Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
من تنبلی تخمدان داشتم با قرص امپول درمان شدم الان ۳ ما پریود هام کامل منظم شده ولی بارداری نمیشم میشه توضیح بدید
- بارداری
سلام وقت بخیر من قرص جلوگیری مصرف نکردم و باداز اینکه باهمسرم رابطه داشتم ولی منی خارج از رحم تخلیه شد ممکنه قطراتی باقی مونده باشه ، 4 تا قرص LD خوردم ، اما استفراغ شدید کردم ،دیگه 12 ساعت بعدش قرص نخوردم ، آیا احتمال بارداری وجود داره ؟ برای پیش گیری چه کار کنم ؟
- تفسیر آزمایش خون بارداری
سلام.. من چند روز پیش آزمایش خون بارداری دادم در جواب عدد هورمون بتا 7 بود.. در برگه آزمایش در قسمت نتیجه نوشته بود عدد زیر 10 یعنی منفی و بین 10 الی 25 مشکوک.. و دکتر گفت طبق این آزمایش تو باردار نیستی... ولی در اینترنت و سایت های پزشکی نوشته عدد زیر 5 یعنی منفی و عدد بین 5 الی 10 یعنی مشکوک.. من گیج شدم.. باید چیکار کنم.. یعنی آزمایشگاه مشکل داره؟
- مارولین۵
سلام وقت بخیر از شب چهارمپریود برای جلوگیری از بارداری مارولین مصرف میکنم.هر شب هم سر ساعت مصرف میکنم از چه زمانی میتونم نزدیکی داشته باشم.چون میگن قرص ضد بارداری بعد از دوهفته تاثیرش رو آغاز میکنه.ممنونم از پاسخگویی تون
- واکسن کزار
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر. میشه بفرمایید دلیل اینکه میفرمایید در بارداری باید واکسن کزاز بزنیم چیست؟ با تشکر
- ناباروری
سلام 7ساله باردار نشدم تنبلی تخمدان دارم در مرحله ای وی اف بودم که تخمک کشی کردم گفتن جنین تشکیل نشده حالا بهم کمپول اووبوست داده امکان داره باین کمپسول باردار بشم
- بارداری
سلام خانوم دکترخسته نباشید من باردارهستم وطبق محاسبات خودم بایدالان توهفته۷باشم تاهفته۵ یه مقداردردسینه بخصوص سمت راستم داشتم اماالان دیگه یکهفتس که دردسینه ندارم وعادیه همه چیز ازطرفی لک بینی و..هم ندارم فقط گاهی سمت راست شکمم میگیره وراه زیادمیرم کمرم دردمیکنه وتهوع و...هم ندارم آیا اینکه علایم ندارم ودردسینم ازبین رفته خطرناکه؟
- اندومتر
سلام خانم دکتر دکترم برای اندومترم امپول لوپرمر نوشتن قراره این ماه تزریق کنم توی اینترنت توی یکی از عوارضش نوشته بود بعد دوماه عادت ماهیانه توقف پیدا میکنه چون من هر ماه به طور منظم پریود میشم میترسم این امپول پریود و هورمون هامو بهم بریزه میخواستم بپرسم واقعا پریودام قراره توقف یا بی نظم بشن خودمم این ماه عروسیمه میگم نکنه تو اولین رابطم تاثیر بزاره ممنون میشم راهنمایی کنید
- درمان
سلام وروژست میخورم پنج روزپاک بودم ازبعدپریود ده روزه لکه بینی دارم صبح هاخونریزی وکمرد ردوسینه درد
- درد جای بخیه های قدیمی
من چهار سال پیش موقع زایمانم چسبندگی داشتم رحمم برداشتن از آن به بعد مشکلی نداشتم تا این یک ما پیش حالت گر گرفتگی بهم دست میداد و از ازمایش هورمونی دادم گفتن یائسه شدم و قرص استرومارین و سیموگنوس برام تجویز کردن و الان دو هفته هست جای بخیه هام شدید درد دارم لطفاراهنمایی کنید چکار کنم ممنون ودر صمن ۴۲ سالم هست
- مشکلات جنسی
سلام. من ۸ ماه ازدواج کردم ولی ما هنوز نتونستیم عمل دخول انجام بدیم. من هیچ ترس یا اینکه خودم بکشم عقب ندارم .ولی همسرم احساس میکنم زود انزاالی دارن کل شروع تمام رابط ما ۵ دقیقه هم نمیش بد ما وقتی که میخوایم وارد رابطه بشیم هیچ چیزی حس نمیکنم که چیزی بخواد وارد من بشه حتی چند بار حواسم جمع کردم سریع آلت همسرم میفته
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر عزیز.من یکسال اقدام به بارداری کردم اما باردار نشدم تبلی تخمدان داشتم . بعد سه ماه با اقدام دارویی با مصرف قرص کلومیفن و دوفاستون و یه سری آمپول باردار شدم.در 40 روزگی اورژانسی جراحی سزارین شدم به علت بارداری خارج رحم . 9 ماه از جراحی من میگذرد و دچار کم کاری تیروئید نیز هستم.تحت نظر دکتر غدد قرص لووتروکسین و متفورمین مصرف میکنم.25 سال سن دارم و 5 سال است که ازدواج کردم.سه ماه پیش عکس رنگی رحم گرفتم و خوشبختانه همه چی نرمال بوده است و دو لوله سالم و باز است.خانم دکتر بزرگواربعد از عکس من سه ماه است که اقدام طبیعی داشته ام اما نشد... آیا مجدد اقدام دارویی انجام می شود یا باید صبر کنم؟ با تشکر فراوان
- کورک
سلام . من مدتیه ران پاهام جوش میزنه که یبار رفتم دکتر گفت کورک هستش زیر آب گرم ماساژ بده.(ورم زیر پوستی هستش که بعد سیاه میشه خوب میشه ولی لکش میمونه) بنظرتون دلیل زدن این جوشها چیه ؟ ممکنه خطرناک باشه؟ باید به دکتر پوست مراجعه کنم یا زنان؟
- عقب انداختن پریودی
سلام من فردا عقدمه شنیده بودم که قرص مدوفم۵ پریود رو عقب میندازه منم دوروزه که دارم روزی دوتا باهم میخورم پریود نشدم هنوز ولی هی حالتاش میاد یعنی تا فردا نمیشم
- بارداری
سلام من سه ماه و نیم هست که باردارم بعضی موقعه ها مخصوصا شبا احساس میکنم کف پاهام داغ میشن باید چیکار کنم ؟ علتش چیه ؟
- بارداری
سلام من بعد از رابطه پریود شدم خالا برای بار دوم پریود نشدم از وقت پریودم بیست روز میکذره آیا امکان بارداری اس؟
- کیست رحم
- خودارضایی و ترک
سلام خدمت تون من چندین ساله ک دارم خودارضایی میکنم خیلی کوشش کردمولی نشد ترک کنم الان چی کار کنم
- شکل لابیا در هنگام زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید خواستم بپرسم کسی که زایمان طبیعی می کند در آخر زایمان آن دوتا لابیا های آن توسط دکتر دوخته می شوند وبه هم وصل میشود یا خیر یا دوتا لابیا به هم دوخته نمی شوند و به هم وصل نمیشود و کلا دوتا لابیا های آن ازهم جدا و کلا باز باز هستن؟
- بارداری
سلام خانم دکتر،دهمین روز پریودیم نزدیکی داشتم و از اول پریودیم قرص دروسبلا مصرف می کردم ولی شب قبل نزدیکی قرص رو فراموش کرده بودم مصرف کنم و نیم ساعت بعد از نزدیکی دوتا قرص مصرف کردم احتمال بارداری هستش ممنون میشم راهنماییم بفرمایین


