Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
سلام. وقت بخیر. خانم دکترتخم کتان برای ضخامت رحم خوبه؟.
- داخل رحم
سلام خسته نباشید . من سه ماه پیش یک سونوگرافی داخل کلیه گرفتم متوجه شدم رحمم در ناحیه فونیکس شکل septateدارد و حجیم است الان قصد بارداری دارم لازم هست برم سونوگرافی داخل رحم بگیرم وآیا باردار میشم؟؟؟
- اثر قرص ال دی
سلام خسته نباشیدمن ۲۰سالمه مجردم ودکتربهم قرص ال دی روتجویزکرده بهم گفته سرساعت بخورم همیشه ساعت ۱۰شب می خوردم ولی امشب حواسم نبودبه جای اینکه ساعت ۱۰بخورم ساعت ۱۰:۶دقیقه خوردم یعنی ۶دقیقه دیرترخوردم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- AUB
سلام،19سال قبل دومین cs داشتم،بیش از 10ساله لکه بینی دارم(سه روز قبل پریود و بعد حدودا پنجم پاک میشم و بعد یکی دو روز لکه بینی دارم تا روز ۹گاهی۱۰گاهی حتی۱۱و۱۲،دو بار کورتاژ شدم(ضخامت اندومتر،پولیپ)ولی بیفایده بوده, الان محل اسکار رو بررسی کردن،کیست۴/۵mmداره،آیا لکه بینی ها از اینه و درواقع بخاطر زخم هست و جزء پریودی نیست و میتونم راحت نمازهام رو بخونم
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر من باردارم موقعی که ۱۳ هفته ام بود کیست تخمدان بنام کورپوس لوتئوم داشتم اونم ۷۰mm ممکنه خطرناک باشه ؟
- کیست پارااورین
سلام.من یه کیست پارااورین پنج سانتی در مجاورت تخمدان راست دارم.چندین مرحله دارو مصرف کردم و رفع نشد دکتر گفتن کیست خطرناکی نیست و جراحی هم لازم نیست و میتونم برای بارداری اقدام کنم، الان چند روزه توی پهلوی راستم احساس درد دارم به طوری که نمی تونم راحت بخوابم،ایا چنین کیستی خطرناکه؟احتیاج به جراحی هست؟و در صورت جراحی مشکلی برای بارداری ایجاد نمیشه؟ سپاسگزارم
- دزوسپتیو و سن
سلام ،من۴۴سالمه پریودم نامنظمع،برای تنظیم میتونم دزوسپتیو مصرف کنم؟۴۰سالگی بانظر دکترم مصرف کردم،ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- سلام خدا قوت دختری 36ساله دارم که دوکییست در رحم دیده شده به ابعاد 102سمت راست 40سمت چپ ایا بدون جراحی ااز بین میرود یعنی با دارو
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- لگن درد و کمردرد در بارداری
سلام خانم دکتر.من 18 هفته باردار هستم. کمردرد و لگن درد شدم. دکتر بهم پماد دیکلوفناک و شیاف ایندومتاسین 50 داد. ایا مصرفش خطری برای خودم و جنینم ندارد ؟ و میتوانم مصرف کنم ؟
- گلی
سلام سه چهار ماهه ک با تاخیر پریود میشم دلیلش چی میتونه باشه؟
- پریودی
سلام من آمپول استردیول زدم دوشب پشت سر هم کی خونریزیم قطع میشه ازبس خونریزی داشتم دکتر این آمپولو بهم داد همراه با استرومارین
- مصرف قرص سیپروترون کامپاند
سلام خسته نباشید من دوازدهم ماه قبل پروییدشدم و سیزدهم بهمن عازم کربلا هستم خواستم که برای سفرم مشکلی پیش نیادازپنجم دی شروع به خوردن قرص سیپروترون کامپاند کردم ولی الان پروییدشدم ممنونم راهنماییم کنید
- بعد از زدن آمپول جلو گیری چند ساعت بد میتوانیم نزدیکی کنیم
سلام من میخواهم آمپول جلو گیری بزنم. بد میخام بدونم بعد از زدن آمپول چند ساعت بعد میتوانم نزدیکی کنم ممنون میشم کمکم کنید
- سوال
سلام خانم دکترعزیزوقت بخیر، آیاتنبلی تخمدان با تخمدان پلی کیستیک فرق دارن یاهردویکی هستن لطفااگه میشه توضیح بدین خیلی ممنون🌹
- اقدام بارداری
سلام خانم دكتر عزيز من ٢سال و ١ماه كه ازدواج كردم از ٤ماه پيش ماهي چند بار اسپرم وارد ميكنيم ولي تا حالا حامله نشدم . ميخواستم بدونم چطور بايد اقدام كنم هر روز ؟
- مصرف اوابوست
من ۲۴ سالمه پریودیم نامنظم بوده همیشه ازمایش دادم دکتر گفتن بخاطر تنبلی تخمدان و حامله شدن باید اوابوست و فولیک اسید استفاده کنم الان ۱۵ روز تقریبا روزیی یدونه میخورم از اون موقع ترشح دارم ، ترشحاتم رقیق ، سفید و بدون و بو هست چیکارکنم الان بی بی چک استفاده کنم یا نه ؟ بارداری کی مشخص میشه؟؟؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من ماه قبل رابطه داشتیم هفتم برج هفت ،دو روز از عادت ماهانه گذشته بود رابطه داشتیم کاندوم پاره شد ولی نمیدونم آب منی داخلش ریخته شد یا ن ،بعدش قرص ضد بارداری یک و نیم خوردم بعد از دوقته باز عادت ماهانم اومد و الان دوازدهم برج هشت هست هنوز عادت ماهیانم نیومده و زیر شکم و کمرم خیلی درد دارم احتمال بارداری. هست یا ن ممنون میشم جواب بد ین
- سلام برای آندومتریوز قرص وروژست مصرف میکنم الان دچار لکه بینی شدم آیا به مصرف قرص ادامه بدم یا خیر؟
- زنان
سلام وقت بخير من از بيست نهم مرداد كه پريوديم تموم شد تا الان هنوز پريود نشدم.البته تو تير ماه دوبار پريود شدم..ميترسم حامله بشم الان حدود ٤٤ روزه پريود نشدم بيبي چك هم مصرف كردم يك خط نشون داد كمرنگ. البته من پرده دارم باكره هستم،با نامزدم نزديكي داريم ولي داخل واژن نرفته.. حتي مِني شو هم نمياره.. از پيش اب شايد احتمال داره حامله شده باشم.. احتمال داره حامله باشم؟ چيكار كنم الان ١٠ روز پيش يك لكه ديدم فقط


