Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام بنده باردار هستم ۱۳ هفتم هست من ۱۰ سال پیش توی یکسال دودفعه سقط داشتم سه ماهه و پنج ماهه الان دکتر بنده میگویند باید سرکلاژ انجام دهم ولی بدون هیچ معاینه واژینال یا چیز دیگه ای ایشون فقط نظرشون این هست که باید این کار را انجام دهم آیا دهانه رحمم که بسته هست این عمل را انجام دهم برام خطری ندارد؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر یدونه دختر دارم میخام صاحب پسر شم اخه تو خونوادمونم پسر کمه روش iuiرو میتونم انجام بدم ۲۸ ساله هستم هیچ مشکلی هم ندارم
- بارداری
میخواستم بدونم آيا خروج باد از واژن بعد از نزدیکی ویکم بعداز ریختن اسپرم داخل بدن مضره واسه باردار شدن یعنی در واقع مانع بارداری میشه؟؟
- سوال مهم
سلام خسته نباشید من حدود ۶۸روز پیش یعنی اول اسفند ماه سرما خوردم بعد بویایی و چشایی من رفت گفتند کسانی که این علایم رو دارند ممکنه کرونا گرفته باشند و الان در حال حاضر خوب خوب هستم کاملا سالم و هر روز ورزش میکنم خواستم بیام ویزیت قبل از بارداری منشی شما گفت نمی توانم نوبت بدن بهتون خب یعنی الان که نزدیک ۷۰روز گذشته آخه من که کرونا ندارم اینقدر ترسیدن میخوام آزمایش های قبل از بارداری انجام بدم که خیالم راحت شده که راحت اقدام به بارداری کنم الان بنظر شما چه کار کنم؟؟؟ میخوام قبل از پریودی ویزیت شم
- قرص لایسترنول
سلام.ببخشیدقرص لایسترنول رو وقتی یک بسته ۲۸تایی تموم شدبایدصبرکنیم تاپریودبشیم بعدش دوباره مصرف کنیم؟یا اینکه بلافاصله بعدازتموم شدن بسته اول بسته بعدی رو شروع کنیم؟
- سوال بارداری
بگو ما رابطه بدون دخول داشتیم همسرم با لباش زیر خودم بدون لباس زیر بعدش مایع منی نمیدونیم کجا ریخت الان همسرم ۲ روز داره قرص ال دی مصرف میکنه ۹ روز دیگه هم قراره مصرف کنه ایا امکان حامله شدن هست؟؟
- رابطه جنسی
خانوم دکتر توروخدا ب دادم برسید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی وقتی آلتش روبهم می مالید مایع منی روی واژنم ریخته شد بعد چن دقیقه ادرارداشتم وشستم بعداز ۲۴ ساعت هم ک گذشت دوعددقرص اووسیز۰/۷۵خوردم خیلیی میترسم دوربندنافم سفته وماه قبل یازدهم پریودشدم ک این ماه هنوز ب تاریخ پریویم مونده.آیا امکان باردارشدنم هست؟
- شکم بند بعد از سزارین
سلام خانوم دکتر. من ماه های اخر بارداریم هست. خواستم بدونم بعد از عمل سزارین چن وقت بعد شروع به بستن شکمم بکنم؟ و ایا شکم بند ها مفیده برا اینکار؟
- بارداری بدون دخول
سلام خسته نباشید در زمان تخمک گذاری چند بار منی روی واژنم ریخته شده فقط سطح بیرونیه واژن.امکان بارداری هست؟متاهل هستم
- سزارین
باسلام من بارداری اولم سزارین بود بعلت کم شدن مایع آمونیاک در هفته 37 مجبور به سزارین شدم 5سال از زایمانم گذشته آیا بارداری اکنون می توانم طبیعی تولد داشته باشم اکثرا می ترسانند که رحم پاره می شود لطفا راهنمایی کنید؟
- س
سلام خانم دکترمن توهفته ۱۲ طول سرویکسم ۳۰ بوده نرماله یانه سونوشکمی بود
- بارداری
من روز ۱۹ اردیبهشت تاریخ پریودم بود نشدم دوروز بعد تست دادم مثبت شد بعداز گدشت ۴۸ دادم دوباره یه آزمایشگاه دیگه برای بتا رفتم خیلی کم بالا رفته بود سونو واژینال دادم چیزی از حاملگی مشاهده نشده بعداز گذشت ۵روز سه روز خونریزی داشتم به صورت متوسط دوباره بتا دادم بتا یه مقدار کم رفت بالا ولی دوبرابر نشد سونو هم نه داخل رحم نه خارج رحم چیزی را نشان نمیدهد بنظر شما من بایدچیکار کنم دکترم گفت درصورت درد شدید یا خونریزی شدید به الزهرا برو الان ۱۱ روز گذشته
- بارداری
سلام ۳۴ ساله هستم برای بارداری دوم اقدام میکنم . چندماهی هست که اقدام کردم هرماه نزدیک روزهای لانه گزینی لکه بینی درد سینه ها تهوع حساسیت به بو رو داشتم اما در روزهای ۲۸پریود میشدم اما این ماه بجز لکه بینی بقیه علائم بارداری رو دارم . دوره پریودهای من ۲۸ روزه س این ماه اگه از ۲۸ روز حساب کنم ۵ روز گذشته. سوال من اینه که آیا من الان باردارم ؟ چه موقع آزمایش خون بدم ؟ ممنون
- اقدام به بارداری دوم
سلام خانم دکتر من ۳۷ساله هستم و یک پسر ۸ ساله دارم در این ماه اقدام به بارداری کردم بعد در هفته سوم علایم حاملگی مانند تهوع و ضعف داشتم ود راخر هفته هم لکه بینی داشتم من قبل از دوره هام اصلا لکه بینی ندارم و دوره هام ۲۸ روز است بعد از ۳ روز تاخیر پریود شدم در بارداری اولم هیچ علایم بارداری حتی تهوع هم نداشتم چون بعد از چند ماه با زدن امپول باردار شده بودم ولی این علایم نداشتم علتش چیه ممنون
- بارداری
سلام میخاستم بدونم وای فا هفته های اول بارداری و کل روزای بارداری مضره؟وچرا همش دل ضعف میگیرم؟
- بارداری
سلام ببخشید من تو دوران نامزدی ام وباکره هستم ما حتی رابطه مقعدی هم نداشتیم واولین ماهی که بعد از پریود ماه قبلم چند بار رابطه مالشی داشتیم ولی منی نامزدم روم نریخته و فقط پیشاب روی واژنم ریخته.هیچ قرصی ام مصرف نکردم. پریودم هم 5بهمن بود و هنوز چند روز مونده تا پریود بعدیم سوالم اینکه آیا احتمال بارداری در من وجود داره ؟ازتون خواهش میکنم جواب بدین خیلی استرس دارم .
- اقدام به بارداری
سلام ببخشیدخانم دکترمن اقدام به باداری بودم ۱/۲۸ تخمک منم ۲۴ بودبعددکترگفت این قرص پروژسترون به مدت ۱۰ شب استفاده کنیدروزی دوعددقرص تمام شده من یه کم لک بیینی دارم ازچی به عادتم ۸روزمونده میشه جواب بده ممنون میشم
- آمپول سینال اف
با سلام و خسته نباشید دکتر من بهم آمپول سینال آف دادن اما من تخمدان پلی کیستیک دارم حالا این دارو با بیماری من مشکلی ندارد ممنون از راهنماییتون
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من پریود ۳۱روزه دارم آخرین پریودم ۷ آبان بوده و من باردار هستم اما دکتر میگه سن بارداری ۸ هفته هست یعنی چی مگه میشه من آذر پریود نشدم که باردار بشم اگه آبان باردار شدم الان باید ۳ ماه باشه
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من ۲۷ سالمه ۲ ساله که ازدواج کردم میخوام بارداری دوقلو داشته باشم باید چیکار کنم و ریشه ی ارثی هم نداشتیم نه من نه همسرم اگه میشه راهنماییم کنین ممنون.


