Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی
سلام من الان سه روزه عادت ماهانه هستم تقریبا بدون خونریزی فقط لخته های قهوه ای رنگ میبینم که اونم در حد خیلی کم هستش و اینکه قبل از اینم این شرایط برام پیش اومده که کل هفت روز رو لکه و لخته های قهوه ای بوده به جای خونریزی
- پیش گیزی از زگیل تناسلی
سلام واکسن زگیل تناسلی کجا باید تهیه کنم و قیمت اون چقدر
- زایمان طبیعی پس از سزارین
سلام خانم دکتر ۳۹ ساله ام و دوماه است که سزارین کردم فرزند اولم طبیعی بود بعد از سه سال زایمان دومم را به انتخاب خودم سزارین کردم امابسیار پشیمانم از سزارین . آیا میتوانم به فرزند سوم با زایمان طبیعی پس از سه سال فکر کنم؟ متشکرم از پاسختان
- میل جنسی
سلام خانم دکتروقت بخیر. برای تقویت میل جنسی بانوان چه روش طبیعی یا داروی افزایش میل جنسی خوبه ؟ اگه امکان داره قرص معرفی کنید خیلی ممنون
- پاورفیت*
سلام من قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی میخورم و من شوهرم هیچ گونه علائمی نداره آیا میشه به همسرمم از این قرص بدم بخوره؟
- پریود نامنظم
سلام. خسته نباشید. دخترم چهارده سالشه .چند ماه هَست تقریباً هر دو ماه یکبار پریود میشود . خواستم ببینم از چه چیزی اینطوری میشود ؟ درمانش چیست ؟ به کدام دکتر مراجع کنم ؟
- پریود
سلام
- درد دوطرف شکم
سلام من دختر ۱۶ ساله ای هستم پری شب ساعت ۲ رفتم دسشویی تا دیشب ساعت ۱۱ نرفتم از دیشب تا الان دو طرف شکمم وقتی میخندم پا میشم یا. میخام بشینم ب این طرف یا اون طرف بچرخم درد خیلی زیادی داره. این درد از کلیه اس یا تخمدان میگن دلستر جو خوب . میشه بگید چیکارکنم دردش زیاده
- قرص تنسی۱.۵
من دفعه اول که این قرص رومصرف کردم میخواستم بدونم که باید پریود بشم که امکان بارداربودنم ازبین بره.
- معاینه
سلام خانم دکتر مهربون آیا شما در مطب خودتون سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام میدین؟
- خون ریزی خیلی کم
سلام من روز اولی که پریود شدم کلاس رزمی داشتم و مجبور شدم برم و معلمم می خواست حرکت یاد بده و به من گفت برم که رو من بزنه بقیه یاد بگیرن و اون حرکته اینجوری بود که باید آنقدر به شکم طرف بزنیم تا بیوفته زمین معلمم هم خیلی محکم حدودا ده دور به من زد تا افتادم زمین الان یک ماه از اون روز می گذره و الان پربودم و خون ریزیم یه جوره خیلی کمه مثل همیشه نیست نمی دونم چرا
- سونودرآب
سلام خسته نباشید،من10تخمک کشی انجام دادم گفتن یک ماه دیگه برای سونودرآب برم که اگه خوب بودیک هفته بعدکاشت جنین انجام میدن،درموردسونودرآب توضیح میخواستم ممنون
- خونریزی از اثر ضربه به قسمت چپ پایین شکم
ام من سه بار سابقه سزارین دارم و دیشب پسرم ده سالش است بالگد به چپ طرف زیر شکمم زد وچند دقیقه بعد خونریزی کردم وده روز هم به عادت ماهیانه مونده آیا لازم است به دوکتور مراجعه کنم یا خیر
- بارداری
سلام خدمت شما ،سوالی داشتم فلوکسامین مصرف میکنم روزی یک چهارم قرص تا سه ماه دارو دارم مصرف اون در سه ماهه اول بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه ممنونم
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید
- درد بخیه
سلام خسته نباشید ۱۵ ماهه سزارین شدم چند وقته ک حس میکنم بخیه به دو طرف کشیده میشه یه طرفشم سوزش داره طبیعیه؟ سنی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنین خدانگهدار
- سیرکولار
باسلام توی سونوگرافی بارداری من نوشته بافت ترفوبلاستیک نمای سیرکولار دارد.میخاستم بپرسم خطرناکه؟ لازم به ذکره که من داخل هفته نهم هستم و همه چیزای دیگه طبیعی بود.
- دوفاستون
سلام وقت بخیر دختری۲۲ساله هستم برای تخمدان پلی کیستیک دکتر برام دوفاستون روزی ۲تا تجویز کردن میخواستم بدونم این دو قرص با چه فاصله ای از هم باید مصرف شه ؟یا اینکه همزمان؟ و قرص اتیسترون از روز ۶ام پریود مصرف شه مشکلی نداره؟
- عفونت واژن
- فیبروم رحمی
با سلام و خسته نباشید ۴۵ ساله و مجرد هستم فیبروم بررگ دارم که تقریبا سیزده سانت میباشد ده سال پیش نیز جراحی فیبروم داشتم که مشکل برطرف شده با توجه به اینکه میخوام رحمم اسیب نبینه خانم دکتر پیشنهاد شما چیست چون تصمیم به ازدواج دارم شاید خدا خواست تونستم باردار شوم در ضمن در حال حاضر خونریزی ندارم


