Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام من ۳۷ سالمه یبار سزارین کردم یک هفته پریودم عقب افتاده بی بی چک مثبت شده حدود یک ماهی هست زیر نظر روانپزشک اسنترا و کلرو دیازپوکساید استفاده میکنم چون شرایط نگهداریشو ندارم قرص سایوتک خوردم اشتباها به جای زیر زبانی یا شیاف کردن ۴۸ ساعت گذشته فقط دچار اسهال شدم هیچ خونریزی ندارم باید چی کار کنم دوباره استفاده کنم ؟ راهنماییم کنید لطفا
- متخصص زنان وزایمان
سلام من تو۲۹هفتگی گفتم اندازه ی دیامتربطنی ۱۱میل هستش نگرانم دکتر گفت واسه پسرتا۱۲جاداره دارم سکته میکنم
- سقط
سلام وقتتون بخیر هفته هفت بارداری بود متاسفانه یک هفته لک دیدم الان سقط شده از جفت ده سی سی مونده نمیخوام کورتاژ کنم باید چه کاری انجام بدم تا دفع بشه ولی دیروز تا حالا خونریزی دارم و یه لختهایی از بدنم خارج میشه ممنون میشم اگه کمکم کنید
- سلام خانم دکتر من فروردین اقدام به بارداری کردم ولی اردیبهشت زمان قاعدگیم لکه بینی داشتم آزمایش دادم منفی بود دکتر بهم قرص utrogestan داد مصرف کردم پریود شدم حالا برای بارداری اقدام کنم مشکلی نداره
- سل فری
آزمایش سل فری رو تا چند هفته میشه انجام داد؟
- علت لکه بینی بعد از سه روز پاک شدن پریودی چیه ؟
من 18سالمه وهردوماه پریودمیشم این ماه که پریودشدم وبعد هفت روزپاک شدم دوباره سه روزبعدلکه بینی شروع شد درحدی که اگر نواربهداشتی نزارم لباسم کثیف میشه
- آندومتریوز
من اندومتریوز پیشرفته دارم که یه مقدار روده ام هم درگیر شده ..با عمل خوب میشم
- رژیم غذایی و جنیست فرزند
سلاممن میخوام پسر بیارم آیا با رژیم غذایی میشه؟
- پریودشدن دریک ماه دوبار
سلام خانم دکترعزیز خسته نباشید من این ماه که به طورطبیعی به وقت خودم عادت شدم ومنظم درزمان خودش تموم شدم ولی بعد یک هفته دوسه روز اول دردهای شدیدمنوگرفت بعد سه روزلکه های سیاهی میدیدم بعدش عادت شدیدشدم الان ده روزه که تموم نشدم دردشدیدی دارم وشکمم انگاری درد مثل شکم زن زایمان کرده است هر کی دستش میخوره خیلی شدیددردمیگیره بعدش هم نوک سینه هام خیلی دردشدیددارن توروخداجواب بدین ممنون
- دبری کلسیفیه درون لومن
36 سالمه در سونوگرافی نوشته دبری های کلسیفیه درون لومن سرویکس مشهود میباشد میشه لطف کنید راهنماییها کنید خیلی نگرانم
- بارداری
اگر دختر باشیم و حتی رابطه مقعدی هم نداشته باشیم و نامزدم آلتشو بین ران ها قرار بده و همون جا ارضا بشه احتمال بارداری هست
- کیست سینه
با عرض سلام یک ماه ونیم که جراحی لاپاراسکوپی شدم بخاطر کیست اندومتریوز در تخمدان قرص مارلین استفاده میکنم هردو سینه هام به شدت درد میکنه میخوام دلیلش رو بدونم واینکه نیازی به سونوگرافی هست
- باسلام و عرض خسته نباشید من ۷ماه پیش سزارین شدم هنوز موقع عطسه زدن یا بلند شدن ناگهانی بخیه هام درد میکنه میخواستم بدونم این درد تا کی ادامه داره آیا مث قبل میشه با چ رژیم غذایی میشه بهتر شد
- رژیم غذایی و ناباروری
سلام خسته نباشید ایا قبل از انجام میکرو انجکشن ای وی اف رژیم غذایی خاصی را باید رعایت کرد
- کانون اکولوسنت نامنظم ینی چی
کانون اکولوسنت نامنظم ینی چی
- التهاب تخمدان
در سنوگرافی رحم التهاب تخمدان ها مشخص میشود یا خیر
- پماد زخم رحم
سلام من فاویسم دارم برای درمان زخم دهانه رحم من پماد تریپل سولفا تجویز شده که در بروشور برای فاویسم منع مصرف و احتیاط ذکر شده، من به پمادهای کلوتریمازول و مترونیدازول وبتامتازون هم حساسیت دارم. پماد جایگزین هست مصرف کنم؟
- جلو گیری از پریودی
من در سفر زیارتی هستم وبا این که بعد از پاکی قبلی شروع به خوردن قرص دروسبلا کردم بازم الان لکه بینی و علایم شروع خونریزی رو دارم،میشه راهنمایی کنید چه دارویی بخورم که دو روز پاک. باشم تا بتونم اعمال رو انجام بدم
- میل جنسی
سلام خانم دکتروقت بخیر. برای تقویت میل جنسی بانوان چه روش طبیعی یا داروی افزایش میل جنسی خوبه ؟ اگه امکان داره قرص معرفی کنید خیلی ممنون
- Iui
سلام خانم دکتر من از بیمارای خودتون هستم این ماه تصمیم دارم iuiبشم شما برام قرص ال دی رو از روز ۵قاعدگی تجویز کردین مصرف کنم و آمپول واریوپپتیل رو روز ۲۱پریود تزریق کنم وبعد از ترزیق آمپول ۴عدد قرص ال دی برام میمونه اونم مصرف کنم پریود شدم روز ۱ یا ۲ پریود برای سونو بیام مطب میخواستم بدونم سونویی که انجام میدم سونو شکمی هستش؟و این چیزهایی که گفتم درسته انجامش؟ چون یک ماه پیش اومدم خدمتتون شک دارم یادم رفته باشه


