Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احتمال سقط
سلام،من در تاریخ ۱۳تیر وی آی اف انجام دادم و تاریخ آخرین پریودم ۲۷ خرداد بوده، از دیروز دچار خونریزی شدم و صبح تست بتا دادم که ۱۷۳۰ بودش.الان دچار سقط شدم یا خبر؟
- خونریزی بعد انتقال منفی
سلام من انتقال جنین منفی داشتم بعد یک هفته تاخیر پریودم با درد شدید و لکه بینی شروع شد واللن ۷ روزه که قطع نشده ؟آیا بخاطر هورمون هاس یا ممکنه گرفته باشه بعد سقط شده و من نفهمیدم جواب آزمایش روز۱۲ منفی بود البته
- انتقال
سلام خانم دکتر.من امروزروزدهم انتقال هستم ویک جنین خوب انتقال دادم ازروزهفتم انتقال تهوع دارم وفشاروقندخونم پایین است بنظرشماعلائم لانه گزینی هست؟
- پی ار پی تخمدان
ببخشید چه مدت بعد از پی ار پی تخمدان پریود اتفاق میفته؟من پی ار پی کردم و الان پریود عقب افتاده. قبل از پی ار پی منظم پریود میشوم. تست های بارداری هم منفیه. ممنون از پاسخگوییتون
- کدام دکتر؟
سلام خسته نباشید۳۰سالمه ۴ساله اقدام میکنم ولی باردارنشدم. دوبار iuiکردم. بدون علته ناباروریمون. لطف میکنید پزشک متخصص مرتبط با مشکلمون معرفی کنید برایivf?
- لختگی خون و جابجایی جنین شش هفته ای
سلام.من ۳۰ سالمه و الان شش هفته هستم وقلبش تشکیل شده اما جنین جابجا شده و لخطه خون اطرافش هست چکار کنم
- بعداز انتقال جنین یکبار لرز دارم یکبار داغ میکنم میشه راهنماییم کنید
سلام ۴روزه انتقال جنین فریز شده دادم بدنم یکبار سرد میشه و یکبار گرم و خیلی زود گشنه میشم علت چیه ممنون راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- ای وی اف
باسلام من ۳۸ سالمه وذخیره تخمدانم هشت دهم هست دارو برای ای وی اف مصرف کردم ولی فقط یک فولکول ۱۸ داشتم تخمک کشی هم انجام شدولی چون تقسیم نداشت انتقال ندادن والان برای سه ماه بهم دارو دادن.ایا با این موقعیت میتونم ازتخمک خودم وای وی اف بارداربشم
- متخصص زنان
سلام ناحیه اکوفری در رحم چیست؟؟
- علت تب وپادرد وتیرکشدن بدن بعدانتقال جنین چی هست؟
سلام وقتتون بخیر.من امروز۸انتقالم هست ولی الان چندروز پادرد دارم ویدفه بدنم تیرمیکشه . بعدش روزششم انتقالم یدفه ازجام بلندشم وزیر دلم هم تیرکشید وهم درد گرف میشه بگید که ممکنه به جنینا اسیب زده شده ممنون میشم زود پاسخ بدید
- ای وی اف
خانم دکتر بی بی چک من روز ۱۰ انتقال مثبت شد ترس این دارم دوقلو بشه ممکن یه دونه باشه
- درمان نازایی
من حدود 40 سال سن دارم. از دو سال پیش برای بارداری اقدام کردم که نشد. دکتر تشخیص میوما به سایز 38 سانتیمتر در داخل رحم داد. بدون برداشتن میوما برای لقاح مصنوعی اقدام کردم. لقاح تخمک اول منجر به بارداری نشد. در لقاح دوم، بعد از دو هفته جواب آزمایش مثبت بود، ولی یک هفته بعد، خونریزی داشتم و سقط شد. به نظر شما دلیل سقط میوما است و آیا توصیه می کنید میوما را جراحی کنم و بعد برای دوباره برای لقاح مصنوعی اقدام کنم؟
- درموردقرص استرادیول
سلام خسته نباشید،من5/10تخمک کشی داشتم،6/28سونودرآب،برای ماه بعدهم بهم قرص استرادیول دادن که ازروزاول عادت مصرف کنم متاسفانه فراموش کردم مصرف کنم الان چی میشه😭🤦♀️
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته 14 بارداری هستم روزی 2عدداسترادیول 2میلی میخورم تاکی بایدادامه داشته باشه.باای وی اف باردارشدم ودوقلو
- روز دوم پریود سونو انجام دادم اکوی میومتر هتروژن میوماتوز دیده شده یعنی چی نگرانم
سونو انجام دادم روز دوم پریود و در سونو اکوی میومتر هتروژن میوماتوز دیده شده یعنی چی
- یکتاسوری
سلام من روز پانزدهم انتقال جنین ازمایش دادم منفی بود خونریزی ولکه بینی ندارم فقط سمت چپم درد دارد چرا
- مصرف داروهای ناباروری
سلام من ۱۲ روز پیش آی یو آی کردم به من تجویز قرص استرادیول با دوز مصرفی ۲ روز کردند ولی من فراموش کردم تا ۸ روز ادامه دادم امکان داره تاخیر پریود به خاطر قرص استرادیول باشه یا نتیجه آزمایش باردارب منفی بشه هنوز آزمایش ندادم لطفا راهنمایی کنید خیلی استرس دارم
- ای وی اف
باسلام من۲۷سالمه وتنبلی تخمدان دارم و شوهرمم اسپرمش کمی ضعیف هستش ب ای وی اف شدم انتقال دادن ۳تا جنین بلاست ماه پیش واسم که منفی شدآزمایشم..من روزی ۴تا استرادیول میخوردم قبل انتقالم روز۱۳ سیکلم سونو شدم ضخامت اندومترم ۱۱/۵بودش گفتن بهم یکم ضخیم تر ازحد نرماله اما دوز استرادیول رو واسم کم نکردن وبنده گفتم اگرضخیمه خب کنسل کنین چون دوبسته بیشترجنین نداشتم اماگفتن ن نمیشه..بااین وجودضخامت زیادروز۲۱سیکلم برام انتقال دادن من روز۱۵ سونوشدم۱۳/۵بودش.دیگه روز ۲۱سیکل سونو نشدم.بنظرتون بااون ضخامت زیاد بهتر نبود همون مثلاروز۱۴سیکلم انتقال میدادن ویا کنسل میکردن انتقالمو؟؟الان یک بسته جنین بلاستو چرامن ازدست بدم؟گفتن بقیه شرایطت خوبه فقط ب ضخامتت ک نیست!بخاطرضخامت زیاد بوده که منفی شدم؟😔
- علت قطع شدن خونریزی با خوردن استرادیول
سلام من میخوام آی وی اف کنم هیسترو و حذف پولیپ شدم ال دی مصرف میکردم ۵دونه مونده امروز پروید شدم یه سوال داشتم استرادیول و شروع کردم تا خوردم خونریزیم قطع شد علتش چیه


