Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- خونریزی ناشی از سقط جنین در۲ماهگی
با سلام و خسته نباشی مقدار خونریزی در سقط نوزاد۲ماهه چ مقداره؟؟باید ب بیمارستان مراجعه شود یا خیر؟؟
- روزبخیرانومالی انجام دادم اب دور کلیه خفیف ۴.۴ و یه اکوژن ۱.۸دیده شد گفتن تکرار سونو.متخصص پریناتالوژی سونو کردن گفتن کلیه خفیفه مهم نیست ان اف هم ۵نرماله ولی اکو برو و رفتم متخصص قلب گفتن یک اکوژن دیده میشه ب متخصص پریناتالوژی نشون دادم گفتن ۲۸هفته بیا چیزی نیست.ایا نگرانی من بی مورده؟ و ازمایش و ان تی اولم هم نرمال بود و بی خطر ان تی هم ۱.۶ممنون دکتر جان اگر راهنمایی کنید الان ۲۰ هفته هستم
انومالی
- سوال
باسلام خانم دکتر من حدودا پنج ساله ازدواج کردم و از همون دفعه اول نزدیکی پارگی پرینه داشتم میخواستم ببینم میشه با عمل جراحی مشکل رو حل کرد خیلی اذیت میشم و تو روابط زناشوییم به مشکل برخوردم فرزند هم ندارم
- چرا باردار نشدم؟
سلام خانم دکتر ، من شش ماه پیش برای بارداری تصمیم گرفتم و پیش شما اومدم و پس معاینه و سونو ، شما فرمودید سالم هستم و مشکلی ندارم و 10 روز اول بعد از اتمام قاعدگی مقاربت داشته باشم ، اما من از اون مدت هنوز باردار نشدم، آیا مشکلی وجود دارد ؟ راه حل چیست ؟ ممنون از شما ( البته من کم کاری تیروئید دارم و قاعدگی معمولا 2 تا 3 روز عقب می افتد )
- خونریزی بعدازآمپول دیفرلین
سلام من به دلیل داشتن فیبروم وخونریزیهای شدیدازآمپول دیفرلین ۳ماهه استفاده کردم ولی چندروزبعدازپاک شدن دوباره خونریزی دارم دلیلش چیست؟
- زایمان
سلام و عرض ادب ، من دوقلو باردارم و سن یکی از قل ها حدود دوهفته کمتر از سن بارداری هست، برای زایمان سن جنین مهمه یا سن بارداری؟
- اگر دخولی انجام نشود مایع منی روی پام بود وپاکش کردم و احساس میکنم با اینکا باردار میشوم بلافاصله ادرار کردم و نیم ساعت اول قرص اورژانسی خورده باشم چیزی نمیشه
اگر دخولی انجام نشود مایع منی روی پام بود وپاکش کردم و احساس میکنم با اینکا باردار میشوم بلافاصله ادرار کردم و نیم ساعت اول قرص اورژانسی خورده باشم چیزی نمیشه
- سرکلاز
سلام خانم دکتر عزیز و مهربون خانم دکتر شما دکتر البرزی ک در شیراز هستن تائید مکنید ک من بخاطر خانواده ام ک شیراز هستن بروم اونجا و پیش ایشون سرکلاژ شکمی بکنم کارش خوبه
- سلام سزارین چهارم
من سه بار سزارین شدم و چسبندگی نداشتم آیا میتونم برای بار چهارم بار دار شوم ؟
- زنان
سلام در باره چسبندگی رحم باید چه کاری انجام داد
- علت قطع پرید
با سلام بعد از واکسن شهریور و مهر مکرر چهار بار خونریز شدید شدمپیش متخصص رفتم کم خونی شدید شدم دو ماه با قرص بروندوکر عادتم و قطع کرد بعد از دوماه فقط یه بار خونریزی داشتم البته قبل و بعدش لک میدیدم تا سه ماه تست دیگه کلا لک هم نمیبین ۴۷ سالمه مجردم خیلی نگرام
- سلام عزیزم خسته نباشید من از شما در رابطه با بکارت پرسیده بودم که گفته بودم خون قهوه ازم اومده و گفتین بله بعلت اسیب پرده است حالا بعد از گذشت چند سال میتونم یه برگه برای اثباتش بگیرم؟ به خودتون مراجعه کنم؟ به صورت انلاین و غیر حضوری امکانش هست؟ ممنون
- کورتاژو بقایا مونده
سلام وقت بخیر دکتر عزیز من بچه ام تو ۶هفته رشد نکرده بود کورتاژ کردم و بقایا مونده ۲سانت و الان ۳روزه خیلی درد دارم و به خودم میپیچم امونمو بریده چیکار کنم به شما؟؟
- سلام من لکه بینی شدید دارم الان سه ماهه
سلام خانم دکتر من۳۴ ام و متاهل از ۲۹ اسفندماه سال۹۹ پریود شدم نه شدید. در حد ی مقدار از ترشح بیشتر رفتم دکتر به من قرص مفنامیک اسید باسوزن کا داد که پریود شدم دوباره رفتم دکترقرص ال دی داد بازم خوب نشدم دوباره رفتم پیش ی دکتر دیگه ازم سونوگرافی و آزمایش پاپ اسمیر گرفت خداروشکر سالم بود قرص روکین داد با قرص ترنسید.ترنسید دو ورق.خوردم خوب شدم بعد از سه روز دوباره از لکه بینی بیشتر شده به نظر شما چیکار کنم خانم دکتر توروخدا کمکم کنین از این وضعیت خسته شدم
- بارداری
سلام من هفته۲۸بارداری ام دوهفته پیش دکتر رفتم و گفتم که دلدرد دارم و نمیتونم زیاد سرپاباشم یابشینم یادراز بکشم دره صورت دلم دردمیگیره دکترقرص ایزوکسوپرین۱۰ بهم داد ۴۰عدد....خواستم بدونم همشومصرف کنم؟؟عوارض نداره؟؟به نظرشماچقدرشومصرف کنم؟؟
- سفت شدن شکم
سلام وقت خوش هفته۲۹ و سرکلاژ شکمی هستم از هفته۲۴ در طول روز حدودا ۵الی ۶بار در روز شکمم سفت میشه ولی قبلش نفسم بند میاد بعد شکمم سفت میشه و درد خفیفی داره گاهی هم درد نداده فقط چند ثانیه تنگی نفس و سفت شدن سمت راست شکمم هست ایا این انقباض هست و خطر داره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۲۸هفته و ۳روزمه ما کوه خونه داریم قراره دو روزه بریم خونمون برگردیم از خونه خودمون تا کوهی ک میخوایم بریم دوساعت راه هست ارتفاعش هم ازسطح دریا ۱۹۰۰ هست بنظرتون دوروز رفتن به کوه و تو خونه موندن ضرر داره
- باردارشدن
- مرسی خانم دکتر ک جواب سوالمو دادین
- من دوماه پیش رفتم دکتر ازنظرسونو و ازمایشات کلی مشکلی نداشتم
- ب نظرشما تا۶ماه اینده بدون خوردن قرص برای بارداری چند درصد احتمال حاملگیم هست؟بنظرشما
- پولیپ رحمی
من پولیپ آندومتریال دارم 15میلی دکتر بهم گفت باید جراحی بشم خونریزی لکه بینی چیزی ندارم اگه عمل نکنم خطرناکه


