Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام از دیروز واژن خیلی درد میکنه همین طور سمت چپ لگنمم خیلی درد میکنه خطر ناکه
- قطره ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و مجردم تقریبا ۷ ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده ،دوره هام منظمه و ۲۸ روزس ولی حجمش کم شده و از ۵ روز رسیده به دوروز یک و نیم یا دو روز خونریزی دارم و روز سوم قطع میشه و روز چهارم هم یکم لکه بینی دارم همون سالی که این مشکلو پیدا کردم سونوگرافی انجام دادم که نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم ،آزمایش های پرولاکتین، اهن، کمخونی، تیرویید و ویتامین دی هم انجام دادم که همش نرمال بود حالا سوالم اینه میتونم از قطره ویتاگنوس استفاده کنم؟ این قطره کمک میکنه که خونریزیم دوباره مثل قبل بشه و زیاد بشه و اینکه آیا عوارضی داره یا نه؟ ممنون
- پرده ارتجاعی
سلام آیا پرده ارتجاعی که در سزارین فرزند اول پاره نشده مانع بارداری و یا دیر باردارشدن برای فرزند دوم میشود؟
- درد مقعد
سلام،مدتی است هنگام دفع مقعدم درد میکند دوره پریودی،علت چیست؟
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام هفته۱۷سنو انجام دادم که یک کیست۹میلیمتری کورویید پلکسوس دیده شد ایا این خطرناکه اگه جذب نشه ؟البته در غربالگری اول همه چی خوب بود ،،الان هفته۱۸هستم در هفته چندم مجدد سنو انجام بدم ببینم کیست جذب شده یا خیر؟
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر آیا کسی ک سرویکسش کوتاه و شله موقعی ک با سرکلاژ شکمی کیسه آبش پاره میشه و موقع سقط نه سرویکسش باز شده سرویکش کاملا بسته هست آیا دلیل سقط همون نارسایی هست باعث شده کیسه پاره شده یا مشکل جایی دیگری هست
- سلام من ۲۱ سالمه نامزدم
۷ روزه ک از پریودم میگذره و دیروز رفتن سونوگرافی دادم و منفی بود میشه بگید علت پریود نشدنم چیه ؟ ممنون میشم
- درد
سلام خانوم دکتر من یکچلو درد زیر شکمم دارم و اینکه تکرار ادرار دارم صب ک رفتم دسشویی ادرارم تیره رنگ شد و در اخرش ادرار خونی و یکچلو خون ۱۸ سالمه میترسم تو بارداریم مشکل اینجاد کنه برام خیلی میورسم من چیکار کنم علتش چیه باید به دکتر مراجعه کنم؟؟؟؟؟
- ازمایشamh.fsh.E2
سلام ازمايش دادم fsh:5,amh:7:81,E2:50تفسيرش كنيدممنونم
- بارداری
سلام.. وقت بخیر راستش من با یک خانمی رابطه داشتم.. ایشون بعد من با یه شخص دیگه ای عقد موقت کرد و بعد از یکماه یا دوماه از ایشون جدا شد.. حالا با یک بچه اومده میگ من از تو باردار بودم..بچه ایشون متولد 20 خرداد هستش.. و من خوندم که از زمان انعقاد نطفه تا بدنیا آمدن بچه 266 روز بیشتر طول نمیکشه.. و از اونجایی که من از برج 6 سال قبل با ایشون هیچ رابطه ای نداشتم.. که خیلی بیشتر از 266 روز یا 280 روز میشه..از نظر علمی غیر ممکنه این بچه مال من باشه.. لطفن راهنمایی کنید.. با تشکرپاسخ به سوالات شما
- شب ادراری
سلام خانم دکتر.من مدتز هست که مشکل شب ادراری دارم و شرایط این رو ندارم که حضوری پیش متخصص برم
- طریقه مصرف دارو در بارداری
سلام وقت بخیر ۶ هفته باردار هستم و حین معاینه فرمودید لخته کوچکی دارم و برام شیاف اکتوژست تجویز کردید و فرمودید حتما شب استفاده کنم منتهی متاسفانه نوع استفاده روی جعبه ذکر نشده خواستم بپرسم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی؟ ممنون🙏
- پریود
سلام خانم دکتر ،من ۲۱سالم هست وبخاطربی نظمی قاعدگی وکیست پس ازمراجعه به پزشک برام قرص دوفاستون تجویزکردن که چهارماه قراربودمصرف کنم وتواین مدت پریودم منظم و دوره ها۲۷روزه بود پس ازمراجعه مجددبه پزشک کیست تخمدانم برطرف شده بود وپزشک قرص مدروکسی پروژسترون راتجویز کردن برای پنج دوره الان یک دوره رومصرف کردم ولی الان توی یک ماه یبار۱۸(طبق نظم قبلی)یبارم الان سیم توهمون ماه عادتم آیادلیل ناراحت کننده ای وجودداره ؟البته قبل ازدوفاستون قرص مرلین هم تحت نظر پزشک مصرف کردم . ممنون ازراهنمایی های عالی شما🌹🌹🌹
- خونریزی
ببخشید من بعداز ۶دوره استفاده از آمپول دیفرلین باز خونریزی شدید پیداکردم میتونم الان هم که خونریزی شدید دارم باز یه دوره دیگه استفاده کنم چون من دکترم تهران هست این ماه نمیتونم بدم تهران میشه برای قطع خونریزی آمپول دیفرلین بزنم تا وقت رفتن به دکتر لطفا بهم جواب بدید خیلی ازتون ممنونم
- ترشحات ژله ای
سلام خانم دکتر دختری مجرد هستم دوتا سوال ازتون داشتم اول اینکه من هرماه تقریبا یک هفته بعد از پریودم به مدت یک یا دو روز ترشحات ژله ای وشفاف دارم آیا این طبیعیه؟ وسوال دومم اینکه من قبلا سر پریودم خیلی شدید درد داشتم به طوری که با خوردن مسکن هم تا ۴یا۵ ساعت درد زیادی رو تحمل میکردم و حجم پریودمم زیاد بود تقریبا ۵یا۶روز ولی الان نزدیک دوساله که دردام کمترشده و بعدازخوردن یه مسکن و دمنوشها اروم میشم و حجم پریودمم کمتر شده تقریبا۳یا۴ روز بعضی از ماه هاهم سه روزه و روزه ۴و۵ لکه بینی دارم میخواستم ببینم این خطرناکه یا نه؟ واقعا ممنون که جواب میدین
- نازک شدن دیواره رحم همرا با زدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی میشود یا دباره میتوان پریود شد
سلام خسته نباشید سنو هر موقع دادم دوسال هسته ضخامت اندومتر دولایه 1/5هسته واندکی bloodبین دولایه انومتر مشاهده شده خیلی هم پریود های نامنظم دارم همش یا چند ماه پشت سر هم تو ماه چند بار میشم یا گاه وقت دوماه یکبار هر اقدام واسه بارداری میکنم نمیشم خیلی نگرانم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری با وجود پولیپ و درمویید تخمدان
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم بارداری دومم هست هشت هفته هستم . ولی در سونوگرافی پولیپ آندومتریال ۷ میلی و در تخمدان چپم کیست درمویید ۳۴ میلی دارم . قبل بارداریم اصلا علائمی نداشتم که متوجه بشم .پولیپ و این کیست چه خطری در بارداریم ایجاد میکند و اندازه کیست آیا در بارداری بزرگ میشه یا به دور خود می چرخه؟ خیلی نگرانم
- اندومتر
اندومتر دو لایه تریپل لاین یعنی چی و آیا خوبه یا نه؟
- پولیپ -هیتروسکوپی
سلام بنده بعداز عمل سه روز بعد پروئید شدم الان هفت روزه خونریزی اولیه پا برجاست هیچ کم نشده چکار کنم البته تب روی پا هم دارم باتشکر
- درد در هنگام مدفوع
در زمان پریودی هنگام دفع مدفوع خیلی درد دارم دلیلش چیست؟


