادفی گرفتم ۱۴/۵ بود دو روزی همان فشار داشتم بعد پایین اومد به ۱۱ رسیده و سرم یه کم میسوزه و سوزن سوزن میشه و گوشم هم سوزن سوزن میشه و چشمام یه کم حالت گیجی داره دلیلش چیه
- سونوگرافی شکم و لگن
سلام وقتتون بخیر،تو سونوگرافیم: رحم رتروورته باابعاد37*91 و اکوی میومتریال هموژن فاقد ضایعه فضاگیردیده میشود،چندکیست نابوتین در سرویکس بزرگترین8mmدیده میشود،اندومتر با ضخامت 4mm با نمای هیپراکو هموژن مشاهده میشود،سونورو۶ روز بعداز تموم شدن پریود انجام دادم و۲۲سالمه
- لیزر مونالیزا
ايا شما ليزر موناليزا انجام ميدين اگر بله هزينه چقده لطفا ؟
- عمومی
با عرض سلام وادب خدمت خانم دکتر عزیزم.در حین نزدیکی دچار خونریزی شدید شدم البته خونریزی به رنگ قهوه ای تیره بود علت چی میتونه باشه ممنونم از راهنماییتون


