Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
جند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
- ترشحات
سلام خانم دکتردختری مجردو۲۱ساله هستم من همیشه چندروز بعدازتموم شدن پریودم به مدت دویاسه روز ترشحات ژله ای و شفاف دارم که کشسانی هست البته خیلی مقدارش کمه میخواستم بدونم علت این ترشحات چیه؟ ممنون
- اقدام و واکسن
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر🙏🏼❤️در زمان اقدام به بارداری میشه واکسن انفولانزا تزریق کنیم من و همسرم یا تزریق نشه بهتره؟
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من دخترهستم و اين تقريبا ي ماهه عادت ماهانم قطع شده دليلش چه و چيكار كنم
- بواسیر
باسلام بعداز زایمان سزارینم بواسیر خارجی دراومد و میخوام اقدام کنم چون بچم مرد فرزنداولم هم بود و عجله دارم برای بارداری آیا دارویی هست که بتونم از این ی تیکه گوشت اضافه مقعدی که خیلی درد داره خلاص شم چه دارویی میفرمایین بیارم
- نازایی
سلام تو ازمایش اسپرموگر,ام شوهرم نوشته،total sperm 26/2 رنج نرمال آزمایشگاه ۴۰=<،،،،sement volum،،،۰/۷ ازمایشگاه۱/۵==<،،،،،،،progressive 16/2 ازمایشگاه۴۰==<،،،،،،،،imotile 79/9،،،،،،،دvitaility20/1 آزمایشگاه ۵۸=<،،،،مورفولوژی هم نرمال،بقیه آیتم ها هم نرمال،ایا مشکل داره؟؟؟؟قابل درمان است با دارو،یا راه حل چیه،خودم سالم هستم
- ۲ ماه پریود
سلام
مادر من ۲ ماهه پریوده. بعضی روزا کمتر خون میاد بعضی موقه ها زیاد. ۴۵ سالشه. علتش چیه؟
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- اقدام به بارداری☘️
سلام. خانم دکتر من دو تاسقط داشتم به همین دلیل دکتر رفتم چون میخواستم باردارشم. خانم دکتر خودم خیلی آزمایش نوشتن. تو آزمایشاتم لوپوس تشخیص داده شد. بعد گفتن که باید دکتر فوق تخصص روماتولوژی تهران برم. دکتر روماتولوژی هم آزمایش داد که مشخص شد که من سالم هستم و لوپوس ندارم. خانم دکتر خودم بازم آزمایش آ ان آ رو برام تکرار کردن و مشخص شد که مشکل سیستم ایمنی هم ندارم. خانم دکتر قبل اینکه آزمایش آ ان آ رو بدم بهم گفتن که قرص آسپرین ۸۰رو بخورم. الان ۶ ماه که اقدامم و باردار نشدم و قرص آسپرین و ۶ ماه که میخورم. سؤالم اینکه که با وجود اینکه من سالمم آیا بازم لازمه قرص آسپرین و بخورم تا زمانی که باردار میشم؟؟ ببخشیدکه طولانی شد. هر دفعه یادم میره از دکتر خودم بپرسم. ممنون از پاسخگوییتون🌹🌹
- درموردسونوگرافی
سلام خسته نباشی من رفتم سونوگرافی بعدتورحم نشان داده اکوژنیسیته مختصراهتروژن می باشد آیا خطرناکه این بیماری موانع ناباروری می شود وایابارورنمی شوم
- IVF
سلام خانم دکتر شما آی وی اف انجام می دین من می تونم مزاحمتون بشم تا حالا تجربش رو ندارم من ۴۵ سالمه پارسال بهمن خود به خود باردار شدم تو دوازده هفته رشد جنین متوقف شد سقط بدون قرص و کورتاژ داشتم الان بخاطر سنم می خوام آی وی اف کنم
- سلام جواب سونوگرافی ک انجام دادم ب این شرح..خواستم راهنماییم کنید؟Bothovariesshowenlargedsize….pcod
- فراموشی مصرف داروی پی دی هومونگ و انجام ivf
با سلام و عرض ادب دکتر برای من داروی پی دی هومونگ شبی دو عدد تجویز کرده ولی من یک شب فراموش کردم و دکتر روز سه شنبه تخمک کشی انجام میدهد امشب هم دوتا آمپول زدم فردا هم دو تای دیگه با توجه به موقعیت میشه تقسیم ساعت منم مثلا هر ۱۷ساعت تزریق انجام دهم یا اینکه بجای دوتا آمپول سه تا بزنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- دردزیرشکم
درد زیر شکم علتش چیست به خصوص هنگام پریودی
- زمان لقاح
می خوام بدونم سنی که توی سونو گرافی مینویسه همون تاریخ لقاح هست یا نه ؟
- استرادول
باسلام خانم دکترواسه انتقال رفتم دکترسوم پریودی بهم استرادیول دادکه بعدده روزدوباره برم ولی دیشب که خوردم بعدچندساعت حالم بعدشده حتی خواب منوهم بهم زدبایدچیکارکنم دکترخودم گفت اگه واقع حالت بدمیشه قطع کن بزاربرای ماه بعدممنون میشم راهنماییم کنین
- مشکله پریودی
سلام من ۴۳ سالم هست دوتا فرزند دارم . الان برا سومین فرزند اقدام کردم گفتن ذخیره تخمدان پایین دارم ۳ مرتبه ای وی وف کردم با تخمک اهدائی منفی شد الانم ۳ ماهه پریود نشدم دوتا آمپول هم زدم با قرص مدروکسی مصرف کردم نشدم دوباره دکتر برام قرص استرومارین تجویز کردن مصرف کردم دوروز گذشت پریود نشدم میشه راهنماییم کنین ممنون .
- زمان مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر، من 27سالمه و به خاطر تنبلی تخم دان دکتر قرص دوفاستون بهم دادن که از 15تا25پریودی بخورم ولی دقیقا روز 15ام دوباره پریودشدم، حالا من قرص رومصرف کنم یانه؟! ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- درددر ناحیه کلیتوریس
درد بصورت زیاد دخارش در کلیتوریس
- کیست تخمدان
تخمدان چپ من کیست اکوفری به ۲۳×۳۲دارد آیا خطرناک هست و آیا با دارو درمان میشود یا جراحی


