Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص فنازومکس را در هفته اول بارداری خوردم اشکال داره
- ترمیم واژن
با سلام خدمت شما،من ۲تا جوش گوشتی روی واژنم زده به متخصص مراجعه کردم زیگیل نبود گفتن ضایعه گوشتی ولی هیچ پمادی ندادن من میخوام واسه بارداری اقدام کنم ولی هیچ تغییری نکردن به نظر شما چیکار کنم؟ممنون
- بارداری
یکماهه مصرف ال دی قطع کردم پریود شدم خونریزی زیاد دارم طبیعیه ۴۷ سالمه وقصد بارداری دارم
- کیست اکوفری
با سلام من 35سالمه مجردم وکیست اکوفری ابعاد63دارم ایا خطرناکه ونیاز به جراحی داره ؟با چه دارویی میشه دفع کرد؟
- مصرف قرص
با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم میخاستم ببینم همزمان قرص well woman و قرص گل مغربی استفاده کنیم مشکلی نداره؟ قرص گل مغربی رو بخاطر کیست سینه مصرف میکنم میخام قرص وول ومن هم استفاده کنم ولی میترسم مشکلی باشه ممنون میشم جواب سوال لطق کنید
- کیست تخمدان
سلام.من کیست Endometrioma در تخمدان چپ وراست داشتم.زیر نظر متخصص هستم .همه کیست ها درمان شده و یک کیست در تخمدان چپ باابعاد۵۵*۴۶م.م باجدار نسبتا ضخیم دارای اکوهای هموژنlow_level داخلی مشاهده میشود .ایا درمان میشود؟ایا امکان بارداری وجود دارد١٧ساله هستم.ایانیاز به جراحی هست؟؟
- سلام من پریود نشدم به پزشک مراجعه کردم دهروز روزی دوتا قرص پرژسترون به مت دادولی پریود نشدم نمیخوام باردارشم چون قرص لیتیوم مصرف میکنم چیکار کنم بنظرتون
- درد وخونریزی
سلام من در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۲به علت بارداری خارج از رحم داروی متاتروکسات تزریق کردم ودر تاریخ۱۴۰۰/۳/۵هم با پایین اومدن آزمایش بتا از بیمارستان مرخص شدم.تا هشت روز بعد از مرخص شدن درد و لکه بینی داشتم.اما از روز نهم هم درد شدید تر شد وهم خونریزی به صورت لخته .بامراجعه مجدد به بیمارستان و گرفتن آزمایش بتا باز هم بتا رو به کاهش بود.اما همچنان درد وخونریزی شدید هست.میخاستم بدونم این درد وخونریزی طبیعی هست یا نه.ممنون میشم راهنمایی کنید .چون توی شهر من امکانات نیست وبرای مراجعه حداقل باید ۱۲۰ کیلومتر راه برم
- لکه بینی
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من ۵۸ روز از زایمانم میگذره قرص شیردهی مصرف میکنم حدود چهارده روز بعد مصرف قرص رگه های خونی توی ترشحاتم دارم علتش میتونه از قرص های شیردهی باشه؟علاوه بر قرص کاندوم استفاده میکنم
- ندولارتیروئید
امروزسونوی گردن انجام دادم نوشته نمای ندولاریتی در دوطرف به چشم میخورد همچنین نوشته اکوی پارانشیم در دو طرف هتروژن است لطفا بفرمایید یعنی چه
- دردوسوزش جای بخیه بعداز۱۲سال
باعرض سلام خدمت خانم دکتر من ۱۲سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان به مدت یک هفته جای عمل بنده دارای سوزش ودرد داردچون آلرژی هم دارم موقع صبح که عطسه میزنم بشدت درد میگیردخواهشن یک راهنمای به من کنید متشکرم
- کیست تخمدان
سلام. خسته نباشيد خواستم بپرسم كيست به اندازه٢٨ميليمتر براي بارداري مشكل به وجودمياره
- ضخامت رحم
سلام وقت بخیر .۴۲ سالمه و ضخامت رحمم ۲۲ هست .تو مطب نمونه ررداری کردن و موردی نداشت و قرص مجسترول ۴۰ روزی یکی ۱۰۰ عدد دادن. ۲۳ تاشو خوردن لکه و خونریزی قطره ای شرول شد و بعد از ۶۶ روز ادامه داشت .یه دکتر دیگه گفتن بقیه قرصها رو ۴۳ تا روروزی دوتا بخور بعد سونو بده .منم بعد از سه روز کا شبی دوتا خوردم لخته کوچیک دفع میکنم و خونریزین بیشتر شده و زیر دلم و کمرم درده . آیا قرصها رو شبی ۲ تا ادامه بدم بعد برم سونو یا قرصها رو قطع کنم و برم سونو؟؟
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر من سوال پرسیدم ولی شما در جواب فقط . گذاشتین در صورتی که سوالم تکراری نبود لطفا سوالمو پاسخ بدین ممنون میشم سوالم این بود:سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- کیست سینه راست
سلام من الان یه توده داخل سینم حس کردم اندازه عدس. درد ندارم بنظر شما نیازه برم دکتر
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
من سه روز میشه که ابله مرغان گرفتم و باید پریود میشدم ایا ربطی به ابله مرغانم داره؟ لکه بینی های کم هم دارم اما کامل نشدم
- سوال در مورد زنان
سلام من زیردلم درد میکرد سونوکرافی دادم میوم دوازده سانتی درسمت راست وهشت سانتی درسمت چپ دیده شده بزرگ شده نظرشماچیست درآوردن رحم یا فیبروم
- IT در غربالگری
سلام من سه قلو باردارم و غربالگری اول آنجام دادم و تو سنوگرافی نوشته it رویت نشد برای قل دومم تروخدا بگید نگران کنندس حل میشه مشکل؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من میخواستم دو تا سه ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و قرص فولیک اسید روشروع کردم اشکالی داره از نظرشخا؟ میخوام که زیر نظر شما باشم .میخواستم بدونم البته با این اوضاع ویروسی که پیش اومده کی بنطرت شما بیامب چکاپ . در حال حاضرچیکار کنم مولتی ویتامین چیزی مصرف کنم یا نه.ممنونم از شما
- بارداری
سلام،مایع آمنیوتیک حاوی دبری است ،مشکل داره


