Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف پماد
سلاممن این ماه نزدیکی داشتم چند بار قبل از تخمک گذاری.اما دو روز بعد از تخمک گذاری متوجه شدم عفونت دارم و از پماد کلوتریمازول واژینال استفاده میکنم.ایا ممکنه ک تاثیری داسته باشه عفونت و باردار نشم؟
- پماد ان ان
سلام استفاده از پماد ان ان در ماه هشتم بارداری ضرر داره؟
- مصرف دارو دربارداری
داروی آمیتریپتلین 10و اس سیتولوپرام10میخورم باردارشدم
- سلام من هفته ۹بارداری بودم باقرص سقت کردم روز ۹رفتم سونگرافی گفتن یک سانت نیم مونده باقرص حال میشه؟؟
- بارداری
سلام ،من ماه گذشته رابطه داشتم که بر اثر پارگی کاندوم،مایع وارد واژنم شد و چون دسترسی به قرص اورژانس نداشتم حدودا ۷ ساعت بعد تونستم مصرف کدوم و دو قرص اورژانس همزمان مصرف کردم و چون ترسیدم دوباره بعد از ۲۴ ساعت دو قرص دیگه مصرف کردم،دو هفته بعدش تایم پریودم پریود شدم ،ایا احتمال بارداری وجود داره با این شرح؟
- مسافرت در بارداری
سلام من در عید هفته ۱۷ بارداریم میشه تو سونوگرافی هم همه چیز نرمال هست آیا میتوانم به مسافرت برم خونه مادرم با اتوبوس ۷ . ۸ ساعت راهه .
- سوال از دکتر زنان
سلام من بیماری کوليت روده دارم،روزی2عدد مزالازين و 1عدد لنسوپرازول ميخورم،قصد بارداري دارم،ايا مشکلی پیش نمیاد?نگرانم،
- بارداری
سلام از دیروز واژن خیلی درد میکنه همین طور سمت چپ لگنمم خیلی درد میکنه خطر ناکه
- بالا بودن فاکتور TSH در هفته ۵ بارداری
سلام.خسته نباشید.من قبل از بارداری چکاپ کامل دادم همه ی فاکتورای تیروئیدم خوب بود.سابقه کم کاری یا پرکاری هم نداشتم.اما الان هفته ۵ بارداری هستم.آزمایش خون دادم.فاکتور TSH بالا بود.بین ۰.۴ و ۴ نرمال هست برای من ۴.۵۸ بود و فاکتور T3 باید بین ۷۰ تا ۱۷۲ باشه واسه من ۶۲.۶ بود.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم.چون نگرانم.دکتر خودمم تا ۵ روز دیگه نیست.ممنون میشم راهنماییم کنین.
- سقط وبقایاجنین
سلام من سقط داستم با قرص تو بیمارستان ب من گفتن بقایا داری برو بقیش تو پریودیت میفته الان من یک ماه از زمان سقطم گذشته رفتم سونو دادم میگه بقایا در ناحیه هیتروژن به ابعاد13×21میلیمتر با واسکولاریتی بیشتر ازمیومیر مجاورمطرح کننده بقایای هاپیرواسکولاررویت شده .اندومتر با ضخامت 10 میلیمتر دیده شد .کیست تخمدان چپ ب ابعاد 10×18×20میلیمتر در تخمدانراست دیده شد .مایع ازاد خفیف درلگن رویت شد . الان ب دکتر بیمارستان گفتم ب من داروی قرصی چیزی بگید که رفع شه اینا هیچی ب من ندادن گفتن خودش ب مرور میفته من از روزی که سقط کردم هنوز خون ریزیم بند نیومده من میخوام تموم شه زودتر که بتونم اقدام کنم برای بچه .تو رو خدا کمکم کنید ممنون میشم بگید چکار کنم
- بارداری
سلام هفته36بارداری هستم دیابت بارداری با انسولین دارم از دیروز تکونای بچم زیاد شده ممکنه مشکلی پیش اومده باشه توروخدا جوابمو بدین خیلی نگرانم
- مشکلات جنین
سلام من در هجده هفنتگی بارداری هستم در غربارگری اول ریسک بارداریم یک در هزار بود ودر غربارگری دوم آزمایش غربارگری خوب اومد ولی در سنو بهم گفتن در سرش دو تا کیست داره واکوژن روده هم داره یعنی خیلی خطرناکه
- تست غربالگری
سلام ۳۵ سالمه بارداری سوم دوتابچه دیگم سالمن آزمایش غربالگری اول سونگرافی ان تی وسونوگرافی انو مالی خوب بوده آزمایش غربالگری دوم خوب نیست چقدر خطر دارد
- سلام ساک حاملگی دفورمه
سلام من ساک حاملگی دفورمه داشتم ۳ماهم بود ولی سونو گفت ۶هفتته دارای پتال پل هم بود ولی فاقدضربان قلب خلاصه خونریزی کردم وبعد کورتاژ شدم الان بنظرتون حاملگی بعدیمم اینطوری میشه ؟؟دلیلش چیه،؟؟
- بارداری
سلام من ۲۵/۸آخرین پریودیم بوده الان جواب آزمایش خونم مثبت شده،ولی سونوگرافی که رفتم هیچی دیده نشد لکه بینی و خونریزی هم یه ذره دارم،به نظرتون زود رفتم سونو یا نه واقعا باردارنیستم
- باردتری
سلام ب گفته پزشک ماما ۶ هفته باردارم و چن روز پیش دچار لکه بینی شدم اول ی کوچولو لخته خون اومد بعد دوبار خون دیدم سریع ب سونوگرافی رفتم ولی کیت بارداری رویت نشد تو جواب آزمایش نوشته که تصویر کانون اکو فریکوچک مطرح کننده احتمال پسودوساک حاملگی ب دیامتر ۳.۵mmبا حاملگی ۴ هفته و ۱ روز میباشد منظور از این نوشته چیه¿چند روزه خیلی نگرانم کرده
- زنان وزایمان
سلام وقتتون بخیر من پزشکم بهم دالاواگ سی و آزیترو ۵۰۰ داده برای زخم دهانه رحم گفت اگه با دارو درمان نشه باید فریز کنی ؟؟؟؟آیا خوبه
- مشکلهستخانمدکتر
یککانوناکوژنیکintracardiacدرونبطنچپمشاهدهمیشودیعنیچی
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر سوال من یکم عجیبه، ببخشید، میشه در محیط حمام باردار شد؟اینک کسی(مردی)بره حمام بعد خانومی بره حمام میشه؟بااینک رعایت کرده و زمین نشسته؟اصلا احتمال همچین چیزی هست؟
- بارداری
سلام خونريزي دارم و سونو انجام دادم تصوير ناحيه هايپراكوهتروژنبدون فلوي عروقي با ابعاد ٢٩\\\"١٦ ديده شد يعني چي


