Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پستان..
سلام خسته نباشید من چند وقته روی هاله ی سینه ام برآمدگی های ریز مثل جوش میبینم البته وقتی پوست سینه ام کشیده میشه دیده میشن وقتی فشارشون دادم چرک میاد بیرون (خیلی خیلی کم یک جورایی اندازه سر سوزن ) این موضوع خطرناکه ؟ و علتش چیه؟
- سونو
سلام خانوم دکتر آدرس سونو سه بعدی خوب برای انومالی رحم جهت تشخیص زایمان زودرس تو رشت کجا برم؟
- استفاده از پمادمیکوزین
سلام خانم دکترمن نوزده هفته ودوروز باردارم وترشحات سبز رنگ دارم واز پماد های دیگه استفاده کردم تاثیر نداشت دکتر ماما برام پماد میکوزین نوشته ولی توی توضیحات منع کرده دربارداری استفاده بشه من یک شب استفاده کردم والان می ترسم مجدد استفاده کنم
- پرده بکارت
سلام من یک ماهه ازدواج کردم تو این یک ماه دوبار سعی کردیم پرده بکارت زده بشه ولی نشده ولی درد و سوزش دارم هنگام دخول فکر میکنم پرده من خیلی عقب هست که اینطور میشه خانمدکتر این میتونه اتفاق بیفته که پرده خیلی عقب باشه ما باید چیکار کنیم
- پریود نامنظم
سلام دخترم ۱۴ سالشه و الان یک ساله پریود شده و ادامه دار بوده، یعنی همیشه پریود بوده چندفه هم دکتر بردم ازمایش و سنو گرفتن ولی میگن هیچی نیست، دارو دادن ولی هیچ تاثیری نداشته، باید چیکار کنم
- تداخلدارویی
ایا قرص اسپیرنولاکتین و ال دی باهم تداخل دارند؟ کیست تخمدان دارم و برای ۳ ماه قرص ال دی تجویز شده.ایا بعد ۳ ماه باید سونو بدم یا کیستم خوب شده
- بارداری
باعرض سلام وخسته نباشید حضور خانم دکتر عزیز,خانم دکتر برای آزمایشهای غربالگری دوم باید ناشتا باشم,سوال بعدیم اینه که مصرف کندر در بارداری مفید هستش؟ممنون از راهنمایی های مفیدتون
- گروه خونی
سلام من گروه خونیم+o است و گروه خونی نامزدم AB+ هنوز برای آزمایشات عقد اقدام نکردیم میخواستم بدونم امکان داره گروه های خونیمون باهم تطابق نداشته باشه
- سونو رحم برای بچه دار شدن
میومتر هتروژن رویت،کانون های اکوزن وکیست های ریز در میومتر رویت شد میتواند آدنومیوز منتشر باشد
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- بارداری
سلام من امروز موقع پریودیمه اما هیچ گونه علایم پریود ندارم اما حدودا ۲۵ روز است که زیر دلم سمت راست درد خفیف دارم.و الان حدودا ۷ روز است که سینه هام بزرگ و سنگین شده اند.و هیچ گونه ترشحی هم ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید که آیا این علایم مال بارداریه یا مشکلات دیگه؟
- سونو سینه
باسلام و خسته نباشید من با فشار نوک سینه چپم ترشح خونی داشتم فقط با فشار خودبخودی نیست سونو در جای معتبر دادم کیست های متعدد داشتم به نظر شما مشکلی هست؟
- آندومتریوز
سلام خسته نباشید من روز اول پریودیم درد معقد دارم خیلی نیست اما همیشه موقع پریودی خودشو نشون میده و دردش تا حدیست که از خواب بیدارم میکنه و با نشستن اروم میشه و فقطم یک روز هست البته معمولا 10روز قبل پریودی هم این درد رو دارم اما اونم کوتاهه و با مفنامیک اسید برطرف میشه امروز مطلبی خوندم تحت عنوان آندومتریوز ایا ممکنه این بیماری رو داشته باشم???
- Kokeile reactoonz-kolikkopeli suositellulla kasinolla verkossa ja mielipiteemme.
Oletko etsimässä uutta pelikokemusta? Olet oikeassa paikassa, reactoonz viehättää sinua.Luonut arvostettu pelitoimittaja, reactoonz yhdistää jännittävän ketjureaktiomekaniikan.Pelin teema ja tunnelma Kuvittele värikkääseen avaruusmaailmaan, jossa voitot syntyvät ketjureaktioilla. Tämä tekee ainutlaatuiseksi reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma pitää tunnelman iloisena.Bonustoiminnot Bonusten suhteen, reactoonz pitää mielenkiinnon yllä. Tulet löytämään:- Bonuskierroksia - x2, x3, jopa x5 - Dynaamisen ruudukon - Wild-hahmojaPelatessasi sinulla on mahdollisuus aktivoida minipelin.Reactoonz verkossa Haluatko tietää, missä voit kokeilla reactoonz? Hyvä uutinen: useat luotettavat sivustot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Tervetuliaisbonuksella - Suosittu pelaajien keskuudessaPelin lopullinen tuomio Lyhyesti sanottuna reactoonz on erinomainen ajanvietto.Vahvuudet: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Sopiva volatiliteettiHuomiot: - Ei sovi niille, jotka etsivät klassista slottia - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot voi tuoda mukavia voittoja.
- بارداری
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر من بین واژن و سوراخ مقعدم یه دونه ریز که سرش سفید رنگه بوجود اومده. با توجه به اینکه من مجردم و رابطه نداشتم امکان داره زگیل تناسلی باشه؟
- سلام خسته نباشید من دخترم برا هورمون مردانم قرص مصرف کردم اسپیرونولاکتون و ال دی العان ک قعط کردم کلی جوش زدم خاستم بپرسم میتونم خودم هفته ای ۳تا اسپیرونولاکتون ۲۵ بخورم بدون ال دی پری رو تغیر نمیده بخدا پول دکتر ندارم دیگه
- فرق قرص مدروکسی پروژسترون و دوفاسترن
سلام
آیا قرص مدروکسی پروژسترون و دوفاسترن فرقی دارند؟ من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم پریود منظم نشد زود زود پریود میشم حالا دکتر قرص دوفاسترن داده میخواستم بدونم بااین قرص پریودم منظم میشه به نظرتون
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
- سونوگرافی سینه
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید


