Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نزدیکی
سلام .شوهرم 42 سالش هستش قبلا نزدیکی هم مدتش طولانی بود هم من ارضاع میشدم ولی الان نه.آیا پودر کمک به اسپرم میتواند خوب باشه
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشین تنبلی تخمدان وکیست درتخمدان اسمش پلی کیستیک میگن بهش؟؟؟ممنون
- معاینه
سلام خانم دکتر مهربون آیا شما در مطب خودتون سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام میدین؟
- نامنظم بودن قاعده گی
- عوارض امپورپروژسترون
سلام من28سال داشتم مجردهم بودم خونریزی شدیدداشتم یکسال متوقف نمیشدانقدربه دکترمراجعه کردم به من6تاامپورپروژسترون دادن من 6روز تزریق گردم بعدازتزریق خونریزیم متوقف شدش اما الان15سال میگذره دیگه پرینت نشدم درسن30سالگی یائسه شدم میخواستم بدونم علتش تزریق آمپوربودش
- قاعدگی
سلام خداقوت من ۲۲ سالمه و یک سال که ازدواج کردم این دوره از پریودیم چند روز عقب افتاد و بعد که شروع شد در روز اول یک تیکه بزرگ مثل پوست همون رنگی و بافت نرم ازم خارج شد از قرص های ال دی هم برای جلوگیری استفاده میکردم دلیل اون تیکه گوشتی چیه؟ ایا سقط جنین بوده؟
- سینه
باسلام وعرض ادب من چند وقت پیش احساس تودهای درسینه چپم داشتم که سینه چپم چندین ساله با فشار ترشح داره خودبخودی نیست با فشار که سونو دادم چندتا کیست کوچک داشتم مجاری شیریم باز بود که یکسالو نیم بچمو از شیر گرفتم حالا با این تفاسیر و ترشح با فشار دادن میشه مشکلی باشه سونو تشخیص نده البته من مادرم سرطان سینه داشته بخاطر اون نگرانم وگرنه دکتر سونو بهم گفت چندتا کیست کوچیکه که مشکلی نداره
- آیا کسانی مبتلابه بیماری زگیل تناسلی هست بیمارستان محل یاس زایمان سزارین انجام میدهد
- احساس فشار ادرار
با سلام من سه روز پیش هندوانه مصرف کردم اما الان یک روزی می شه احساس آزار دارم
- روش استفاده از دروسبلا
کیست دارم 2 سانت قرص دروسبلا برام تجویز کردن ولیمن پریود نشدم که استفاده کنم ایا میشه همینجوری استفاده کنم
- گوش درد در بارداری
سلام خانم دكتر من در هفته هشت بارداري هستم متاسفانه امروز به خاطر باد كولر گوش درد شديد گرفتم حوله داغ استفاده كردم اما بهتر نشد من ميتونم تو هفته هشت بارداري براي گوش درد قرص استفاده كنم؟ يا از قطره گوش ممنون
- مدارک عمل
سلام خانوم دکتر من کرج زندگی میکنم ولی خونه مامانم گیلان میخواستم توسط شما سرکلاژ شکمی بشم معمولا تا عمل بشم کارم چقدر طول میکشه؟ و چ مدارکی باید براتون بیارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- بقایای سقط
سلام وقت بخیرمن 46روزپیش سقط داشتم وبدازده روزرفتم سونوگرافی یه سانت بقایا داشتم وامپول قرص مصرف کردم برای بقایا مجددبدازده روزرفتم سونو کالرداپلرعروقی داشتم دکتربهم میتروژن ومارولین داد الان 12روزبدازاون ویزیت میگذره همچنان خونریزی دارم چیکاربایدانجام بدم دیگه خسته شدم ازخونریزی
- بارداری
سلام وقت بخیرخانوم دکترمن۲۵سالمه ودکتربرام قرص مدروکسی پرژسترون تجویزکردن شبی۲عددالان ۳شب هست که مصرف میکنم میشه هم زمان باخوردن قرص اقدام به بار داری انجام دادیاخیر.؟خیلی ممنون که وقت میزارید وپاسخ میدید..
- سقط
سلام من 1ماه پیش سقط داشتم و رفتم سونو گفتم بقایای جفت به اندازه 3سانت مونده به نظر شما با پریودی دفع میشه؟ تو رو خدا راهنماییم کنید
- کیست تخمدان چپ
سلام.من یه کیست ۶ سانتی ساده در تخمدان چپم دارم من تو اینترنت خوندم که کیست ساده عامل ناباروری نیست ولی من ۷ ماهه در اقدامم ولی باردار نمیشم. این کیست میتونه باعث عدم تخمک گذاری و باروری من بشه؟ ممنون میشم جواب بدید❤
- فتق ناف
سلام خانم دكتر وقتتون بخير من پارسال شكمم خيلي درد ميكرد سونو دادم گفت پارگي ناف داري به اندازه ٥ميلي و بايد جراحي بشه به دليل كرونا انجام ندادم تا دو روز پيش با ضربه اي كه به شكمم وارد شد از درد دوباره رفتم دكترو سونو كه در سونو گرافي دكتر گفت من پارگي ناف نميبينم و فتق ناف هست اندازه بين ٢تا٢/٥ميلي كه دكتر جراح به من گفتن احتياج به عمل نداره حالا ميخواستم از شما سوال كنم اگر بخوام بذارم باردار بشم بعد بارداري عمل كنم مشكلي نداره يا اول بايد عمل كنم بعد اقدام به بارداري كنم ممنون ميشم بنده را راهنمايي كنيد متشكرم
- سقط
سلام خسته نباشید من ۲۸سالمه تقریبا نزدیک ۲۰ روزی میشه که سقط داشتم و ۱۰ روزی هم هست که کلا خونریزی و لکه بینی قطع شده .قراره اگه قسمت بشه تا ۱۰روز دیگه برم کربلا خواستم ببینم کی قرص ال دی مصرف کنم پریود نشم و اینکه اثر میزاره تا اونموقع
- آتی فارمد
سلام من پریودیم مرتب نیس ، دکتر بهم قرص اتی فارمد داده گفت پریود ک شدم از شب ۱۴ پریودی تا ۱۰ شب بخورم ، هر بسته ۱۰ تا قرص سفید داره دکتر ۳ بسته قرص داده بهم الان بسته اول ک تموم شد چ کار کنم بسته بعدی رو ماه بعد بخورم ؟ یا همینجوری ادامه بدم ؟دکتر گفت تا ۱۰ بخورم بعد پریودی الان بسته اول تموم میشه موندم دو بسته دگ رو چکار کنم
- سقط
سلام یک ماه پیش سقط داشتم الان رفتم سونگرافی نوشته یک کانون اکوژن وغیر یکنواخت با حجم حدود 1/2سی سی در حفره رحم و با احتمال بقایای حاملگی مشهود است ونوشته در نماز عرضی باقطر55میلیمتر وبا میومتر هموژن مشاهده شده ممنون میشم راهنمایی کنید


