Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اگه درایام استراحتبه خاطر هماتوم بارداری باشم ارگاسم بدون دخول داشتم بعد ۱۰ روز خونریزی داشتم باید چیکار کنم
- IT در غربالگری
سلام من سه قلو باردارم و غربالگری اول آنجام دادم و تو سنوگرافی نوشته it رویت نشد برای قل دومم تروخدا بگید نگران کنندس حل میشه مشکل؟
- قرص دوفامد
اگر این قرص را دکتر ۴۰ عدد تجویز کرده باشه شبی ۲ عدد اگه یه شب یادمان رفت مصرف کنیم باید چیکار کنیم؟
- میگرن
باسلام خانم دکتر با داشتن میگرن بارداری برایم خطری به همراه دارد؟ یا خیر
- دل درد
من هفته ۱۱ بارداری هستم هفته پیش یبوست داشتم ولی از اغاز این هفته دل پیچه میگیرم و شکم کار میکنه درد پریودی دارم اینها طبیعی است
- مصرف قرص ال دی بعد از سقط
سلام خسته نباشید من چند روز بعد از سقط به علت ماندن بقایا قرص ال دی (۲۱) مصرف کردم ، سه روز بعد از مصرف قرص خونریزی شروع شد و تا هفت روز ادامه داشت ، روز هشتم با نامزدم رابطه داشتم ( باکره هستم) سوال من از شما این است که ایا میتوانم دوباره باردار شده باشم یا امکان حاملگی به این زودی نیست؟
- سونوی رحم و تخمدانها
رحم به ابعاد ۴۸×۹۰ میلی متر با نمای نرمال و اکوی میومتریال مختصر هتروژن مشاهده شد ضخامت آندومتر ۹ میلی متر می باشد آیا خطرناک هست خودم هم مجرد هستم و ۳۹ سال دارم
- زایمان طبیعی
با سلام. فرزند اول من زایمان طبیعی شده والان قصد دارم عمل لازک چشم انجام دهم میخواستم بدونم برای بارداری بعدی من برای زایمان طبیعی مشکلی پیش نمیاد باتشکر
- مصرف ماهی
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر. خانم دکتر من باردارم و بیمار شما. خانم دکتر اجازه ی مصرف چه ماهی هایی رو داریم ؟ با تشکر
- هایمن
سلام خانم دکتر مهربون وقتی هایمن آسیب میبینه همون لحظه خون میاد؟یک جا خوندم که امکان نداره چند ساعت بد اسیب خون بیاد فقط همون لحظس
- سلام امپول سینال اف برای چیست وتا کی باید زد
- اکوی میومتر
سلام خانم دکتر من ۴۲ سالم هست و در سونو ابعاد رحم 70*41زده و اکوی میومتر خشن و یکنواخت می باشد هورمونال. ازمایش هورمونی هم دادم که مقدارش بالا هست . لطفا جواب سونو رو بفرمایید
- سلام من نمیدونستم باردارم و ۳ تا دونه قرص گلکسی فت خوردم البته نه پشت سر هم آیا ممکنه برای جنین مشکلی پیش بیاد؟
- عفونت واژن
سلام من عفونت واژن داشتم رفتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند واسم با چند قرص دیگه تجویز کردن بعد این قرص رو اگه کسی از خانواده سرطان پستان داشته باشن باید با مشورت پزشک مصرف بشه من مادرم سرطان پستان داره میتونم قرص رو شروع کنم
- تنگ کردن واژن
سلام .خسته نباشی.۸ماه هسیت ک زایمان کردم.بطور طبیعی.الان احتیاج به تنگ کردن واژن دارم.میخواستم بدونم عمل جراحی بهتر هست یا لابیاپلاستی؟واینکه هزینش چقدر هست؟دربیمازستان انجام میشه یا مطب؟مرسی
- ازمایش
سلام خانم دکتر دختری مجرد هستم میخواستم ازتون بپرسم ازمایش پرولاکتین توچه روزی از قاعدگی باشه ممنون
- امپول
سلام هفته ۳۲بتامتازون زدم دوباره چندهفتگی بایدبزنم
- پریودی شدید دارم دکتر بهم قرص مدروکسی پرژسترون و امپول داد استفاده مردم قط شد الان باز لکه بینی دارم و خونریزی کم الان ده روزه قرص مصرف میکنم
پریودی شدید دارم دکتر بهم قرص مدروکسی پرژسترون و امپول داد استفاده مردم قط شد الان باز لکه بینی دارم و خونریزی کم الان ده روزه قرص مصرف میکنم
- اندومتریو
باسلام بنده کیست آندومتریوز دارم..تموم آزمایشات مربوطه نرمال بوده..الان آمپول واریوپپتیل تزریق کردم..آیامشکل من درمان میشه..میتونم بارداربشم
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر


