Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام باعرض پوزش من هنگام دخول و رابطه با همسرم درد دارم و نمیتونم با دخول رابطه برقرار کنم و ارضا بشم میخواستم برای بارداری بپرسم الان که بچه میخوام این دردا تحمل میکنم تا فقط منی وارد رحمم بشه ایا با وجود دردی که دارم میتونم بازم باردار بشم واقعا روم نمیشد اینا مسقیم از دکتر بپرسم متشکرم که هستید و پاسخ میدید
- اثرات استفاقرص اورژانسی
- کیستتخمدان
سلام.خستهنباشید.منکیستتخمداندارم.بهپزشکمراجعهکردموروکینتجویزکردن.طبقدستورایشانمنازروزییکقرصازروزاولقاعدگیشروعکردمبهدلیلقطعنشدنخونریزیسپسروزی2تابعدروزی3تابعدذوبارهروزی2تاروز12همبستهامتمامشدولیخونریزیخیلیکمیدارمایابستهبعدیفاصلهقراربدهمیاخیر
- پستان..
خانوم دکتر من مجدد سوالمو میپرسم شرمنده من الان تقریبا یک هفته هاله ی قهوه ای سینه ام دچار خشکی شده (البته من الان دارم قرص روکین و یک مکمل مصرف میکنم بخاطر اینکه کیست تخمدان دارم البته رفع شده الان برای اطمینان این دارو هارو مصرف میکنم ۱۸ سالمه ) علتش چیه و آیا خطرناکه؟
- مشکلات زنانه
سلام من یه سوال دارم میشه راهنماییم کنید من بعد از زایمان احساس میکنم واژن م انگار گشاد شده یا بی حس شده دیگه اصلا از رابطه م چیزی حس نمیکنم و هیچ لذت نداره واسه من یا همسرم و جفتمون معذبیم میشه کاری کرد با جراحی ک بهتر بشه
- یبوست
با عرض سلام وخسته نباشید من در هفته نهم بارداری هستم ودچار بیماری یبوست شدم با لینکه دکتر ماما رفتم وبرای درمان شیاف پارافین وشربت لاکتولوز به من دادند اما همچنان با مصرف این داروها مشکل یبوست و درد مقعد دارم وبا اینکه حالت دستشویی رابرای تخلیه مدفوع دارم اما مدفوع خارج نمیشود وخیلی سفت در داخل مقعد باقی میماند به نظر شما چکار بکنم که از این درد نجات پیدا کنم شرمنده که به اینصورت نوشتم زیرا خیلی درد دارم
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید. من سیکلم عموما سی روزس که۲۲خرداد رابطه باکاندوم داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی تنسی دوتا باهم مصرف کردم ۱۱روز بعد دپم تیر خونریزی سبک با لخته داشتم بمدت ۴روز. درکل پنجم شیشم تیر وقتم بود. بعد اون خونریزی ازمایش دادم.بتام شد۱.۲> بیبیچک زدم منفی شد ولی زیردلم سمت چپ یدفه سمتراست یدفه سفته تکرر ادرارم دارم
- مشغول به کاردر کدام بیمارستانید
سلام در کدام بیمارستان رشت مشغول به کار هستی
- تست امینو سنتز
سلام خسته نباشید من باردار هستم و هفته 13 هستم سونو سه ماهگیم عالی بود ولی ازمایش تریزومی 21رو زده 1:696و تریزومی 18رو زده 1:30000>و تریزومی 13 رو زده 1:30000> من سه بار سابقه سقط داشتم البته ازمایش های لازم رو داده بودم منظورم کاریوتایپ و غیره اکی بود الان سوالم اینه که ایا امینوسنتز واقعا نیازه و ایا برای کسی با شرایط من پر خطر نیست؟قید کنم که دو سقطم بر اثر ایست قلبی و یکی هم پوچ بوده
- لکه بینی بعد از ال دی
سلام ممنون از زحمات هایی که میکشید و جواب سوالاتمون رو میدین. خانم دکتر من ۵ روزه ال دی رو قطع کردم. قراره روز دوم پریود برم سونو و داروهای آی وی اف شروع کنم. پریود نشدم فعلا. از دیشب لکه بینی دارم. گاهی در حد یک قطره گاهی پرحجم تر. ولی رنگش کاملا زرد یا قهوه ای کمرنگه. خون نیست. درد هم ندارم. در حالیکه پریودم بسیار دردناکه الان چیکار باید بکنم؟ این لکه بینی رو پریود حساب کنم یا بخاطر ال دی این اتفاق افتاده و منتظر خونریزی باشم؟
- بارداری
من میخوام بچه دار بشم،ولی همسرم سرما خورد ایا مشکلی داره
- خونریزی مثل پریود
سلام من امروز این ماه پریود شدم و۱۷ تمام ولی الان صبح از خواب بیدار شدم باز خون ریزی دارم یعنی ۲۹ این ماه الان این خونریزی عادت ماهیانه است یا چیه امکان حاملگی چطور
- بارداری با وجود فتق ناف
با سلام بنده ۳۰ ساله ۱ بار زایمان سزارین داشتم کیسه آبم بزرگ بود.و بچه ۴ کیلو بود فتق ناف درآوردم که بهصورت برآمده بالای نافم است می توانم دوباره با وجود فتق باردار بشم
- سلام علت دل درد وعدم مدفوع بعداز عکس رنگی رحم چیست
- سلام من کیست ۴۳سانتی دارم دارای خط اکوژن آیا خطرناکه؟؟
- مشاهده ساک بارداری
سلام وقتتون بخیر.۵روز بعد از عقب انداختن پریود بتا ۵۷۴و یک هفته بعد ۱۷۵۰بود و ساک حاملگی در سونو واژینال دیده نشد.ضخامت آندومتر ۱۷میلی وکورپوس لوتئوم در تخمدان چپ هم ۱۴میلی مشاهده شد.بنظرتون بارداری من میتونه بارداری سالمی باشه
- آی وی اف
سلام. بنده داروی ضدتشنج مصرف میکنم. دکترم گفتند برای بارداری از چند وقت قبلش باید قرص لاموتریژن بخورم. خواستم بدونم با وجود مصرف دارو لاموتریژن و سابقه تشنج میتونم آی وی اف کنم؟؟
- سلام خسته نباشین من درد خیلی بدی در مقعد دارم که میگیره و ول میکنه خیلی اذیت میشم دکتر رفتم بهم یک شیافت داد که خوب نشدم میشه راهنمایی کنید باید چکار کنم
- افزایش آزمایش بتا بعد از سقط
آزمایش بتای من 10000 بود ب علت حاملگی مولار که با کورتاژ و ساکشن انجام شد،روز بعدش بتا شد 1135 امروز بعد یک هفته آزمایش بتا انجام دادم عوض کاهش بالا رفته و شده 1450 لطفاً بگید چیکار کنم خیلی نگرانم، از روز دوم سقط فقط قرص ال دی مصرف کردم با تجویز پزشک
- خودارضایی
سلام من مجردم و۲۰ سالمه از بچگی خودارضایی داشتم الان نمیدونم چیکار کنم از خودم خبر ندارم نمیدونم پردم پارا شده یا نه متاسفانه خوارضایی با وارد کردن چیزی به داخل واژن بوده وهمچنین رنگ واژنم تیره تر شده و پشت سر هم ۲ ماه یه بار کیست پیدا میکنم بعد درمان دوماه بعد دوباره شکمم درد میکنه و با سونو گرافی میبینم کیسته خوارضایی نداشتم ها الان سه ماه دارو ۲۱ روزه استفاده میکنم قراره برم دکتر دوباره ویزیت شم آیا کیست ها یا شکم درد ها به خاطر خودارضاییه راستی هیچ خونی نیومده بیرون مایع سفید رنگ اومده بعد اتمام پریودم همین مایع میاد آیا مشکلی هست چطوری به دکترم بگم ضروریه معاینه شم ممنون میشم جواب بدین


