Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
پریودیم. عقب افتاده رفتم سونوگرافی میگه کیست تخمدان به ۶سانت داری چکار کنم
- مشکلات زنانه
سلام من ۱۲روز است که ازمصرف قرص مدروکسی گذشته امروز ۱۰روز پریودیم بود.ناخواسته مایع منی داخل ریخته شد.ایاامکان بارداری وجودداره.واینکه من ۵روزدیگ باید قرص مدروکسی رو شروع کنم ممنونم ازراهنماییتون
- خود ارضایی و بکارت
سلام ایا با لمس کلیتورس که بعد از اون ترشحات خونیست به معنای از دست دادن پرده بکارت هست اگر عادت شده باشد یعنی از بین رفته
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام. چند روز کار سنگین کردم جای بخیه ها درد میکنه میترسم پاره شده باشه سمت راستم یک نقطه تیره رنگ دیدم همون جا یکدفعه درد میکنه چکار کنم
- هایمن
من تو یه روز سه بار خودارضایی کردم اما کاملا بدون دخول و فقط با فشار پاها بهم بود و به ارگاسم رسیدم طوری که لوبیا از هم باز و بسته شد و مایع سفیدی روی لباسم ریخت به نظر شما پردم پاره شده؟ یعنی با خودارضایی بدون دخول هممیشه پاره بشه؟ و اینکه چند روز بعد پریود شدم ۱۱روز طول کشیده پریودیم ممکنه پرده پاره شده باشه و خونریزی به خاطر اون ادامه پیدا کرده باشه؟
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام من
- بیماری اندومتریوز
من چهل و،دو ساله و مشکوک به اندومتریوز و ادنومیوز هستم دکتر برام سونو مخصوص اندومتریوز نوشته ولی اصلا خونریزی کامل قطع نمیشه که برم سونو امپول واریو پپتیل هم اثر نداشت چه کنم
- خارش کلیتوریس
من از ديروز بعد از ظهر بی دلیل خارش كلیتوریس دارم. ميخواستم ببينم از چه دارویی استفاده كنم؟
ممنون - کیستتخمدان
سلام.خستهنباشید.منکیستتخمداندارم.بهپزشکمراجعهکردموروکینتجویزکردن.طبقدستورایشانمنازروزییکقرصازروزاولقاعدگیشروعکردمبهدلیلقطعنشدنخونریزیسپسروزی2تابعدروزی3تابعدذوبارهروزی2تاروز12همبستهامتمامشدولیخونریزیخیلیکمیدارمایابستهبعدیفاصلهقراربدهمیاخیر
- دوفاستون
سلام خسته نباشید خانوم دکتر..22ساله مجرد برای پلی کیستیک ومنظم شدن پریود باید بیست وپنج عدد استرومارین از روز پنجم قاعدگی و ده عدد دوفاستون از روز شانزدهم میخوردم. اشتباها من از روز پنجم قاعدگی هم استرومارین مصرف کردم هم دوفاستون.الان پنج شب هست که میخورم الان چیکار کنم؟؟مشکلی پیش میاد؟؟ایا ده تا دوفاستون رو ادامه بدم و تموم کنم یا قط کنم؟؟؟ممنون میشم کمکم کنید
- سلام دکتربراعقب افتادن پریودیم قرص پروکسی ستروژن دادکه ۵روزقبل ازپریودی بخورم.الان بعد۳شب که خوردم حالت پریودی دارم و لک دیدم ،ادامه بدم یاقطع کنم.میخام برم زیارت
- خیلی مهم مشکل پریودی
سلام من ۱۷ دی پریود شدم و اولین روز شب قرص ال دی خوردم بعد پریودم تا ۱۱ روز طول کشید بعد قط شد با همون اشتباهم پریودم نامنظم شد همیشه ۲۸ روزه میشدم امروز ک ۱۰ بهمن هس و ۹ بهمن دیروز یکچلو لکه بینی داشتم امروز بیشتر شده نمیدونم چیکار کنم گیج شدم ی دکتر دیگ گف ادامه بده ولی دوس دارم قط کنم و بازم مثل قبل پریود منظمی داشته باشم الان چیکار کنم تورو خدا ی راهی جلوم بزارید ک مثل قبلن بشم سوالم اینه ۱. اگه ادامه بدم تا چ مدت ادامه بدم بعدش میتونم قطع کنم که مثل قبلن بشم ؟؟ ۲. اگه بخام مصرف کنم باید از روز چندم بخورم؟ بخاطر این پریودم بهم خورد ک قبل این پریودام من با ال دی بالا میارم حالم بد میشه یکی خوردم ک ببینم چی میشه دیگ نخورم پریودم بهم خورد بعد ۱۴ روز باز پریود شدم ک بعدش تا ۱۱ روز ادامه داشت خیلی اذیت میشم زود ب زود پریود میشم بچه شیر میدم
- سلام خسته نباشید من هفت ماهه زایمان طبیعی کردم از اون وقت هم یه بار ارگاسم شدم به نظر شما از زایمانه
- قطع شدن پریود
سلام خسته نباشيد من دخترى ٤٢ ساله هستم پريودم چند ساليست خييلى كم شده كه اين ماه تنها لكه بينى بود روز سوم پريود ازمايشات دادم fsh وlh مخيلى كم بود و استراديولم خيلى بالا
- سلام بنده درهفته هفتم دچارخونریزی ازجفت شدم دکتربرام شیاف پروستروزن تجویزکردکه به محض استفاده دچارخارش سوزش ادارشدم وبعدچندروزبه خونریزی شدید افتادم ایانبایدازشیاف استفاده میکردم
- هایمن
سلام خانم دکتر معاینه پرده با استفاده از چراغ قوه یعنی نور فلش گوشی به پرده میتابه باعث پارگی نمیشه؟فقط دخول که باعث پارگی میشه یعنی با گرمای نور فلش گوشی اسیب دیدگی ممکن نیست؟
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- عفونت
سلام خانم دکتر دو روزه خارش ناحیه تناسلی دارم ترشح هم دارم درد شبیه پریودی هم دارم احساس میکنم عفونت دارم )چون موقع مقاربت شوهرم از آب دهانش به واژن میزنه) اگر میشه راهنماییم بفرمایید
- پریودی
سلام ببخشید من تو رابطه هیچ دخولی نداشتم ، حتی شک داشتم پیشاب به به سوراخ واژن خورده باشه اما چون شک داشتم قرص اورژانسی خوردم یکشنبه قرص خوردم و چهارشنبه عصر بی بی چک دادم منفی بود ، بازم نیازه تست بدم؟ الان نزدیک تاریخ پریودیم هست یعنی دوره pms زیر دلم درد میکنه ، طبیعیه؟
- بارداری پوچ
سلام من هفته سوم با بتاي ١٠٠٠٠ بالاست؟؟؟؟؟؟ پوچيل مولار؟؟؟؟؟؟


