Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امپول ریه
سلام در هفته چندم شما امپول ریه جنین تجویز میکنید؟ برای همه باردارا هستش یا فقط کسایی مشکل خاصی دارن؟
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من روز اول فروردین نزدیکی داشتم و همون شب قرص اورژانسی مصرف کردم و ۱۰ روز بعد یعنی ۱۱ فروردین لکه بینی به رنگ قهوه ای داشتم چند روز ولی بعدش تا امروز که ۱۳ اردیبهشت هست عادت نشدم امکان بارداری هست
- زایمان فرزند چهارم چگونه است
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر.من هفته 15 بارداری هستم و طول سرویکسم 28 هستش.بعضی موقع ها سمت راست زیر شکمم درد میکنه.حتی در حالت استراحت و دراز کش هم این اتفتق می افتد.خیلی کم هم سمت چپم.میخاستم بدونم این درد طببعی است یا نه؟باید چیکار کنم.ممنون.
- اختلال قاعدگی
سلام این ماه برخلاف همیشه که منظم بودم دوبار پریود شدم به فاصله ۱۱ روز از پریود اول که بار دوم حجم خون کمتر بود ولی بار دوم قطع نشد که رفتم دکتر سونو وآزمایش بتا وتیروئید و پاپ اسمیر دادم همه سالم بود کیست وفیبروم وپولیپ هم ندارم بهم قرص روکین دادن که فعلا دونا خوردم ولی خونریزی رو زیاد کرد وصبح ها تهوع دارم میخواستم بدونم طبیعیه بعد از مصرف قرص
- شیردهی
سلام دکتر من خونریزیم هنگام قاعدگی زیاده میتونم از قرص مفنامیک اسید یا ترانگزامیک اسید استفاده کنم؟؟ بچه شیر میدم کودکم 9 ماهشه
- سونوگرافی انتی
سلام این درسته که سونوگرافی آنتی سن جنین را دوهفته بیشتر از زمان لقاح و رابطه میگه حدودا
- جلوگیری
سلام خسته نباشید من آمپول یک ماهه برای جلوگیری زدم و بعد از ۵روز رابطه بدون مراقبت داشتم الانم تو دوران پریودی هستم ولی بعد از رابطه خونریزیم قطع شد آیا امکان بارداری وجود داره و لازمه من قرص اورژانسی بخورم؟
- سلام خسته نباشید من برای جوش های صورتم ک هورمون مردانه ام بالا بود چند مدت اسپرولاکتون و ال دی خودردم العان برای اینکه باز هورمون عود نکنه میخام قرص شاری پروستات بخورم ایا خطرناکه؟من دخترم ۱۹ ساله مجرد ؟ شما بجز اسپیرولاکتون چه قرصی رو برای پیشگیری از هورمون مردانه پیشنهاد میکنید ؟
- ضد بارداری
من یک آمپول سه ماه ضد بارداری زدم سه ماه تمام شد فقط چند روز بعدش خیلی کم دیدم دیگه ندیدم یعنی پریود زیاد نشدم لطفاً راهنمای کنید چکار باید کنم
- بارداری
حرکات جنین باید در روز چقد باشد طبیعی هست ؟
- آزمایش
سلام آیا در آزمایش چکاب کامل پیش از بارداری که دادم نشون میده اگه باردارشده باشم تواین ماه چون من درحال اقدامم و امروز ۲۴سیکلم هستش. سپاس
- من تمحلی تخمدان دارم بچه دارنمیشم چکار کنم امپول زدم
- پستان..
سلام خسته نباشید من چند وقته روی هاله ی سینه ام برآمدگی های ریز مثل جوش میبینم البته وقتی پوست سینه ام کشیده میشه دیده میشن وقتی فشارشون دادم چرک میاد بیرون (خیلی خیلی کم یک جورایی اندازه سر سوزن ) این موضوع خطرناکه ؟ و علتش چیه؟
- درد معده
مشکل معده دارم ولی الان نمیتونم داروهاش استفاده کنم دومپریدون امی تریپلیپین و رابزول ،،،حالا درد در معده امونم بریده انقد رفتم زیر سرم خسته شدم از امروز صبح معده درد داشتم تا غروب بزور اروم شده ولی زده سمت چپ پشت وزیردنده ها توروخدا کمکم کنید خسته شدم هفته ی ۲۷ بارداری و بارداری دومم هستش ممنون از راهنماییتون
- تزریق آمپول سینال اف
بعد از تزریق آمپول سینال اف درد در دو سمت شقیقه هام دارم،علتش ار آمپول سینال اف هست؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
هفته 7بارداری 5تاقرص مصرف کردم دوتاواژینال بقیه زیرزبانی دوسه تیکه ازم خارج شدفقط همین به نظرتون سقطم کامل شده؟
- ضربه ب تخمدان
سلام خواهرم با لگد ب تخمدان سمت چپ م ضربه زد ایا احتمالش هست ک مسکلی پیش بیاد
- زنان وزایمان
سلام من ۱۵روز از تاریخ پریودم گذشته بود سرخود رفتم آمپول زدم که پریود شم حالا بعد ۱۰روز خونروزی شدید گرفتم که تکه تکه مثل گوشت ازم میفته ممنون میشم جواب بدید ببینم علت چیست
- قرص آهن
سلام، آیا قرص اهن مانع پریود شدن میشه؟؟؟ من از حدود یه هفته قبل زمان پریودم قرص آهن مصرف میکنم الان یه هفتس از پریودم گذشته و نشدم میتونه قرص اهن علتش باشه؟؟؟


