Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شکل واژن
سلام وخداقوت.ببخشید ایا شکل لب های واژن چ لب فرعی چ لب بزرگ صاف هستش؟
- سلام من تنبلی تخمدان و میوم ۵ میلی متری دارم درمان میشه؟ درمانش چیه؟
- جایگزین داروی استروژن کونژوگه
آیا جایگزینی برای داروی استروژن کونژوگه هست چون هرچی گشتم پیدا نکردم ؟
- مصرف قرص اسپیرولاکتون ۲۵ بر قاعدگی تاثیر میگزارد ؟
- سلام خسته نباشی ببخشید من چند وقتی سوزش داشتم قرص سفالسکین خوردم الان ترشح قرمز از من می یاد
سلام خسته نباشید ببخشید من سوزش داشتم قرص سفالسکین خوردم الان چند روزی لکه خونی می بینم
- خارش واژن
سلام وقتتون بخیرباشه.من دختری ۱۸ ساله و مجرد هستم. الان دو سه روزه که واژن و کلیتوریسم دچار خارش شده.هیچگونه ترشحات مشکوک ندارم فقط و فقط خارشه.به بهداشت واژنمم خیلی اهمیت میدم.ممکنه این خارش از شست و شوی زیاد باشه؟ چیکار کنم که بهبود پیدا کنه؟
- مشکلات زنانه شویی
ببخشید شوهرم وقته تموم میشه همی منی بیرون میاد از واژنم ممنون
- خارش واژن
سلام خدمت خانم دکترعزیز.ببخشید من دوسال پیش نزدیک لابیا مینوریه جوش دیدم بعد ترکوندم والان دوسالی میشه لبه های لابیامینوردنده های ریزی هستش واحساس خارش وسوزش هم دارم وهرچن وقت یکبار نزدیک لابیا جوش درمیاد وخودش ازبین میره ممنون میشم بهم جواب بدید
- خونریزیی همزمان با مصرف پروژسترون
من برای کمک به بارداری پروژسترون مصرف میکنم، اما قبل از پایان دوره خونریزی دارم،در حد پریود هر ماه. چه دلیلی میتواند داشته باشد؟
- سقط جنین
سلام من هفته پنجم بارداری هستم از دیروز لکه بینی داشتم امروز درد شدید پایین شکم داشتمربعد هم خونریزی غلیظ بدون لخته آیا جنین سقط شده؟
- تاخیر در پریود شدن
سلام من یک دختر ۱۹ ساله دارم ک ماه قبل پریودیش ۵ روز افتاد عقب ولی روز ششم پریود شد این ماه الان ۹ روزه پریودیش بازم افتاده عقب آیا مشکلی داره ؟ ممنون
- قرص اورژانسی
باسلام پریودی که بعداز قطع قرص اورژانسی اتفاق میفته پریوده اصلی حساب میشه یعنی ماهه بعد هم همون تاریخ یانه پریودی که ماههای قبل اتفاق میفتاد؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر ،میخواستم از شما بپرسم که پریودم مدتی هستش که چند ماه در میان به صورت لکه بینی میشه و بیست الی یک ماه طول میکشه هرجا رفتم درمان نشدم تعریف شما رو خیلی شنیدم خواستم خدمت شما بیام ایا درمان داره در ضمن من ۴۱سالمه ممنونم از پاسخ شما بزرگوار
- احتمال بارداری
- تغییر جواب پاتولوژی
received specimen in formalin consists of multiple fragments of creamy rubbery tissue m: 2X 1.5X 1 cm, labeled as right vocal cord.
- شیردهی
سلام خانوم دکتر. من مدت ده سال هست که به خاطر آدونوم هیپوفیز چهارمیلی پرولاکتین بالا دارم و قبل حاملگی داروی کابرگولین مصرف میکردم. الان تازه زایمان کردم و شیرم خیلی کمه آیا میتونم از قرص های شیرافزا استفاده بکنم؟
- سلام من ۱۲ هفته و باردارم یه کیست در تخمدان چپ دارم به اندازه 127*78mm ابا لاپارسکچوپی واسه کیست من جوابگو هست
- سونو سزارین
سلام سونو خط سزارین انجام دادم ضایعه هایپواکو۱۸*۸م م در لترال راست بافت تشخیص انومتریوز جلدی و با احتمام کمتر گرانولاسیون است .اصلا درد ندارم پریودی هام منظم دوبار سزارین شدم
- ناباروری
سلام خسته نباشین خانم دکتر.ببخشید من من همون خانم هستم که amh0.3 هستش.لطفا بگید چه مدت طول میکشه باردار بشم ؟
- پریودی و درد مقعد
سلام.من از قرص وارفارین استفاده میکنم و پریودی سنگین دارم.مدتی ابسه پری انال داشتم که با پریودی بیشتر میشد و نمود پیدا میکرد الان دوماهه جراحی کردم ولی امروز که روز دومه پریودیم هس باز حس میکنم ناحیه عمل ورم کرده.ایا ابسه برگشته اصلا ربطی به پریودی داره؟


