Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونو ان تی دوازده هفته
سلام وقت بخیر خسته نباشید در سونو ان تی نوشته شدهUmbilical cord در Three vessels دیده شده این یعنی چی ؟
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر .من یه مدت هست که پهلوی راستم هنگامی که مثانه ام میخواستم تخلیه کنم درد داشت طوری که پهلوی راستم نگ۶ میداشتم تا ادرار کنم سونو شکم و لگن انجام دادم کفتن کیست ۶۰میلیمتری اینترنال اکو دارم میخواستم بپرسم از خانم دکتر باید چی کار کنم ممنون
- سلام من 4ماه پیش رابطه داشتم ولی دوماه پریود شدم. الان دوماه هست که دیگه پریود نمیشم. تست دوبار دادم منفی بود. توروخدا کمکم کنید. آیا امکان بارداری وحوددارد
- در مورد امپولhcg
سلام ببخشید من قصد بارداری دارم.این ماه قرص کلومفین خوردم و دکتر امپول hcgتجویز کرده برام ولی چون الان به دکترم دسترسی ندارم میخواستم ببینم باتوجه به سونوگرافی که روز ۱۱سیکل انجام دادم و سه فولیکول با ابعاد ۲۴ ، ۱۵.۵ و ۱۳.۵داشتم،امپول hcgرو بهتره کی تزریق کنم؟؟روز ۱۳یا۱۴سیکلم؟؟
- قائدگی نامنظم
سلام خانمدکترمن هر۳ماهیکباریا۵ماه۱بارپروئیدمیشم ووقتیعادتهستم۳روزهتموممیشهوخیلیکم هستمقدارخونریزی ممنون
- جواب سنو گرافی
سلام من توی سنو گرافیم نوشته،کیست دارای محتویات اکوژن 40×38درتخمدان چپ دیده شده ک مطرح کننده کیست هموراژیک میباشد ،ینی چی.احتمال اینکه سرطان تخمدان داشته باشم هس؟
- بستن لوله
سلام ۴۰ سال دارم ودارای یک دختر ۳ ساله هستم.دوران بارداری سختی داشتم بصورتی که اصلا آمادگی بارداری مجدد را ندارم.همزمان از قرص ضد بارداری و کاندوم استفاده میکنم.چون بشدت از بارداری ناخواسته وحشت دارم.این امر تو زندگی زناشویی هم تاثیر گذاشته.از رابطه با همسرم دوری میکنم و می ترسمباردار بشم.با وجود قرص و کاندوم هر ماه قبل پریود بی بی چک میذارم.از ترس مثبت شدن فشارم میفته.اگه بخوام لوله هام رو ببندم راهی وجود داره؟
- پرده بکارت
سلام بکارتم از نوع ارتجاعی حلقویه توی عقد با همسرم رابطه کامل داشتم وقتی جدا شدم ازش رفتم پزشکی قانونی گفتن سالمی مشکلی نداری الان ک با نامزدم رابطه داشتم رفتم دکتر خراش خورده یکم کشش پیدا کرده باید چیکار کنم ترمیم شه و مثل اولش بشه توروخدا کمکم کنید
- اچ پی وی
سلام خسته نباشید من اچ پی ویم مثبت شد از نوع پر ریسک ۵۳ و لو ریسک۶۶ خیلی میترسم،درمان داره؟خوب میشم به نظرتون؟من برای عفونت و زخم دهانه رحمم یک ساله دکتر میرم دارو مصرف میکنم ولی تاثیر آنچنانی نداشت ممنون میشم از راهنماییتون
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من ۲۰ ساله و مجرد هستم ، خونریزی شدید داشتم و همش لخته لخته خون می اومد ازم یک ماه پیش ، قرص سیبل شروع کردم ، دو تا مونده به اتمام قرص های سفید پریود شدم اما درد خیلی خیلی بدی زیر شکمم دارم و حس میکنم واژنم هم خیلی درد میکنه من باید صبر کنم از روز چندم پریودیم قرص بعدی رو مصرف کنم؟؟ اینم بگم من دلیل خون ریزی هام همیشه اینه که تا خم میشم یا ورزش میکنم انگار چیزی به کمرم فشار وارد میکنه یا به قول معروف کمرم شل شده ، بنظرتون تا سه ماه قرص سیبل رو ادامه بدم یا حتما برم پیش متخصص؟؟ خیلی ممنونم
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام من هفته گذشته سقط جنین داشتم و بعد گذشت ۴ روز خونریزی نداشتم ولی الان چند روزه قرص ضد بارداری مارولین استفاده میکنم هر چند ساعت لکه بینی دارم ولی خیلی کم میشه راهنماییم کنید
- دیلاتاسیون مجاری شیری علت به وجود امدنش
دیلاتاسیون مجاری شیری قسمت فوقانی خارجی پستان راست به دیامتر یک ونیم ملی مترباجداره صاف و بدون اکوهای داخلی دیده شدیعنی چه سرطان که نیست
- باسلام وخسته نباشید خدمت خانوم دکتر ببخشید من هشتم بهمن ماه پریود شدم والا دوماهه نشدم بی بیجک هم استفاده کردم منفی بود بنظرتون من باید چیکارکنم تا پریود بشم سابقه نامنظمی پریودی داشتم دکتر رفتم گفت ازاعصابت هست
- عوارض آمپول دکاپپتیل
سلام.۴۷سالمه.آمپول دکاپپتیل واسه کانسر برست، واسه ام تجویز شده.یا دوز تزریق کردم.خواستم بدونم دوره درمان چند ماهه؟بعد از اتمام دوره عوارض هم از بین میره یا عوارضش برگشت ناپذیره.؟ممنون
- سوال مهم
سلام خانوم دکتر من 1400/2/8پریووم تموم شد و هر دفعه ۲۳ یا ۲۴ از ۲۱ تا ۳۰ روز مریود میشم دیروز 2/23 کنی خون قهوه ای مثل مریود نیس دلی کمه در حدی ک فقط لباس زیر کثیف شد داشتم میخاستم ببینم چه مشکلی هست چیکار کنم شکم درد هم دارم یه کم یکهفته پیش هم نزدیکی با قرص ال دی داشتم که سه تا ال دی خوردم
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاندو ادامه خونریزی
سلام خسته نباشید 39 ساله ام ریزش موی شدید داشتم و جوش روی باسن به پزشک مراجعه کردم قرص سیپروترون کامپاند تحت نسخه پزشک از روز اول پریودی خوردم ولی همچنان خونریزی من ادامه داره و پاک نشدم ایا مصرف را ادامه دهم؟
- سوال عمومی
سلام وقت بخیر من یک دختر هستم ۲۴ سالمه یک مدتی هست ک وقتی از حمام میام یا گاها ک عرق میکنم برای خشک و مرطوب کردن قسمت تناسلی از دستمال مرطوب کودک استفاده میکنم ک هم بوی خوبی داره هم مرطوب میکنه میخواستم ببینم این کارم من خطرناک یا بد نیس؟
- حاملگی
سلام من نزدیگی داشتم و صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم پارسال هم همینطور ولی حامله نشدم ایا مشکل دارم در بارداری ممکنه حاملگی مشکل داشته باشم چیکار کنم خاهش میکنم راهنمایی کنید اگه مشکلی هست من بیام پیشتون
- کیست سینه
باسلام بنده سه ساله کیست ساده سینه 6میل درسینه راست داشتم. تازگیاکیست تخمدان 5سانتی هم داشتم 3دوره ال دی مصرف کردم چندروز پیش سونو دادم کیست تخمدان کاملا برطرف شده،کیست سینه راستم 4میل شده ویه کیست جدید درسینه چپم بوجود اومده نوشته ضایعه کیستیکlowlevel داخلی ب ابعاد11/8*6 م م در پریفرال زون ساعت12برست سمت چپ رویت شدB=3 خواهش میکنم کمکم کنید یعنی چی چیکار باید بکنم علتش چیه قبلا وجود نداشت تو سینه چپم لطفا راهنمایی کنید
- برای نوجوانان
سلام بچه ی من 13سالش میتونه از گیناپ چاق کننده استفاده کنه


