Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه لکه شدن خون پریودی
سلام من برای منظم شدن پریودی ام که به دلیل تنبلی تخمدان این قرص را مصرف میکنم در پریودی هایم همه اش لکه لکه است فقط و آثاری از خون پریودی نیست آیا باید مصرف قرص را در پریودی ادامه دهم یا خیر؟
- ناباروری
با سلام،بنده ٣٥ ساله با ذخيره تخمك ١/٢٥،٥ ماه پيش بدليل كيست آندومتريوز ٤٠ ميبي متر در تخمدان چپ (گريد ٢)لاپراسكوپي شدم و دكتر واسم ٦ تا آمپول واريوپپتيل تجويز كردن كه ٥ تاشو زدم تا حالا،خواستم ببينم با اين شرايط بعد از آمپول ها امكان بارداري طبيعي واسم هست يا حتما بايد اي وي اف انجام بدم؟با تشكر
- 20سالمه. پلی کیست تخمدان دارم و پرولاکتینم 28 و غده ی ادنوم دارم!بخاطر خوردن پودر چاقی رویال این مشکلات برام بوجود اومد و کلی مشکل دیگه مثل التهاب و تیرویید و کلیه و… میخواستم بدونم داروی پرولاکتین و پلی کیست تداخل ندارن؟ خوردنشـون در یک روز یا هفته
- عمل پانکچر
سلام.من 34 سال دارم وشوهرم 39و دوتا دختر دارم که دختر کوچکیم 9سال داره وسال قبل یک سقط جنین داشتم وبرای پسردارشدن رفتم ای وی اف که یک بارعمل پانکچر انجام دادم برای ای وی اف وگفتند که تعداد تخمکها 3تا هست وضعیف برای PGDجواب نمیده آیا دوباره میتوانم ای وی اف کنم ممنون میشوم راهنماییم کنین
- بیماری
سلام خانم دکتر من ۲۰سالمه ..مادربزرگ من(مادرپدرم)سرطان سینه دارن من وخواهرم همش این استرسو داریم که خدایی نکرده ماهم به این مریضی مبتلا بشیم میخواستم ازتون بپرسم این مریضی ارثیه؟یا فقط ازطرف خانواده مادری یه ارث میرسه؟
- بیماریهای مقاربتی
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که چه آزمایشهایی برای بیماریهای مقاربتی باید داد؟میشه با یک آزمایش همشون رو بررسی کرد؟ و اینکه هزینش حدودا چقدره؟
- سر کلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من قبلاً زایمان زودرس داشتم میترسم دوباره دچار زایمان زودرس بشم چون بعضی اوقات با وجود سرکلاژ دهانه رحم، باز هم زایمان زودرس اتفاق میوفته میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم؟
- سلام دکترمن تنبلی تخمدان دارم وباردارنمیشم بایدچکارکنم؟
- باردارم یا خیر
خانوم دکتر من اطرافه نافم نبض میزنه ، حالت تهوع و دلدرد خیلی بد دارم، سردرد دارم و خیلی خسته ام ،. پایینه معدم درد میکنه ، فردا هم مهلت پریودمه یکشنبه هم نزدیکی داشتم با جلوگیری اما فک کنم یکم مایع ب داخل واژن ریخته(دختر هستم) ایا باردارم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید چه عواملی موجب اسیب دیدن به نخ سرکلاژ شکمی میشه؟
- سقط ناقص
سلام من یه هفته پیش سقط داشتم چون روز بعدش سونو دادم ۵سی سی بقایا مونده دکتر بهم گفت پنج شب ال دی مصرف کنم هر شب دوتا میخواستم بدونم با ال دی دفع میشه یا باید کورتاژ بشم
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم
- نازایی
سلام من تنبلی تخمدان دارم وروزی دوتا گلوکوفاژ بعد شام و نهار میخورم،ببخشید اگه باردار بشم تاقبل اینکه متوجه بشم،گلوکوفاژ برای جنین خطرناک نیست؟
- ابله
ابله باعث عقب افتادن عادت میشع؟ چون من قبل ابله عادت شدم و دوران ابله لخته خون میدیدم اما به خون ریزی نمی افتادم... الانم وقت شده نمیشم علتش چیه؟؟
- بارداری
سلام من دو سقط داشتم الان دوباره باردارم چیکارباید بکنم ک سقط نشه حاملگی دومم براثر پیاده روی سقط شد
- زایمان
سلام دکتر ممنونم که جواب میدید ۲۸ روزه سزارین کردم .. خونریزیم در ۵ روز اول شدید ولی بعد کم کم شد در حد لکه بینی نارنجی یا قرمز روشن و قهوه ای روشن ولی امروز خونریزیم یکم شدید تر و قرمز شد .. این نشونه پریود شدن هست ؟ مگه قبل ۴۰ روز میشه پریود شد؟
- imp source
Read Full Report https://nutramed.health/lithuania/slimming/sirt2s-slimming-capsules/
- کیست
۲۸ سالمه و ۲ ساله ازدواج کردم برای چکاب رفتم دکتر سونوگرافی نوشتن داخل سونوگرافی نوشته شده درهردوتخمدان تعدادی کیست ریز فونکسیونل به نفعpcom میباشد میخواستم ببینم این عبارت یعنی چی و ایا خطرناکه ممکنه اختلال در باروری ایجاد کنه ؟ درادامه نوشته شده مایع آزاد لگنی یافت نشد این چطور؟
- جای بخیه عمل سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من تقریبا یک سال هست عمل سزارین انجام دادم اما جای عمل به صورت گوشت اضافه مانده و بعضی مواقع می خارد و یا سوز دارد و تیر می کشد. آیا با کرم سیکاستیم می توان گوشت اضافه را تا حد زیادی کم کرد یا بهتر است چه کاری انجام دهم؟ ممنون از راهنمایی شما.
- اندومتر
سلام خانم دکتر دکترم برای اندومترم امپول لوپرمر نوشتن قراره این ماه تزریق کنم توی اینترنت توی یکی از عوارضش نوشته بود بعد دوماه عادت ماهیانه توقف پیدا میکنه چون من هر ماه به طور منظم پریود میشم میترسم این امپول پریود و هورمون هامو بهم بریزه میخواستم بپرسم واقعا پریودام قراره توقف یا بی نظم بشن خودمم این ماه عروسیمه میگم نکنه تو اولین رابطم تاثیر بزاره ممنون میشم راهنمایی کنید


