Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع پروتین۴۰۰
سلام من ۳۲هفته باردارم در هفته ۲۷ بارداری دکترم گفته وزن جنین کمه یعنی ایو جی از هست ولی سونو آزمایش ها مشکلی نداشتن به خاطر همین من ۵روز هم در بیمارستان اکبرآبادی بستری بودم الان در هفته ۳۲پنج روز وزن جنین ۱۸۵۰گرم است بعد هفته ای دوبار هم باید برم سونو داپلر وچکاب می خواستم منو راهنمایی کنید که چقدر خطر دارد یا چی کار کنم ولی بخورم
- خونریزی طولانی مدت
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر منتخمدان پلیکیست دارم.وقرص سپیترون میخوردم برا۲ماه قرص رو گذاشتم کنار ولی پریود نشدم باز برا۱۰روز قرص سپیترون خوردم و ترکش کردم بعد۵روز پریود شدم اما درحدلکه بینی دکترم گف ک از روز سوم باز قرص سپیتردن بخورم. منم شروع کردم ب خوردن ولی بعد از خوردن قرص سپیترون خونریزیم بیشترشد وتاالان ک روز۱۲پریودیم هس تموم نشده البته خونریزم زیاد نیس خیلی کم بیشتر تو رحمم هس هنوزم دارم قرص سپیترون میخورم چیکارکنم خونریزیم قطع بشه ممنون
- آیا قرص چاقی باعث نازایی میشود
آیا قرص چاقی باعث نازایی میشود ؟
- سلام چرابعدازسقط عددبتابالامیرود
- لطفاً پاسخ فوری
من ۱خرداد رابطه داشتم و عصر۲تاال دی مصرف کردم ۲۸ساعت بعدش ۲تاقزص اورژانسی و ۷روز بعدش ۳روز پریودشدم و هرماه ۲۴ام پریودمیشدم ۲۴خردادشدم و ۱۳ام تیر دیروز باز پریودشدم ۱۱روز زودترامکان بارداری هس یان
- بارداری…..
سلام خسته نباشید خانوم دکتر برای اقدام بارداری خیلی وقته اقدام کردم سونوگرافی رحم و تخمدان دادم مشگلی نداشتم لطفا بهم بگید برای باردار شدن چیکار کنم به کمکتون نیاز دارم لطفا راهنمایی کنید
- سلام .من تقریبا دوماه از واکسن اچ پی وی من گذشته میتونم اقدام به بارداری کنم؟یا باید دوز سوم هم بزنم بعد؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام ببخشیدمن سقط جنین کردم بقایاداشتم الان خونریزیم بنداومده میخواستم سونوبدم میخوام بدونم سونوشکمی میگیرن یاسونوواژینال
- سلام من۳۳هفته بارداریم وبوی بدواژن وترشح دارم پمادکلوتریمازول وشیلف لاکتواژهم استفاده کردم چندروزخوب میشه ولی بازبرمیگرده
- ن
سلام ای ا خوردن مکمل ایزو مکس باید با تجویز پزشک باشد
- برش رحم
سلام خانم دکتر ،نوع برش رحم طولی یا عرضی رو که تو سزارین ایجاد میشه ازچه طریقی میشه فهمید؟
- سوال در مورد عفونت واژینال
بعد بعد آی یو آی پزشکم متوجه عفونت سبز رنگ واژینال من شد قبلا من لکه های سفید پنیری روی لباس زیر دیده بودم اما موقع آی یو آی گفتن سبز رنگ برای درمان چکار باید انجام بدم؟
- سرطان اندومتر
سلام خانوم دکترمنمتوجه جوابتون نشدم بعدکورتاژ تشخیصی درشرح عمل نوشتن من آندومترم هیپرپلاستیک عمق رحمم ۸ بودروز۱۹ سیکل آیا هیپرپلاستیک سرطانه بایدهیسترکتومی بشم
- بارداری
سلام .من با همسرم رابطه داشتم بعد ارضا شدن ادرار کردم و بعد ۱ ساعت مجدد رابطه داشتم ممکن هست اسپرم از رابطه قبلی مونده باشه باعث بارداری باشه
- سقط جنین
سلام خانم دکتر . من 2 ماه پیش یک رابطه بدون کاندم داشتم الان 15 روزی هست که دوره ماهیانم عقب افتاده میخواستم بپرسم با توجه به اینکه اسپرمی واردم نشده و از علایم بارداری فقط ادرار زیاد دارم ایا ممکنه باردار باشم ؟ و اینکه اگه قرص میزوپرستول بوخورم . اگه حامله نباشم عوارض بدی داره یا مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ من الان به خاطر یک مشکلاتی از خونه نمیتونم برم بیرون و میترسم آبروم بره لطفا کمک کنید
- سزارین
سلام من الان ۳۵ هفته باردارم.میخواستم دکترمو عوض کنم و پیش خانم دکتر سزارین بشم.بچه دومم هست.اولی رو سزارین شدم.میخوام بدونم الان خانم دکتر قبول میکنن که تو بیمارستان گلسار عملم کنن؟
- قرص ترنسید
خسته نباشيد،بنده حدود٤٣روز پيش كورتاژ كردم،بعدازكورتاژ لكه بيني داشتم كه براي پاك شدن دكترجدود٣٠عدد قرص ترنسيد داد و خوردم(البته سونوگرافي و همه چيز خوب بود)سپس پريود شدم و از روزحدود چهارم چون پريود شديد بود دارم مجدد ميخورم تا الان كه تقريبا١٨عدد ازش خوردم(لكم پاك شده ففط بعضي مواقع لك هاي خيلي كمي دارم)سوالم اينه كه آيا الان اگر قطع كنم خود قرص ترنسيد چون قطع ميشه ممكنه لك بده؟و اينكه آيا تا آخر دوره پاكي ميتونم ازش استفاده كنم يا خير؟؟ميخوام خطري نداشته باشه ممنون ازتون
- سال نو مبارک
با سلام
در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و طمطراق پیک بهار نوان و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،
سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.
سال نو مبارک - واکسن کووید
سلام.من قصد بارداری دارم میتونم واکسن کرونا بزنم ودر ضمن اگه بزنم واسه بارداری مشکلی نداره و بعداً برا جنین مشکل ژنتیکی به وجود نمیاد
- زنان زایمان
رابطه بدون دخول هست ک مردمایع منی روبریزه داخل واژن احتمال بارداری وجودداردیاخیر


