Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اکوژن قلب
سلام وقتتون بخیر من سونو آنو مالی رو انجام دادم گفت که تصویر دوکانونی اکوژن به دیامتر 1/2و1/6میلیمتر در بطن چپ جنین معلوم میشه لطفاً میشه راهنمایی کنید آیا ضرر داره برای جنین یانه
- نامنظمی پریودی
سلام من 46ساله هستم پریودی ناکنظم دارم حدود 10روز زودتر از موعد پریود میشم سونو کردم دکتر دپفاستون بهم دادن 6ماه خوردم تا زمانیکه مصرف کردم پریودی منظمی داشتم الان مصرف قرص رو قطع کردم یک هفته تمیز بودم دوباره پریود شدم. ایا بخاطر قطع مصرف دوفاستون اتفاق افتاده؟ ایاا باید دوباره مصرف کنم؟ درضمن دوفاستون خارجی با دوفامد ایرانی تفاوتی نداره؟ کیست هم ندارم فقط 6ماه پیش بخاطر ضخیم بودن جداره رحم کورتاژ شدم وسه ماه پیش سونو کردم گفتن مشکلی نداری
- ایا پلی کیست باعث ادنوم هیپوفیز میشه؟
- بارداری
سلام من ۱۸ سالمه فقط رابطه مقعدی ۲ بار داشتم پریودیم منظمه و ۲ ۳ روز اینور اونور میشه تست بارداریم منفی شد سونگرافی فقط ضخامت متداریری۱۳ شد و ۵ روز ب پریودم موندا امکان بارداری هست ؟
- مصرف قرص روکین
سلام خسته نباشید ایا بعد از رابطه هم میشه از قرص روکین برای پیشگیری استفاده کرد ؟ تا چند روز بعد استفاده کنیم باردار نمیشیم ؟ یک روز قبل از رابطه میشه استفاده کرد؟
- سلام حالتون خوبه ده روز زایمان کردم عرق میزنم خیلی بی حوصله هستم چکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید
- کیست تخمدان
سلام ۳۸سال دارم کیست آندومتریوز دارم دوسال پیش جراحی باز کردم دوباره کیستم برگشت دکتر گفت باید پاکسازی کنم دارو هم استفاده کردم نتیجه نداشت میخواستم راهنماییم کنید
- ایا میکروب باعث سرطان می شود
- نازایی
سلام من 4روزازپریودم گذشته 2روزه آمپول پرژسترون تزریق کردم امروزبی بی چک زدم مثبت شدامکان داره کاذب باشه بخاطرآمپول
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من خانم 34ساله 50روزه بودم سقط کردم باقرص ولی بعد 9روز سونو دادم گفتن بقایامونده پریودمم قطع شده میشه راهی جلوم بزارین نمیخوام کورتاژ کنم
- بارداری
خسته نباشید خانم دکتر من ۲۰روز پیش نزدیکی داشتم قبلش هم قرص خورده بودم ولی الان ۳روز هست که از پریود نشدنم میگذره خواستم ببینم اگه باردار باشم چه داروطی بخورم که جنین سقد بشه
- جنین
در سونو انومالی در بطن چپ یه فکوس اکوژن دیده شده یعنی چی
- دردقاعدگی
فقطروز اول قاعدگی نه ب طور دائم دردزیرشکم ومقعد نشانه چیست
- پرولاکتین بالا
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای بارداری اقدام کنم آزمایش خون دادم پرولاکتین خونم ۵۷ بود دکتر بهم دارو دادن دانستیکس و گفتن هفته ای یکی بخور آیا من درمان میشوم و میتونم باردار بشم فقط همین مشکل را داشتم فقط برام مهمه که بهم بگید قابل درمان هست یا ن.ممنون
- لابیپلاستی
آیا عمل لابیپلاستی نیاز به همراه داره برا انجام عمل و همچنین سفید کردن واژن
- ویتامین ها در بارداری
آیا مصرف فولیک اسید و دی۳ همزمان با مولتی ویتامین مینرال در بارداری خطر ناک است؟
- هزینه زیبایی و تنگی واژن ؟
قیمت تنگی واژن چقدر است؟
- مصرف قرص نورم اسکین
سلام من ۳ عدد قرص نورم اسکین و یک و نصفی قرص اسپیداکتون مصرف کردم که متوجه شدم باردار هستم میخاستم بدونم روی جنینم اثر گذاشته
- ای وی اف
سلام وقت بخیر..دکتر من ۲۸سالمه دوبار سزارین کردم وقصد دارم که ای وی اف تعیین جنسیت انجام بدم خواستم بدونم راسته که میگن اگه کسی دوبار سزارین انجام بده ای وی اف واسش نمیکنن دکترا؟؟
- سفیدک روی کلیتوریس در دختر ۱۷ ساله
سلام خانم دکتر ببخشید من ۱۷ سالمه روی ناحیه کلیتوریس و پشت لابیا داخلی سفیدک داشتم که روی کلیتوریس به صورت دونه سفیده بنظرتون ممکنه چی باشه بی بو هست و ترشحاتمم عادیه


