Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام دکتر من ماه اولم است باردارم و امروز زنبور بالای پام رو نیش زد ایا برای بچه حطر استسلام دکتر من ماه اولم است باردارم و امروز زنبور بالای پام رو نیش زد ایا برای بچه حطر است
سلام دکتر من ماه اولم است باردارم و امروز زنبور بالای پام رو نیش زد ایا برای بچه حطر است
- عقب افتادن پریود
سلام خسته نباشید من آخرین باری که پریود شدم۲۳بهمن بود وامروز که۱۲فروردینه هنوز پریود نشدم من سابقه تنبلی تخمدان دارم وهرماه پریودم نامنظم هست ولی این بار خیلی بیشتر طول کشید بخاطر شرایط موجود نمیتونم دکتر برم تا با آمپول پریود بشم۲بارهم از بی بی چک استفاده کردم ونتیجه منفی بود یه بار دکتر رفته بودم واسه پریود شدن بهم قرص مدروکسی پروژسترون رو معرفی کرد وخوردم وبعدش پریود شدم اما اینبار که انقد طول کشید دوباره شروع کردم به خوردن قرص ولی تاثیر نداشت دو یاسه ماهی بود که وزنمو پایین آورده بودم و تقریبا به موقع پریود میشدم اما اینبار خیلی طول کشید به نظرتون چیکار کنم؟بدجوری کلافه شدم
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- قرص ال دی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من برای عقب انداختن پریود ۸ روز مانده به پریودم ال دی مصرف کردم و ۱۹ عدد خوردم میخواستم ببینم سیکلهای بعدی هم عقب میوفتن؟
- تاخیر پریود و بارداری
سلام خانم دکتر من دوماه که ده روز تاخیر پریود داشتم یعنی زمان پریودیم پریود نشدم بعد ده روز الان پریود شدم خونی که بیرون میاد خیلی تیره است قبلا اینجوری نبود ممنون میشم راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم برای بارداری مشکلی نداریم من سونوگرافی دادم همه چی نرمال از شوهرمم همینطور آزمایش اسپرم داد مشگلی نداشت الان نزدیک ۱ سال میشه اقدام کردیم ولی نتیجه نگرفتیم لطفا راهنمایی کنید
- واسه حاملگی
ایا قرص لتروفم واسه حاملگی هستش
- سلام دکتر دیشب سقط جنین با جفت داشتم امروز که رفتم برا سونو گفتن اکوژن باابعاد تویی 28 /24/17وجود داره واسکولاریه به چه معناس میخاستم بدون توده بزرگی هس در رحمم؟
سلام خانم دکترعزیزبنده ۵۴ ساله که سونوپستان انجام دادم وتشخیص توده به اندازه ۲۳ میلی تشخیص دادن واحتمال خوش خیمی دادن اما درماموگرافی چیزی تشخیص داده نشده ۱۵ سال هیچ داروی هورمونی استفاده نکردم میخواستم ببینم این توده خطرناکه؟
- پاسخ پاتولوژی
سلام جواب پاتولوژی مادرم نوشته بود Proliferative endumetrium,early phase خواستم بپرسم مشکل خاصی ندارن؟
- سلام و خسته نباشید.من ۲ماهه پریودم نامنظم شده و ۴ماه برای بارداری اقدام کردم ولی فعلا نتیجه نگرفتم .دکتر قرص مدروکسی پروژسترون داد بهم از روز ۱۶قاعدگیب مدت ۱۰شب شبی ۲عدد مصرف کنم ایا در این مدت مشولی نیست ک برای بارداری اقدام کنم.
- بارداری
سلام وقت بخیر .من یه سقط یکماهه داشتم .ساک بارداری دفع شدولی بقایا دوسانت مونده .امروز بعداز ده روز گذشتن از سقط یه تیکه گوشت قهوه ای ازم افتاد.ایا میتونه بقایا باشه؟
- خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید
- دوقلویی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من بارداری قبلی بدون قرص و تحریک تخمدان دوقلو باردار شدم ولی ماه قبلش ال دی مصرف کرده بودم که همون ماه دوقلویی باردار شدم ولی ناموفق. میخواستم بدونم برای جلوگیری از دوقلویی چیکار کنم .ماه قبل از اقدام نیاز به سونو واژینال هست یا نه.اصلا سابقه دوقلویی در خانواده ندارم . استرس دارم باز دوقلو نشه .ممنون
- کیست بارتولن
با سلام لبیای داخلی من ب صورت یکطرفه اندازه یک لوبیا ورم کرده ،موقع تحریک احساس درد دارم،با سرچ احتمال خیلی زیاد میدم کیست بارتولن باشه،چه دارویی پیشنهاد میکنید؟شرایط دکتر رفتن ندارم لطفا راهنمایی کنید
- ادنکس هایک کانون اکوژن به ابعاد ۱۴×۱۵ìLovیک کانون اکوژن به ابعاد ۲۵×۲۷دیده شد ایا خطرناک هسن
من خیلی استرس دارم ایا کانون اکوژن به ابعاد ۱۴×۱۵ سمت راست و دیگری سمت چپ ۲۵×۲۷هست
- سقط جنین
سلام من خود به خود سقط صورت گرفته دکتر رفتم دارو داده میخاستم بدونم تا چه زمانی خونریزی ادامه داره ؟
- ایا قرص مدروکسی پروژسترون مانع بارداری میشود
سلام وقتتون بخیر من پنج روزه بخاطر نامنظم بودن پریودی هام قرص مدروکسی مصرف میکنم و رابطه محافظ نشده داشتم میخواستم ببینم ایا امکان بارداری در زمان مصرف قرص امکان دارد؟
- hpv
سلام وقت بخیر برای Hpv خانم دکتر درمان صد درصد انجام میدن؟؟؟
- علت باردار نشدن
بعد از ۵سال زایمان وداشتن جلوگیری بادو روش قرص اچ دی و طبیعی ۳ماهه اقدام به بارداری مجدد کردم ولی متاسفانه خبری نشد .علت چیست؟ دو ماه قرص لتروفم طبق دستور مصرف کردم ولی جواب نگرفتم.
- امپول پروژسترون
سلام خسته نباشید.نه روز پیش دوتا سوزن پروژسترون زدم و روز بعد یکی که جمعا یه تا سوزن زدم الان هشت روز که پریود نشدم بایدچکارکنم ممنون
- آی وی اف
با سلام و احترام، خانم دکتر اگر با تخمک اهدایی بخواهم باردار شوم بار اول نتیجه آی وی اف منفی شود و تخمک فریز داشته باشم مجدد بار دوم باید هزینه آی وی اف بپردازم


