Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا باردار میشوم یا خیر؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یاخیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- سندروم راکی تانسکی
سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام عمل انجام بدم چون واژنم مادرزادی کامل نشده میترسم خیلی سخت باشه گفتن سندروم راکی تانسکیه رحم دارم ولی خیلی کوچیکه میگن ایامیشه رحم بزرگ بشه؟
- نازک شدن بخیه های سزارین
سلام ببخشید من به دلیل درد زیر شکم به پزشک مراجعه کردم که جواب سونوگرافی من این بود که بخیه هانازک شده و دکتر گفتن که اجازه بارداری مجدد ندارم خطر زیادی دارد لطف راهنمایی کنید ممنونم
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر وقتتون بخیر دکتر من زمان رابطه اورال وقتی که کلیتوریسم تحریک میشه گاهی اوقات خونریزی داره علت این خونریزی چیه؟ و اینکه مطمئنم از واژن نیست
- رشد سینه
سلام من 20 ساله و سینه هام خیلی کوچیکه به حدی که نوک سینه هام کاملا داخل و رشد نکرده البته لاغرم هستم و فکر میکنم پرکاری تیرویید دارم. ایا پرکاری تیرویید میتونه دلیل رشد نکردن سینه هام باشه؟ دارویی هست که مصرف کنم تا سینه هام رشد کنه؟
- اندومتریوما
سلام من ۳۷ سالمه تخمدان چپم کیست اندومتریوما داره ،سایزش۳/۸ هست .پزشکم دوتا امپول دیفرلین به فاصله ۳ ماه برام تجویز کرده.به نظر شما اندومتریوما برطرف میشه؟ یا باید جراحی کنم؟
- راجب رابطه مقعدی
سلام .من راجب رابطه مقعدی سوال داشتم ک آیا این رابطه ضرر داره؟؟هر چند وقت یکبار میشه این رابطرو داشت؟
- کیست تخمدان
ببخشید اشتباه شد .اندازه کوچک تراز ۱سانت
- جنین مرده نه هفته و دوروز
گزارش پاتولوژی شماره پاتولوژی: P-1402-550 اطلاعات بالینی: -سقط جنین. ماکروسکوپی: -نمونه دریافتی در فرمالین شامل چندین تکه بافت نرم قهوه ای رنگ آمیخته با لخته خون به ابعاد 5×4.5×3cm.S.O.S:MF/1،E: 80%. میکروسکوپی: -تشخیص را ببینید، لطفا.
- بغد شش سال درد جای سزارین
چند روزه تو یک نقطه از جای عمل احساس درد و سوزش شدیدی دارم امکان داره از داخل بخیه باز شده باشه بعضی وقتا احساس یک گرما تو همون نقطه حس میکنم
- پرده بکارت
ایا معاینه پرده بکارت توسط خود شخص مشکلی پیش میاد؟؟؟
- کیست اکوفری چیست
با سلام و خسته نباشید. بنده ۲۱ سالمه و آزمایش دادم و کیست اکوفری ۵۱.۴۴mm دارم. آیا کیست اکوفری خطرناکه؟ آیا باید کیست را عمل کنم؟ آیا برای بارداری مشکل داره؟
سپاس
- بقایای بارداری ک ۲۰ میلیمترهست امکان دفع باداروهست
باسلام من یکماه پیش سقط داشتم وبعدازده روزرفتم سونوگرافی که دکترگفت ۱۸میلیمترمونده ودرحال دفع است ودوباره الان یکماه میگذره ودوباره رفتم سونگرافی ونوشته تصویرکانون اکوژن هتروژن بعضادارای نواحی هایپواکوبه دیامتر۳۴×۲۰م.م منطبق برکاویته اندومترمطرح کننده ی بقایای بارداری درحال دفع میباشدامکان داره بادارودفع بشه ؟
- پریود
سلام الان دوازده روز پریود هستم قرص ضدبارداری از اولین روز پریودیم خوردم قرص ترکیبی سه رنگ ولی بازم قطع نشد نسبت به اوایل کمتتر شده ولی بازم خونریزی دارم خانم دکتر قرص کلرفنیرامین بخاطره حساسیت دکتر واسم نوشته امکانش هست از خوردن قرص حساسیت باشه پریودم تموم نشده؟
- درد جای بخیه سزارین بعد از دوماه
با سلام من 3 ماه و نیمه سزارین شدم بعد از 2ماه بخیه هام سمت راستش عفونت کرده بود. الان با این که کامل درمان شد اما دقیقا همونجا تیر میکشه و میسوزه زیر پوست هم انگار سفت تر از بقیه جاها هستش چی کار باید بکنم؟
- بارداری بافیبروم
سلام من فیبروم خارج رحمی ۸ سانتی دارم،بارداری برام خطرناکه؟
- زنان
سلام خسته نباشین من یک ماه هست ک سزارین شدم الان ترشحات زرددارم مجبورم همش پداستفاده کنم این ترشحات عفونت؟ ممنونم ازپاسخگوییتون
- سلام برای تنبلی تخمدان و تنظیم شدن پریودم قرص سیبل بهم دادن که ۲۱شب خوردم و قط کردم چن روز بعد پریود شدم،بعد از شب ۵ام شروع کردم ب خوردن امروز که میشه روز هشتمی که شب باید قرص میخوردم خون دیدم.. الان باید چکار کنم؟
- قاعدگی
سلام من يک بچه پنج ساله دارم بعد از ب دنيا اومدنش تا يک سال و نيم ماهانه نشدم بعد از اون هم قاعدگي معمولي داشتم يعني درد و خونريزي طبيعي بود اما نزديک ب دوسال ميشه ک قاعدگي منظم اما خيلي دردناک و سنگين ب طوري قادر ب انجام کارهاي روزمره نيستم علاوه بر اون هم تب لرز درد در همه اعضا بدن حالت تهوع و گاهي استفراغ هم دارم خونريزي سه روز اول زياد اما از روز چهارم تا هفتم خيلي کم ميشه چند ماهي هم هست ک درد در مقعد دارم اين درد فقط دوران قاعدگي وبعد از پايان دوره تا يکي دوروز بعد هست اين بين درد شديد کمر شکم زير شکم و بگن و پاهام دارم دفع مدفوع برام خيلي دردناک و غير قابل تحمل ميشه.
- توده
باعرض سلام من تقریبا یک ماه ،یک توده به اندازه فندق بزرگ زیر پوست روی فرج احساس میکنم ،لازم برم دکتر ممنون


