Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیبل
من قرص سیبل را ۳ دوره مصرف کردم برای کیستم و در طول دوره ی سوم رابطه داشتم و بعد از ان ۲ قرص زرد از بسته مانده بود که در ۲ شب خوردم ایا امکان بارداری هست؟؟
- اچ ای وی
سلام ممکنه تو پیشاب مردان اچ ای وی وجود داشته باشد؟خوردن آلت تناسلی مرد از طریق دهان ایدز منتقل میشه؟فقط رابطه دهانی داشتم چندین بار و خیلی میترسم ایدز گرفته باشم تست میتونم بدم یا درصد ابتلام کمه؟
- Nt بالا
- قند بارداری
سلام آزمایشGttپودرقند۷۵گرم دادم قندناشتا۱۰۲ ۶۰دقیقه۱۴۲ ۱۲۰دقیقه۱۲۵ هست و در هفته ۸بارداری هستم ایا نیاز به رژیم یا دارو دارم؟چه کنم قابل کنترل هست؟
- قرص وروژست و لکه بینی که دارم ۲۰روز
سلاممن دوماه قرص ورژوست مصرف میکنم به مدت ۲۰روز است که خونریزی دارم دلیلش میشه بگیید چی هست
- توده هیپراکوژن
سلام دختری 22ساله هستم در سونوگرافی من توده هیپراکوژن به قط 14میلی متر در تخمران چپ دیده شده میخواستم راه درمانش را ببینم واینکه خط آندومتر هم دیده شده
- قلب جنین
سلام وعرض ادب خانم دکتر شرف الدین در سونوی مرحله دوم نوشته قلب با نمای طبیعی چهاره حفره ای و همچنینthree-vessel view مشاهده شد این عبارت three-vessel viewچه معنای دارد?ممنون از شما
- لکه بینی ، دخول ، قرص جلوگیری
با سلام من تازه ازدواج کردم حدود ده روز قبل از پریودم اولین رابطه رو داشتیم که تا نصف آلت همسرم که داخل شد آنقدر درد شدید داشتم که اجازه ادامه کار بهشون ندادم از شما سوال پرسیدم گفتید با کرم یا اسپری بی حس کننده امتحان کنیم که چند روز بعد مجدد امتحان کردیم و باز هم همون درد شدید رو داشتم بعدش هم موعد پریودم بود ، مدت پریودم هفت روزه هست روز هفتم که تموم شد شب ش دوباره رابطه داشتیم و فرداش من لک خون دیدم که گفتم مال پریودم هست و تا ده روز لک بینی ادامه داشت که گذاشتم پای پریودم بعد از روز دهم مجدد ارتباط داشتیم و بعد باز من لک خون دیدم و تا الآن که حدود ده روز گذشته همچنان لک بینی دارم ( معمولا در طی روز خون نمی بینم و دم غروب و شب لک بینی دارم ) از طرفی من از ماه قبل برای جلوگیری از بارداری با نظر پزشک قرص سیبل( سیپروترون کامپاند) استفاده می کنم و این پریود بسته دوم رو شروع کردم میخواستم بدونم لک بینی های خون مال استفاده از قرص های جلوگیری هست یا بعلت دخول و برای بر طرف شدنش چیکار باید بکنم ؟ قرصم رو باید عوض کنم یا صبر کنم خودش خوب میشه آیا تو مدت لک بینی می تونم ارتباط داشته باشم یا ممکن باعث بدتر شدنش بشه ببخشید توضیحاتم طولانی شد ، پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم
- بارداری
سلام، آیا بعد از مصرف قرص ضدبارداری خونریزی شروع شود یعنی دیگه احتمال بارداری نیست؟
- عمل هیستروسکوپی
هزینه عمل هیستروسکوپی فقط با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟ در کدام بیمارستان ها ی رشت این جراحی را انجام می دهید؟ بیمار چند شب نیاز است در بیمارستان بستری شود؟
- نازایی
سلام خسته نباشید ۳۳ساله هستم میگن هیچ مشکلی نارین برا بار داری ولی ۶ ساله باردار نشدم باید چیکار کنم
- فاصله
سلام خسته نباشید من 25 سالمه وقتی قرص ال دی را قطع میکنم تا پریود بشم بعد از 4 روز پریود میشم پریودم هم 3 روز طول میکشد بعد روز پنجم پریود باید قرص ال دی مصرف کنم روی قزص هم نوشته 7 روز فاصله بدین آخه اگه از روز پنجم مصرف کنم میشه فاصله 9 روز چیکار کنم در ضمن حاملگی خارج از رحم داشتم خیلی میترسم لطفا دقیق راهنماییم کنین خیلی ممنون
- زخم رحم
زخم دهانه رحم تا چند ماه درمان نشود خطر ایجاد میشود؟
- سرکلاژ
سلام اگر در زایمان های زودرس مشکل فقط نارسایی دهانه رحم باشه و سرکلاژ واژینال موثر نباشه چه راه حل هایی وجود داره که موثر باشه و این اتفاق دوباره نیوفته؟لطفا راه حلی پیشنهاد بدید که خیلی موثر بوده باشه و تقریبا صددرصد جواب بده
- ۱۳۸۴
سلام عزیزم من عمل رحم دوشاخ داشتم و آمپول دکاپپتیل زدم یکی 9/27 دومی 10/25 قاعدگی زدم .وتا الاناسفند ماه هنوزپریود نشدم واین چند روز خیلی ترشح دارم نرمال یا خیر ؟
- سلام میشخ بپرسم فولیکل به دیامتر م م۲۱در تخمندان راست رویت شد چی است
ممنون
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر وقتتون بخیر دکتر من زمان رابطه اورال وقتی که کلیتوریسم تحریک میشه گاهی اوقات خونریزی داره علت این خونریزی چیه؟ و اینکه مطمئنم از واژن نیست
- سلام ایا قرض اوژانسی تاریخ انقضا داره؟
قرض خوردم چن ماه گرفتم میترسم از وقتش گذشته باشه .موقع نزدیکی کاملا ریخت رفتم سرویس ولی میترسم ک حامله شم .الان قرض خوردم ۳ ماه پیش گرفته بودم؟تاریخش هس یعنی ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانومه من ماه اخر بارداریه سنگ کلیه داره سمت چپ و راست الان زیر سینه سمت راست چند روز تیر کشید بعد الان دو روزه خیلی ورم میکنه درد میکه بعد ورمش میخوابه تو یه روز هم ورم میکنه هم خوب میشه
- عفونت ادراری
سلام، وقت بخیر من بعد از نزدیکی عفونت ادراری میگیرم، روش جلوگیری کاندوم هست،پزشک اورولوژی قرص نیتروفورانتویین و ارومکس رو تجویز کرده بود که بعد از هر بار نزدیکی استفاده کنم، الان مدتیه که نیتروفورانتویین پیدا نمیشه. از طرفی هم برای بارداری اقدام کردم و متاسفانه با اولین نزدیکی عفونت ادراری گرفتم، واقعا نمیدونم باید چکار کنم، چون مطمئن نبودم باردارم یا نه قرص سفکسیم استفاده کردم برای برطرف شدن عفونتم ولی تاثیری نداره اصلاً، من فقط با سیپروفلاکساسین خوب میشم که اونم تو بارداری ایمن نیست.الان پریود شدم و مطمئن شدم باردار نیستم دارم سیپروفلاکساسین میخورم، ولی این ماه که دوباره بخوام اقدام کنم واقعا نمیدونم باید چکار کنم که بازم این داستان تکرار نشه


