Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد بخیه سزارین بد از ده سال
سلام خسته نباشید ببخشید من ده سال پیش عمل سزارین انجام دادم و الان نزدیک به یک ماه هست بخیه سمت راستم خیلی درد و میسوزه انگار اب جوش با سرنگ میریزن روش و من ساکن اینگلیس هستم رفتم دکتر و دکتر معاینه کرد گفت بخیه هات مشکلی نداره حساسیت پیش اومده خواهش میکنم راهنمایم کنید
- خونریزی هنگام خوردن قرص پروژسترون
سلام وقت بخیر من به خاطر پریود سنگین این قرصو دکتر برام نوشت وگفت از روز۱۱ روزی ۲تا تا ۲هفته بخور من حدود چن روز بعد مصرف لکه بینیو خونریزی گرفتم و دلدرد خفیف چیکار کنم ؟ قرصو ادامه بدم؟
- نازک شدن هلیم در غدد لنفاوی خطرناک است؟
من غدد لنفاوی ریاکتیو در هر دو طرف گردن دارم که ۲۲در ۹ حداکثر هست با هلیم نازک و کورتکس ضخیم در هر دو طرف این اندازه هست آیا باید نمونه برداری بشه؟
- ابجی
سلام خانم دکتر چه جوری باید نزدیکی داشته باشیم که زودتر حامله بشیم یا بعد از رابطه چقدر باید دراز بکشیم که شانس بارداری بیشتر بشه لطفا راهنمایی کنید و همه نکات رابگید
- بوی بد واژن
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من یه دختر مجرد هستم که تاحالا رابطه جنسی نداشتم به علاوه اینکه معمولا اگر عفونتی هم داشته باشم به پزشک مراجعه میکنم و درمان میشم ترشحاتم هم بدون خارش و سوزش هستن ولی ناحیه تناسلیم اکثرا بوی بدی میده حتی اگر عفونت نداشته باشم بنظرتون باید واسه این مشکلم چیکار کنم؟ پیشاپیش بابت پاسخگوییتون متشکرم
- حاملگی
سلام دوماه پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و پیشابشون با واژن در تماس بود ولی مایع منی خارج بدن تخلیه شد و ۱۰روز بعد سر وقت پریود شدم ولی به مدت ۱۰ روز.ماه بعد هم سر وقت پریود شدم.ماه سوم دوهفته زودتر از موعد دچار لکه بینی شدم ایا احمال داره باردار باشم حیلی استرس دارم ممنونومیشم جواب بدید.
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشیدلطفادرباره شکل زگیل تناسلی توضیح میدن من اینماه کاندیدای وی افم ولی نزدیک واژنم یه دونه است خیلی نگرانم ایانمیتونم ای وی اف شم زگیل پاپ اسمیر۵ ماه پیشم سالم بودخیلی استرس دارم کمکم کنیدلطفا
- سلام من ی بارداری ناخواسته داشتم ۵ماه پیش با قرص سایتوتک حل شد متاسفانه باز هم باردارم میتونم دوباره سایتوتک بخورم سقط کنم
سلام
- لکه بینی
من برای شش بهمن یریود تموم شد وبرای اولین بار قرص اورژانسی خوردم تا حامله نشوم دوباره ۲۶ بهمن لکه داشتم تا الان که ۲ اسفند چیکار کنم که لکه بینی قطع بشه خیلی اذیت میشم
- ایا خوردن اسپیرونولاکتون 25 سر از خود و بدون تجویز باعث مرگ میشه؟ وقتی خوردمش علایم داشتم و تا بعد از دو روز هنوز علایم دارم مخصوصا در رگ هام
- سقط جنین
سلام من ۳۳ سالمه ۳هفته پیش نزدیکی داشتم که روز بعدش قرص اورژانسی خوردم الان دوهفته از تاریخ پریودیم میگذره بیبی چک مثبت نشون داد الانم از قرص سایتوتک استفاده کردم فقط لکه بینی دارم سونو دادم گفت هیچی تو رحم دیده نشده ولی اندومترم ۱۱ضخامتش الان من بار دارم یا نه
- بزرگ نشدن
سلام آیا رحم بیماری داره که در سه ماهه دوم بارداری باعث بزرگ نشدن رحم و پاره شدن کیسه آب بشه؟بخصوص در سرکلاژی شکمی.
- پرده بکارت
با سلام، اگر پرده بکارت خراش سطحی داشته باشه امکان ترمیم خودبه خودی هست یا خیر؟ ممنونم از راهنماییتون
- فتق ناف وزایمان
سلام من هشت ماه باردارم دچارفتق ناف شدم زایمان طبیعی باعث پیچ خوردگی روده هام نمیشه میتونم سزارین بشم
- تیر کشیدن لگن و کشیدن درد به سمت کمر هنگام پریود
سلام خسته نباشید من تقریبا ۲۷ سالمه و از ساای ک پریود شدم یادم میاد از شدت درد پریود روی زمین میفتادم و یا غش میکردم انقد درد دارم که حتی عزرائیلو گاهی میبینم ...ک دکتر زنان به من شیاف دیکلوفناک داد الان حدودا چند سالی هست یه درد بهش اضافه شده داخل باسنم انگار سفت میشه گاهی اوقات درد میگیره جوری ک سرجام سیخ میشم و این درد به سمت کمر کشیده میشه و ب شدت ابروم میره سر این ررد روم نمیشد سر کار برم با مدیر عامل صحبت میکردم همش میگفتم خدا تیر نکشه تو باسنم نمیدونم این درد کوفتی علتش چیه و اصو چرا اینجوری میشم
- سوال از دکتر زنان
سلام خانم دکتر من دوماه است که پریودم و خونریزیمقطع نمیشه به دکتر مراجعه کردم و گفتن کیست و ضخامت آندومتر داری بعد برام آمپول استروژن و پروژسترون تجویزکردن مبخواستم ببینم عوارض نداره منتزریق کنم چون کیست غیرسرطانیه سینه هم دارم و غیراز آمپول قرص های استرادیول و دزوسپتیو تجویزکردن آیا مشکلی نیس منمصرف کنماینارو؟؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام ۲۰ سالمه 16شهریور پریود شدم ۱۵ مهر پریود شدم آبان پریود نشدم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون نوشت ۳ آذر مدروکسی پروژسترن مصرف کردم ۹ آذر پریود شدم الان ۲۲ آذر باز پریود شدم علتش چیه؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.خراش در پرده بکارت یعنی چه؟. ایا پارگی بکارت با خراش فرق دارد؟.در چه مواردی خراش به وجود می اید؟؟.
- لکه بینی بعد از پریود
مجرد هستم و تنبلی تخمدان دارم و 3 ماه هست که از روز سوم قاعدگی سیپروترون کامپاند می خورم. 2 ماه اول قرص ها رو کامل خوردم و مشکلی نداشتم، سر تاریخ پریود می شدم و بعد از 6 روز پاک می شدم. ماه پیش یک بار قرص یادم رفت بخورم (ماه پیش 20 قرص خوردم) و این ماه یک روز زودتر پریود شدم و 5 تا 6 روز از پریود می گذره و لکه های قهوه ای می بینم. ممنون میشم راهنمایی ام کنید علت اش چیه؟
- پریود
سلام و خسته نباشيد
من ٢١ ساله هستم و ٢٥ روز پيش رابطه با دخول داشتم البته با محافظت !!
اين سري پريودم ٢ روز جلو افتاد و مقدار و درد پريودم خيلي كم شده نسبت به دوره هاي قبل ٣،٢ روز اول پريود نسبتا خونريزي معمولي و نسبت به سابق خيلي كم و روز ٥،٤ خونريزي بسيار كم و در حد لكه بيني ايا مشكلي هست و امكان اين وجود دارد كه خونريزي لانه گزيني باشد؟
البته اين ماه يه مقداري استرس داشتم ممكنه تاثير گذار باشه؟
ممنون از وقتي كه ميزاريد🌹


