Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لخته خون
من ۴۱ سال دارم و متاهلم. بارداری هم نداشتم. ۴ سال قرص ضد بارداری مصرفکردم که اخیرل قرص ضد بارداری روقطع کردم که ۱۲ خرداد پریود شدم والان یک هفته بعد از اتمام پریود لخته قهوهای ازم دفع شد به خاطر قطع داروست؟
- سکس
سلام خانم دکتر من در دوران عقد هستم شوهرم کشتی رانی جوری که ۵ ماه نیستش و یک ماه هستش چگونه میتونم جلوگیری کنم با قرص ال دی؟میخام روش مطمئنی برای جلوگیری داشته باشم پیشنهاد شما چیه و چگونه باید ال دی مصرف کنم
- روش جلوگیری
سلام خسته نباشید فرزند دوماه دارم شیرخودم میخوره میخاستم بدونم قرص شیردهی روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟درکل قرصای بارداری باعث چاقی وفشارخون نمیشن؟روش آیودی چی روش مطنی؟
- درد درفرج
سلام من درد در قسمت وسط زیر مجرای ادرار استخوانش درد میکنه واحساس میکنم ادراروحیض یکی شده یعنی مجرای آن وبادمعده از واژن یا همه جای دستگاه تناسلی بیرون میاد آیا احتمال آسیب وپارگی هست ودرمان میشود
- IVF
امروز روز دوازدهم انتقالم هست ول چک بی بی منفی نشون داده نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین شنبه باید آزمایش بدم
- جنسیت بچه
سلام خانم دکترمهربون خسته نباشید ازکرمان مزاحم میشم خواستم بدونم توسنو آنومالی جنسیت واشتباه میگن دوتادختر دارم این یکی هم گفتن دختر اول سلامتی مهمه امادلم یه پسرهم میخواست خانم دکترآیا امکان اشتباه است چون خود دکترگفت مطمئنم دختره باتشکر
- عمومی پزشک
سلام من اسم نیوشا موسوی ،۲۰سالمه از تهران مجرد من خیلی وقت پریود نشدم می خواستم بدونم علتش چی
- آندومتر پرولیفراتیو
با سلام.خانمی ۵۵ ساله هستم اخیرا هیستروسکوپی شدم بعلت لکه بینی.جواب آندومتر پرولیفراتیو اومده.این خوبه؟یا خطرناکه
- خونریزی
سلام من 50سال سن دارم دوهفته پیش پریود شدم باخوردن مفنامیک پاک شدم 3روز پاک بودم رفتم واکسن کرونا زدم برکت.دوباره الان 4روز افتادم خونریزی شدید دکتر هم رفتم قرص ترنسید داده اثربخش نبوده.درضمن ماهها ی قبل سونوگرافی دادم پاپ اسمیر دادم سال قبل هم تکه برداری رحم دادم سالم بوده .در حال حاضر دیگه نمی دانم چه کنم
- نتیجه نمونه برداری از پولیپ با هیستروسکوپی
سلام وقتتون بخیر لطفا جواب نمونه برداری از پولیپ با هیستروسکوپی تفسیر کنید Pathology Number:A-541-01 Specimen:Endometrium Grose: Received specimen in formalin consist of multiple irregular pieces of creamy soft tissue Measuring:2×1×1cm Totally sos=M/1E=T DIAGNOSIS:Endometrium curettage:secretary phase
- کوچکی تخمدان
سلام خسته نباشید خانم دکتر من برای تنظیم پریودرفتم دکتر متخصص زنان وبعدازانجام آزمایش روزسوم پریود بهم گفت که دیگه هیچ وقت مادرنمیشم گفتن که تخمدانم پیرشده وتخمک ندارم وقرص پروژسترون روبهم دادن برای تنظیم پریودم سوالم اینه راهی وجود داره برای تخمک گذاری مجدد؟؟؟واینکه این قرص شرایط تخمدانم روبدترنمیکنه چون من میخوام اقدام کنم برای بارداری وشانسم روامتحان کنم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید
- هماتوم
من هفته ۱۲ بارداری لکه بینی داشتم رفتم سونو گفت هماتوم به ابعاد۳۰در ۱۲میلی آیا هماتوم بزرگه من ای وی افی هستم خیلی نگرانم الان هنوز ترشح قهوهای دارم شیا فم مصرف میکنم لطفا راهنمایی کنید
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام من چند روز پیش ناحیه کلیتوریس ام در حالت لمس شدن درد میگرفت بدون سوزش و خارش اما الان دردش کمتر شده و اصلا با لمس حس نمیشه فقط گهگاهی تیر میکشه علتش چیه؟درمانی براش هست؟
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر، دیشب سکس داشتیم، الان فهمیدم که کاندوم سوراخ شده بود، بعد قرص لوونورژسترول ۰/۷۵ دوتا باهم خوردم، ولی تاریخش خیلی گذشته بود. میخواستم ببینم اثر داره یا باید دوباره بخورم؟
- سلام من لک بینی داشتم دکتر مدروکسی پروژسترون داد گف از امروز بخور امامن نزدیکی بدون محافظ داشتم بعد نزدیکی چند قطه خون داشتم ..حالا از امروز بخورم؟حامله نشم اگه بخورم؟
- مراجعه به پزشک
سلام با وجودسرکلاژ شکمی در هفته۲۷بارداری هستم چون شرایط ویزیت مداوم ندارم دیرتر مراجعه میکنم میخواستم بدونم از این هفته به بعد در چه هفته ای مراجعه کنم به پزشک؟اخرین ویزیتم با پزشک در هفته ۲۳بوده است
- تنبلی تخمدان
سلام .من 27 سالمه و تشخیص تنبلی تخمدان داشتم و تجویز قرص پروژرا.الان یه هفته از مصرف ماه دوم قرص میگذره من هنوز پریود نشدم.ماه اول بعد از تموم شدن قرص بلافاصله پریود شدم.ولی این ماه نه! چیکار باید بکنم؟
- بارداری و دندانپزشکی (فوری و ضروری)
سلام .من این ماه قرص فمارز و ...استفاده کردم و سونوی فولیکول دادم وفولیکول بالغم داشتم و دو روز بعد دوباره میرم سونو و بعد تحت نظر پزشک اقدام کنم آیا اگر شب اقدام به بارداری کنم فردای اقدام میتونم برم کارهای دندانپزشکی مثل عصب کشی ...انجام بدم ؟ممنون میشم اگر جواب بدید منتظر جوابتون هستم
- مصرف قرص ال دی لویتود بعد رابطه
سلام میخواستم بدونم اگر قرق لویتود رو بعد از رابطه جنسی مصرف کنم و ادامه بدم موثر هست یا نه حتما باید روز اول قاعدگی مصرف کنم؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید خال های پوست قرمز کوچک روی پوست هردودستم به تعدادزیادهست وتازگی درصورتم هم درآمده علتش چیه وراه درمانی داره؟ ممنون ازراهنماییتون⚘⚘⚘


