Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام .من سونوگرافی انجام دادم .جوابش ب اینصورته ک فولیکول ب قطر11mmدرتخمدان سمت راست مشهوداست.و کیست با اینترنال اکو16mm درتخمدان سمت چپ مشهوداست(فولیکول غالب پاره شده؟) میخاستم اگه میشه ی توضیحی دراین مورد بهم بگین.ممنون
- وزن جنین
من هفته ٢٨بارداري هستم در سونو سن حاملگي بر اساسbpd٢٩هفته براساسFl ٢٨هفته و براساس AC٢٧ هفته نوشته شده وزن جنين هم١٢٠٠ بقيه موارد هم در سونو نرمال ذكر شده ايا طبقAcجنين رشد كافي نداشته؟ من ديابت بارداري دارم واز اول بارداري تا الان ٣/٥كيلو وزن اضافه كردم اين نرماله؟ ممنون از پاسخگوييتون
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام خانم دکتر. من نمیدونم ایا وسواس گرفتم سر این موضوع . خانم دکتر جانم من باکره ۲۸ ساله و مجرد هستم. خانم دکتر من یه خاطر پولیپم الان یک سال و خورده ای قرص روکین مصرف میکنم. ولی به جای اون تایم یه هفته میزاشتم کامل پریوو شم و ماک شم بعد بسته بعدی رو میخوردم. خانم دکتر من تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۱ یه رتبطه خیییلی سطحی داشتم. به این صورت که اصلا الت هامون با هم تماسی نداشت ایشون ارضا شد بعد الت تناسلی شو با دسمال پاک کرد و حدود ۱ یا دوقیقه بعد واژن من رو به صورت کلی ناساژ داد. و من فقط نگران این بودم رطوبت به دسش نمونده باشه. خانم دکتر من ۳ روز بعد این جریان پریود سدم. یک بار ۱۱ روز بعد رابطه یه بارم ۲۳ روز بعد از بتا دادم که هر بار عددش ۲ شد و منفی. صبر کردم که پریود شم. دوباره ۵ شهریور پریود شدم و بازم دلم اروم نبود ۳۰ شهریور دوباره از بتا دادم بازم ۲ شد. من دوباره ۱ مهر پریود شدم. و یه بار ۱۴ مهر دوباره تیتر بتا دادم بازم ۲ شد و منفی. و ۱۷ مهر یه جای دیگه ازمایش دادم که عددش صفر شد. دیگه بارداری قطعا منتفیه خانم دکتر جونم؟
- سایزسینه
سلام خانم دکتر دختری مجردو۲۱ساله هستم من یه مدته که سایز سینه هام یکم کوچیک شده علتش چی میتونه باشه؟یه مدت هم هست که حجم خونریزی پریودم کمتر شده ایا اینا ربطی بهم دارن؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- ضربه شدید به کشاله ران دختر
سلام وقت بخیر ببخشید من خواب که بودم دختر خالم دو بار محکم به کشاله رانم پا انداخت اون خواب بود منم از ترس پا شدم هیچ دردی ندارم فقط نکنه این کار باعث بشه مشکلی پیدا کنم یا پردم پاره شه یا نازا شم بنظرتون پیش پزشک برم ؟
- علت لاغری
سلام وقت بخیر آیا تنبلی تخمدان و ادنوم هیپوفیز و بالا پایین شدن پرولاکتین میتواند باعث لاغری شود؟ بخصوص تنبلی تخمدان؟؟من خانومی ۲۳ ساله با وزن ۴۱ هستم.
- کیست
باسلام با مصرف قرصهای ال دی_داستانیکس_اچ دی_و.... هنوز لکه بینی و کیست وجود دارد راه درمان بعدی چیست؟
- آزمایش آپکا
سلام وقت بخیر خانم دکتر.اگر عدد آپکا ۱۶باشد نیاز به لنفوسیت تراپی هست ؟
- بارداری
من ۲ بار رابطه حفاظت نشده داشتم یعنی منی مرد داخل رحممم ریخت فردای عصر قرص اورژانسی خوردم یعدش لک داشتم فقط الان خستم حالت تهوع دارم .احتمال بارداری هس ؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم ۲۲ سالمه و مجرد فاصله ی استاندارد بین مقعد تا واژن باید چه قدر باشه آیا خیلی زیاده من احساس میکنم برای من فاصله ی زیادی بینشون نیست و تقریبا به هم خیلی نزدیک هستن ممنون میشم راهنماییم کنید
- آی وی اف
سلام. بنده داروی ضدتشنج مصرف میکنم. دکترم گفتند برای بارداری از چند وقت قبلش باید قرص لاموتریژن بخورم. خواستم بدونم با وجود مصرف دارو لاموتریژن و سابقه تشنج میتونم آی وی اف کنم؟؟
- بارداری
من هفته شیش بارداری هستم چشمم عفونت داشت دکتر قطره لتمکس بهم داد اشکال ندارد استفاده کنم
- خونریزی و درد شکم
سلام خونریزی و درد شکم دارم دکتر سونو نوشت .جوابش رحم به ابعاد۶۲*۴۶*۹۴میلی و آکوی میومتریال هموژن مشاهده شد.کیست ساده در تخمدان سمت چب به سایز۲۶*۱۷ میلی
- عمل
سلام.عمل لاپاراسکوپی رحم که به علت فیبروم فراوان میخوان رحم رو دربیارن چند روز تو بیمارستان بستری میشن و نیاز به همراه دارد؟ ممنون از شما
- سلام بباردارهستم شش هفته ولی خونریزی دارما
- اکوژن
سلام خونریزی دارم سونو گفتن ساک حاملگی اکوژن شده و هماتوم هم دارم ۵ هفته هستم میخواستم بدونم اکوژن شده یعنی چی؟ باید چیکار کنم؟
- شک به حامله بودن
سلام خسته نباشید ببخشید من 16 سالمه و شنبه هفته پیش رابطه بدون راقبت با دوست پسرم داشتم و در حد چند دقیقه بود و به ارضاع شدن نرسید و منی نیومد ولی من توی این هفته بعضی علاعم حاملگی احساس میکنم خیلی میترسم میشه قرصی معرفی کنید با طریقه مصرفش ممنون میشم بهم راهنمایی کنید خانوادم نفهمن
- سلام من پلی کیست دارم و روز چهارم پریودی درد و خونریزی دارم اما سمت راستم و پام خیلی درد میگیره و هر دو طرف زیر شکمم یخ میشه . درد و یخ شدن مربوط به پلی کیست و کیست ها و نبلی میشه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من دوماه پیش لاپاراسکوپی و وهیستروسکوپی کردم این ماه قرص کلومیفن از شب پنجم خوردم سنوشدم یه فولیکول سایز۱۴ دارم کی آمپول hcgبزنم
- بتا ی پایین
من روز۱۸ سیکلم پانکچر شدم و روز بیستم دوتا جنین انتقال دادند ۱۴ روز بعد انتقال ازمایش دادم بتام ۸,۲۱۳ بود ایا امیدی هست


