Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- برای تشخیص مطمئن پولیپ در افراد مجرد چه راه حلی وجود دارد و در صورت وجود پولیپ چگونه درمان می شوند؟
- بیماری اندومتریوز
من آمپول ایرانی بیست هشت روز آندومتریوز میزنم خونریزی دارم موندم چکار کنم اصلا با این داروها بهتر نشدم قرص جیستران هم میخورده روده درگیر این بیماری شده هردکتری رفتم نامه میزن عمل بشم ولی دکتر جراح گفت عمل آت هشت ساعت خطرناکه
- سلام خانم دکتر شما می تونین انتخاب جنسیت را که مثلا می خوام دختر دار بشم .میشه
انتخاب جنسیت
- سلام با آی وی اف باردار شدم الان بیست و چهار روزه امروز خونریزی کمی داشتم بعد ترشح به رنگ سبز و قهوه ایه خیلی نگرانم
- پیشاب
سلاو وقتتون بخیر من ۸روز بعد از پریودی با پارتنرم رابطه داشتم و ایشون ارضا شد و بعدش دستشویی رفت و یعد ازون باز رابطه داشتیم در حد مالیدن آلت روی هم من ۸روز عقب انداختم سه تا بیبی زدم منفی بوده امکان بارداری هست؟؟
- قرص سیبل
- سلام خانم دکتر کورپوس لوتئوم باقطر۲۰میلی یعنی چه؟
- پولیپ رخم
سلام من سونوگرافی انجام دادم ضخامت آندومترم ۱۶ و اکوژن ۲۸میلس متری مشاهده شده من اچ پی ویدازم ممکنه سرطان باشه درد شدید و مداوم دارم
- بارداری
سلام خسته نباشید من برای روان کننده بدن از روغن بدن ویتامینe فیروز استفاده میکنم میخواستم بدون الان تو اقدامم نباید استفاده کنم رو اسپرم تاثیر داره؟؟
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر بزرگوار، خانم دکتر من حدود سه سال پیش که با همسر سابقم زندگی میکردم خیانت میکرد و من یکی دو سال پیش متوجه شدم مبتلا به زگیل تناسلی شدم و متاسفانه متسفانه بدبختانه چون بدلیل ترس از جدایی و خیانت های مکررش تن به خواسته های وحشیاااااااانه و حیوانیش میدادم الان میترسم که مبتلا به زگیل تناسلی دهانی سده باشم یه جیزایی تو دهنم هست که خودم نمیدونم زگیل هستن چی هستن اصصصصلا هم رووم ننیشه به پزشک زنان بگم چون خجالت میکشم کخ تن به اون خواسته های حیووووانی اون لشغال دادم تو روخدا توروخدا توروخدا توروخداااااااا به من بگید من چکار کنم سه دوره واکسن گارداسیل رو زدم ولی هنور تست مجدد نگرفتم ولی درمورد شک اینکه تو دهانم هم زگیل هست یا نه نمیدونم نمیبیبدونم چکار کنم توروخدااااااااااا بگید من چکار کنم
- بارداری و کبد چرب
سلام من کبد چرب ۱ به ۲ دارم . و اقدام به بارداری کردم . ایا مشکلی به وجود میاد برای جنین ؟
- پسر دار شدن
من دوتا دختر دارم دیگه نمیخوام دختر داشته باشم میخوام پسر دار شم چیکار کنم
- جواب سنو گرافی
فوکوس کلسیفیه در تخمدان راست دیده شده خطرناک است چه علاعمی دارد
- خونریزی رحمی
سلام خانمی ۵۱ ساله هستم با خونریزی شدید و طولانی سونو انجام دادم فیبروم دارم ایا برداشت رحمم الزامیست راه حل دیگه ای وجود ندارد؟ لطفا راهنماییم کنید
- سلام پسرده ماهه دارم شب چندشبه خوب نمی خابه یاتاصبح بیداره باگریه میکنه شیرهم خوب نمیخوره
- پریودی
سلام خسته نباشین ببخشیدبنده آمپول جلوگیری 3ماهه زدم ولی بعد2ماه لکه بینی داشتم رفتم دکترگفتن دیگه آمپول نزنم حالا1ماهه ازآخرین روزتموم شدن آمپول میگذره پریودنمیشم آزمایشم دادم منفی بود حالامیخام آمپول پروژسترون بزنم تاپریودشم میخام بدونم براشیردادن مشکلی پیش نمیاد اینم بگم که سابقه دارم ازاول براپریودشدن آمپول میزدم وگرنه پریودنمیشدم لطفازودج بدین عجله دارم ممنون
- قطع پریودی
سلام خسته نباشید من تو یک ماه دوبار پریود شدم رفتم دکتر قرص دوفامد داد متاسفانه یادم رفت یه شب بخورم و لکه شروع شد به خاطر همین قرص ال دی خوردم دیدم فایده نداره دوباره رفتم دکتر قرص سیبل داد بعد از دو روز هنو لکه میاد حدودا ۲۰ روزی میشه که لکه ام چیکار باید بکنم ادامه بدم قرص سیبل رو قطع میشه ؟؟
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- Endometrial cells in a woman 40 years old or more تیک خورده یعنی چی؟!!!
in a woman 40 years old or more سلام من ۴۲ سلام این قسمت تیک خورده تو آزمایش پاپ اسمیر ،این قسمت که تیک خورده یعنی چی ؟خطرناکه؟
- هایپرپلازی ساده
سلام خسته نباشین ۳۰سالمه مبتلا ب هایپرپلازی ساده بدون آتیپی؛ بعد از مصرف ۳ماه مجسترول؛ آزمایش دادم و سونوگرافی شدم همه چی طبیعی بود و ضخامت از ۱۴ ب ۸ رسیده حالا هم ۱۵روز از تموم شدن قرصا میگذره اما هنوز کمی خون پریودی هس یعنی قطع نشدم بعد متخصص دیگه ای باتوجه ب آزمایش و سونو بهم گفتم ک فقط یه آمپول هس بزن ک قطع بشی بعد اقدام کن برای بارداری و گفتن ک رحم طبیعی شده اما دکتر خودم اصرار دارن ک حتما کورتاژ کنم چون بچه ندارم واقعا نمیدونم حرف کدوم دکتر رو باید گوش کنم؟! سوالم اینه اگه کورتاژ نکنم وبا همین وضعیت اقدام ب بارداری کنم ب نظر شما یعنی بچه سالم بدنیا نمیاد؟ چ مشکلات احتمالی ممکنه پیش بیاد؟ تشکر ❤️🌹


