Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اکوی ارانیشم
اکوی پارانشیم در تخمدان ها چیست
- علت جلو افتادن دوران قاعدگی به مدت ده روز چیست
- تبریک و تشکر
سلام خانم دکتر عزیز و گرامی، تبریک به مناسبت روز پزشک و امیدوارم سالیان سال سلامت و پاینده باشید، من از بیمارهای شما هستم که دو هفته پیش عمل میومکتومی انجام دادم و الان دوران نقاهتم رو میگذرونم در اوج ناامیدی که در استان خودم پیش هر پزشکی رفتم که فقط با برداشتن رحمم موافق بودن و به دلیل تجرد نمیخواستم این اتفاق بیفته نزد شما اومدم و شما با جراحی و حفظ رحمم به من زندگی دوباره دادین فقط دو بار وارد مطب شما شدم انسانیت ، با وجدان بودن برخورد خوب شما با بیماران که در کمتر پزشکی یافت میشود از دور دست شمارو میبوسم و اگر لایق باشم دعای خیر من همیشه بدرقه راهتان خواهد بود.
- لوپرومر
سلام وقت بخیر برای اندومترم این امپول لوپرمر رو زدم الان دو هفته گذشته نوشته از عوارضش قراره دوماه بعد سیکل عادت ماهیانم متوقف بشه میخواستم بگم من پریودام دوباره منظم میشه نگرانم پریود نشم تخمدان ها بهم بریزع لطفا جواب بدین و اینکه این امپول تو رابطه ها اثر میزاره
- آیا احتمال بارداری با قرص سیبل وجود دارد؟
سلام وقتتون بخیر من پنج روزه پریود نشدم قرص سیبل هم استفاده میکنم تازه رسیدم به قرص های سفید رنگ ، آیا احتمال بارداری هست؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید
- آزمایش amh
سلام خانوم دکتر من ۲۳ سالمه سطح amh ام در ازمایش ۶.۵هستش روز ۲ پریودی ازمایش دادم ایا تنبلی تخمک دارم و نمیتونم طبیعی باردار بشم
- درباره درد رحم
سلام خانم دوکتور. من ۲۶سالمه یه زایمان داشتم سزارین. بعداززایمانم همیشه لکه قهوی رنگ میبینم بابوی بد. ودردزیرشکم. چندین بارتست دادم میگه هیچ مشکل نداری حتآتست سرطان رحم اونم منفی اومد خیلی نگرانم. میشه توضع بدین چی اس این لکه که میبینم این درد که میکشم
- زنان زایمان
بعد از۱۵سال زایمان سزارین جای بخیه هام درد میکنه
- Pco و ریزش مو
سلام وقت بخیر، ۲۹ ساله و مجرد هستم و دارای پلی کیست تخمدان. با وجود مصرف دارو زیر نظر پزشک(سیپرترون کامپاند ، استات ک از روز پنجم ب مدت ده شب ، و فیناسراید ک بعد از اتمام استات ب مدت ده شب.داروها سه ماهه تجویز ) ، الان ماهه دوم هست ک مصرف میکنم ولی همچنان ریزش مو شدید دارم. لازم ب توضیح است ک من از ۱۵ سالگی زیر نظر پزشک هستم و مدتهاست ک انواع قرص های هورمونی و مصرف کردم، ولی این اواخر ریزش مو پیدا کردم، لطفا راهنمایی کنید ک چرا با مصرف قرص من همچنان ریزش مو دارم . سپاس
- عواض بعد سزارین
سلام خسته نباشین من یک نیم سال سزارین شدم دوروز واسایل سنگین بلند کردم الان هم سمت چپ جراحیم میسوزه هم اینکه بلند شم بخواب تکون بخورم درد میکنه ایا عفونته مشکل خاصی نیست؟؟
- مشاوره تعیین جنسیت
لطفاً هزينه ivf را اعلام بفرماييد ممنون
- جراحی زنان
سلام وقت بخیر. خواستم بدونم جراحی ت ن گ کردن و ا ژ ن انجام میدهید؟
- بزرگ شدن سینه
سلام خسته نباشید ببخشید من سینه هام واقعا کوچیکن مثل یه بچه ۱۲ساله ودراین قضیه هم تو زندگیم به مشکل برخوردم الان خوندم ک قرص سیپروترون خیلی خوبه من مشکل تنبلی تخمدان دارم ی دختر ۲ساله هم دارم ک قصد دارم یه سال دیگه مجدد باردار بشم میخاستم ببینم اگه این قرص رو بخورم به مشکل برنمیخورم بعدا واسه بچه دار شد؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- ترشح سبز رنگ بعد از ivf
سلام خانم دکتر ممنون که پاسخگو هستید. من الان 8 روزه که انتقال انجام دادم و روزانه دو نوبت شیاف پروژسترون استفاده می کنم. درد هایی مثل زمان تخمک گذاری دو طرف دلم احساس میکنم. اغلب یکطرفه هستند دلیلش چیه؟.و گاهی روزی یک بار مثلا، به مقدار خیلی کم ترشحات خلط مانند سبز رنگی میبینم اما سوزش یا خارشی ندارم.دمای بدنم 37 بود. استرس زیادی دارم. نمیدونم انتقال موفقیت آمیز بوده یا نه؟ممکنه دچار عفونت شده باشم؟ نیازی هست به پزشک مراجعه کنم ؟
- عفونت
با سلام من ۲۸سالمه متاهلم سر خونه زندگیم هستم چندماهه عفونت دارم شیاف گیاهی پماد قرص هرچی که مفید بوده استفاده کردم خوب نمیشم درضمن بجه هم ندارم حامله هم نمیشم الانم که پریود نشدم ۱۰روزه سونودادم کیست تخمدان دارم سمت راست بنظر شما چکار کنم
- تنبلی تخمدان تا کی بچه دارنمیشه
- لب شکری
با سلام من شوهرم لب شكري هست منم ٦هفته باردارم استرس دارم از كجا بدونم بچه م سالم؟تغذيه و داروي خاصي بايد مصرف كنم؟ممنون ميشم كمكم كنيد
- بعد از تزریق سه عدد امپول واریوپپتیل بعد از یک ماه به دکتر مراجعه کردم و چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم علت میتونید بفرمایید
بعد از تزریق سه عدد آمپول واریوپپتیل بعد از یک ماه بعد مراجعه به پزشک چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم
- من باردارم 😍
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر امروز رفتم متخصص زنان گفتش 9هفته بارداری هستم زیرشکمم خیلی دردمیکنه برام کلوتریمازول واژینال بااپلیکاتورنوشته برام میترسم بزنم خانوم دکترشماروشی دارین برای عفونت من ؟؟؟
- پریودی
سلام من ۱۵ سالمه و ۲ ماه هست ک پریود نشدم خواستم ببینم چیکار کنم ک زودتر پریود بشم


