Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اکوفری ۲۵میلی متر
سلام کیست اکوفری ۲۵میلی متری دارم چسبیده به لبه تخمدان چپ.گاهی درد لگن دارم در پاها و زیر شکم سستی محسوسی حس میکنم.خطرناکه خانم دکتر؟؟
- حاملگی
سلام من امروز سونوگرافی دادم لکه بینی دارم ولی سونو گفته هنوز قلب مشاهده نشده ۶ هفته و ۵ روزم هستش چی کار کنم
- زنان و زایمان
سلام،من ۲۵سالمه ۴۷روزه زایمان طبیعی کردم،وزایمان اولم هست،چن روزی متوجه شدم کداخل واژنم گوشت اضافی هست،خیلی نگرانم کرده،ایا طبیعی هست یا باید کاری کنم؟؟؟؟
- لاپاراسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. شما برای لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی کدوم بیمارستانا هستین ؟ و اینکه به نظر شما کدوم بیمارستان بهتره ؟ هم از نظر پرسنل هم از نظر تجهیزات . ممنونم
- التهاب
سلام من التهاب دهانه رحم دارم آزمایش پاپ اسمیر انجام دادم آزمایشام منفی بود ولی هرچ دارو استفاده میکنم تاثیر نداره درد هم دارم لطفا راهنمایم کنین
- بارداری
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من رابطه بدون دخول با نامزدم داشتم بصورتی که نزدیک به واژنم بود. طوری که الا خیلی استرس وترس باردار شدن رو دارم..تماس با واژنم داشت ..ممنون میشم راهنماییم کنین . و وزنم 85ه. میگم شاید این وزنم باعث بشه باردار نشم خیلی ترس دارم ممنون میشم راهنمایم کنین
- عقب افتادن پریودی
سلام من 22 اذرماه پرید شدم بعد روز8پاکی رابطه برقرار کردم که کاندمو پاره شد بعدمن قرص 1.5اورژانسی خوردم بعد دیدم تازیخشگذشته بود بعد صبح روزبعد1.5دیگه خوردم 10 روزبعد پرید شدم که 10روز طول کشید اخرش بعده 7روز لکه بینی بود یا توی ترشحاتم لکه های خونی بود بعد من 18روز بعد باید دوباره پرید میشدم چون فاصلا پریدهام 18 روز هس گاهی 20 روز الان من همه ی علاعم پرید رو5روز دارم اما پرید نمیشم باید چیکار کنم توروخدا زودتر جواب بدید من خیلی استرس دارم فقط ترشحات سفید دارم گاهی زرد کم رنگ هست اما بو نمیده که عقونت باشه
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- درد استخوان واژن
سلام من ۱۶ هفته باردارم .استخوان واژنم گاهی وقتا درد کمی داره. انگار که فشار میاد بهش .آیا طبیعیه ؟
- علائم بارداری
با عرض سلام من هفته گذشته با 20 روز تاخیر پریود شدم و چند روزه لکه بینی دارم . با توجه به اینکه نزدیکی بدون دخول داشتم و پرده بکارنم سالمه احتمال بارداری وجود داره ؟ ممنون با تشکر
- استفاده از پماد کلوتریمازول دیدن لکه خون روی اپلیکاتور
من برای عفونت قارچی ب دکتر مراجعه کردم پماد کلوتریمازول بهم تجویز کرد قبلش هم برای بارداری ب پزشک مراجعه کرده بودم و قرص مدروکسی پروژسترون برام نوشت گفت قرص و ک قطع کنی سه روز الی هفت روز بعدش پریود میشی اگه نشی حامله ای حالا از پمادی ک استفاده میکردم رو اپلیکاتور خون دیدم قراره از امشب قرص مدروکسی رو قطع کنم این خون خون چیه
- قرص سیپروترون کامپاند و لکه بینی
سلام من ۳۰ خرداد و ۵ تیر رابطه محافظت شده داشتم و ۱۴ تیر پریود شدم از یک روز بعد پریودم(روز ۸ سیکل) قرص سیپروترون کامپاند استفاده کردم و ۱۶ مرداد(۶ روز بعد از قطع قرص) پریود شدم خونریزی ۴ ۵ روز ادامه داشت و خون قرمز بود اما حجم خون کم بود بسته بعدی قرص سیپروترون رو طبق دستور ۷ روز بعد از بسته اول(روز دوم پریود شد) شروع کردم اما امروز ۶ شهریور روز ۲۲ سیکل هست و دو روز مونده قرص ها تموم بشه امشب و فردا شب اما بی دلیل لکه بینی خیلی کم داشتم در حد چند قطره خون همراه با ترشح بود که فقط رنگ ترشح رو کمی قهوه ای کرده بود میخواستم بدونم دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه آیا این دفعه هم ۶ روز طول میکشه تا پریود بشم؟ از ۵ تیر رابطه جنسی نداشتم آیا امکانش هست لکه بینی بارداری باشه؟خیلی استرس دارم هیچ علائمی خم ندارم
- لکه قهوه ای بعدسقط
سلام خانم دکترعزیزخسته نباشیدمن ۲۵سالمه ده ساله عروسی کردم دوتاسقط داشتم وپریودم خیلی نامنظمه وتنبلی تخمدان دارم ازسقط اولم ۴سال گذشته وبعدسقط دومم اول پشتم لکه های قهوهای بزرگ افتادوالان شکم وبازووسینمم ازهمون لکه هاداره میافته چکارکنم خانم دکترممنون میشم راهنماییم کنیدبخداشوهرم کارگره واثلادیگه چیزی برای هزینه دکترندارم خیلی خرج کردم وجواب نگرفتم دعاتون میکنم یه دارویی برای لکه های قهوهای دارویی معرفی کنیدهزینه دکتررفتن ندارم خداخیرتون بده راهنماییم کنید
- زدن آمپول واریوپپتیل
آیا اگر این آمپول را بزنیم از لکه بینی جلوگیری میشود؟
- عمل سرکلاژی
سلام آیا امکان پاره شدن عمل سرکلاژی شکمی و سقط در این عمل وجود دارد؟
- راجب پریود نشدن
سلام دکتر عذرخواهی میکنم من خانومم الان ده روزه پریود نشده چنماهه پشت سر هم تغییر میکنه
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر یک ضایعه ی کیستیک همراه با رتیکولار انترنال اکو دارم با ابعاد 30*35 در تخمدان راست دارم حدود 5 ماه پیش یه کیست فولیکولی (البته اگه درست گفته باشم) داشتم الانم حدود 40 روز میشه که ریزش شدید مو دارم جوری که موهام نصف شدن لطفا بفرمایید آیا این نوع کیست بدخیم هست و اینکه ممکن است که ریزش مو مربوط به این کیست باشد من تا حالا هیچ وقت ریزش مو نداشتم چندین ساله که تیرویید کم کار دارم اما ریزش مو نداشتم ضمنا 45 سالمه
- بارداری
سلام من بعداز چهارسال میخوام باردار بشم والان چندماه جلوگیری نکردم ولی باردار نشدم
- زایمان
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر هزینه عمل سزارین در بیمارستان خصوصی حدودا چقدراست؟ و ایا میتوان همزمان با زایمان طبیعی عمل زیبایی واژن را انجام داد؟
- عفونت در بارداری
در ماه اول بارداری با ترشحات غلیظ و کاندیدا و گهگاه رنگ قهوه ای کم رنگ چه دارویی استفاده شود..کرم واژینال کلوتریمازول هم ۳ شب استفاده کردم ولی دو روز بعد شروع شد


