Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده درمویید
سلام خانم دکتر دختر ۹ ساله ام در تخمدان راستش توده کلسیفه مشاهده شده آیا خطرناک است وباید عمل شود؟
- تعیین جنسیت
سلام خسته نباشید چه رژیم غذایی رو بهتره برای پسر دارشدن رعایت کنم؟
- بارداری
سلام حدود سه روز پیش باید پریود میشدم اما هنوز خبری نیست امروز با بی بی چک تست گرفتم مثبت بود ولی درد شدیدی دارم آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- ۱۰هفته باردارم سه بار بخاطر کوتاهی رحم سقط کردم الان چیکار کنم
- جلو گیری از پریودی
من در سفر زیارتی هستم وبا این که بعد از پاکی قبلی شروع به خوردن قرص دروسبلا کردم بازم الان لکه بینی و علایم شروع خونریزی رو دارم،میشه راهنمایی کنید چه دارویی بخورم که دو روز پاک. باشم تا بتونم اعمال رو انجام بدم
- جراحی دندان عقل و اقدام به بارداری
سلام من جراحی دندان عقل باید انجام بدم و نوبت جراحی چند روز قبل از تایم تخمک گذاری هست .میتونم بعد از جراحی اقدام کنم و هم زمان داروها و مسکن هارو استفاده کنم؟
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ماهه پیش رابطه محافظت نشده داشتم و مایع منی هم داخل نریخت شک داشتیم که ریخته یا نه قرص اورژانسی خوردم و چند روز بعد پریود شدم الان این ماه هم پریود میشم؟ امکان حاملگی که نداره ؟
- تعین جنسیت
سلام با استفاده از iuiمیشه تعین جنسیت قطعی داشت؟
- گلی
سلام سه چهار ماهه ک با تاخیر پریود میشم دلیلش چی میتونه باشه؟
- کیست بارتولن
سلام خسته نباشید من میتونم کیست بارتولن خودم تخلیه کنم با سرنگ چون تو تزریقات هم انجام میدم
- مصرف اسید فولیک قبل از بارداری
سلام خانم دکتر۰من برای قبل از بارداری اسید فولیک یک میلی گرم استفاده میکنم روزی یک عدد ۰آیا همین میزان کافیه؟
- سلام من کورتاژ کردم پولیپ داستم واین هم آزمایشهیستروکوپیprliferativeendometrium
جواب آزمایش هیستروسکوبی proliferative
- عمومی
سلام.ببخشید خانم دکتر من و شوهرم هر دو گروه خونیمون Aمثبته برای بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر خدمت خانم دکتر ببخشید من چن سال پیش کیست تخمدان داشتم یه بار عمل کردم ونصف تخمدان چپم رو ورداشتن چن سال بعد عمل دوباره این کیست پدیدارشده وطبق سونوگرافی انجام شده الان این کیست بصورت هیدروسالپنکس مشاهده میشه که بصورت کیسه تی که توش پراب هستش خواستم بدونم با دارو درمان میشه یانه؟خطرناک هستش یانه؟ باتشکر ازشما🙏🏼
- زنان
سلام خانم دکتر، خسته نباشید، من ماه پنجم باردار بودم و همه ی ازمایشات و سونوهام خوب بود، یک روز صبح درد و خونریزی پیدا کردم و دکتر که رفتم گفتن که بچه داره سقط میشه و نمیشه هیچ کاری کرد که فردای اون روز سقط شد،میخواستم بپرسم از شما چه علتی داشت که همچنین اتفاقی یکدفعه بیفته؟ من چند روز قبلش دستم رو درب خونه گرفت و ترسیدم، ایا این مورد ممکنه باعث سقط ناگهانی شده باشه یا ربطی نداره به این؟
- ادنکس تخمدان
سلام خسته نباشیدمن پنج هفتگی باردارهستم امروزرفتم سونو که هیچ اثری ازلانه گزینی نبودیعنی ساک نبودتوجواب سونونوشته درآدنکس چپ یک کانون کیستیک باجدارنامنظم حاوی اکوی مختصرداخلی باقطر۲۸میلی مترمشاهده شد.مایع آزاددرکلدوساک خلفی مشهودنمی باشد
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- رابطه
یه سوال راجع به رابطه دارم اگه یه خانم با دو نفر رابطه داشته باشند اگه چند روز اختلاف داشته باشه بین این دو رابطه نیاز به دی آن ای نیست مثلا ۱۰ روز ۱۴ روز ۱۸ روز ۲۲ روز،؟واز روی سونو آنتی مشخص میشه،
- زنان
در سونو برام اومده بعد سقط ضخامت آندومتر ۷میل ونمای مختصر هتروژن در مقطع طولی دیده شد از چیه ممکنه از سقط باشه آیا خطر ناکه
- کانون اکوژن در قلب جنین
سلام دکتر خوبی من باردار هستم همه سونوهام با آزمایشات خوبه بجز یکیشان که گفته کانون اکوژن درقلب راست جنین دیده شده


