Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری با وجود فتق ناف
با سلام بنده ۳۰ ساله ۱ بار زایمان سزارین داشتم کیسه آبم بزرگ بود.و بچه ۴ کیلو بود فتق ناف درآوردم که بهصورت برآمده بالای نافم است می توانم دوباره با وجود فتق باردار بشم
- تحریک بدون ارگاسم
عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
بنده میخواستم بدونم اگر دختری در زمان مجردی گاهی اوقات (دفعات اندک)تحریک بشه و ترشح هم داشته باشه(تمامی علائمی که فرد را برای رسیدن به ارگاسم آماده میکنه) ولی به درجه ارگاسم نرسه و فقط در حد تحریک باقی بمونه آیا امکان ناباروری و یا کیست تخمدان و رحم در آینده برای او وجود داره؟ - پرده بکارت
سلام دکتر ...من پرده بکارت تیغه ای یعنی دو سوراخ و یک تیغه وسطش و خیلی ضخیم دارم طبق گفته ماما ...بعد گفتن موقع ازدواج درد زیادی خواهم داشت و بهتره جراحی بشه ..اگه نخوام جراحی کنم چطوری میشه درد کمتری داشته باشم؟؟ چون خیلی ترس و اضطراب دارم ...واینکه من قسمت فورشت پارگی دارم میخواستم بدونم خودش ترمیم میشه یا باید چیزی استفاده کنم ؟؟...و اخرین سوالم اینه که پرده تیغه ای هم خونریزی دارم یا نه ؟؟
- ای وی اف
روز دهم انتقال جنین دیروز ک نهم بود یه کم علائم پریودی داشتم امروز تا الان هیچی میشه بی بی چک بزارم؟؟؟؟معلوم میشه باردارم یا ن؟؟؟ یا اینکا حتما وایسم بعد دو هفته آزمایش بدم
- سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها دردوسوزش وخارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱ سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها درد و سوزش و خارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
- جراحی
سلام خانم دکتر روزتون خوش
من توده ای به اندازه 25 در 20 با ضخامت 10 سانت متر تو شکمم دادم که فیبروم تشخیص دادن
سمت چپ خیلی درد دارم اسکن و سونو رو انجام دادم و ازمایشات خون
دکتر خودم گفت باید جراحی بشی
اما من میخوام شما پرونده منو ببینید و نظرتون رو بفرمایید
نگرانم و استرس دارم واتس اپ مطب رو میتونید بزارید ندارم متاسفانه - قرص اورژانسی
سلام، من تاریخ ۱۰م رابطه بدون جلوگیری داشتم، و فرداش قرص اورژانسی خوردم ولی تا به امروز که ۲۶م هست هنوز پریود نشدم. آیا ممکنه قرص اثر نکرده باشه و من باردار باشم ؟؟ ضمن اینکه حتی طبق تاریخ ماه قبلم باید تا دیروز پریود میشدم
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- عفونت واژن
با سلام من ۱۹سالم هست و مجردم. مدت طولانی هستش (یک سال شایدم بیشتر)که واژنم به شدت بوی بدی میده ترشحاتم طبیعیه و خارش و سوزش هم ندارم. ولی بوی نامطبوع واژنم به حدی هست ک واقعا اذیت میشم حتی دوساعت بعد ازاینکه از حموم خارج میشم لباس زیرم بوی ب شدت بدی میده. متاسفانه تا الان روم نشده این مووضوع رو به کسی بگم.حتما باید به پزشک مراجعه کنم یا راه دیگری هم هست؟ و اینکه درصورت مراجعه حتما باید معاینه بشم؟ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانم
- عفونت واژینال
سلام دکتر عزیزم من پیش شما فریط کردم پارسال و هرچهار ماه میام معاینه از دیروز به طرز شدیدی خارش گرفتم پماد موضعی کلوبتازول هم زدم ولی فایده نداره و متاسفانه مطب هم بستس امروز باید چه کنممم لطفاااا یه راه حل بدین
- درد بخیه
سلام ۳ ساله سزارین شدم الان از دیشب بخیه هام خیلی درد میکنه در حدی که حس میکن تازه عمل شدم علتش چیه چیکار کنه حتی سرفه میکنم درد میکنه در حدی که اشکم میاد ازچیه
- تحلیل سونوگرافی
متن سونو: تصویر یک ساک بارداری واحد با حدود منظم در محل مناسب در کاویته اندومتر مشاهده گردید. واکنش کوریودسیدوال با وسکولاریته در اطراف ساک بارداری طبیعی است. Yolksacدر ساک بارداری مشاهده شد ولیکن فتال پل مشاهده نشد. سن بارداری براساس msd=12.2mm در حدود ۶ هفته میباشد. هموراژی در اطراف ساک بارداری مشاهده نشد. Int.osبسته میباشد،طول سرویکس۳۲م.م و عرض آن ۲۰م.م که در حد نرمال می باشد. ضایعه solidیاcysticدر آندکس ها رویت نشد
- ندول اکوژن در لوب راست کبد
با سلام و ادب در سونوگرافی عنوان شده است:" حداقل شش ندول اکوژن با حداکثر دیامتر 10.5 میلیمتر پراکنده در لوب راست کبد مشهود است که احتمالا همانژیوم کاورنو متعدد هستند." مفهوم این تشخیص چیست؟ با تشکر
- سلام من از پماد کلو تریمازول استفاده میکنم آیا میتونم رابطه زناشویی داشته باشم
- سونوگرافی
سلام،تخمدان راست دارای فوکوس های اکوژن ظریف پارانشیمال است این سونو بنده هستش،میشه بگین این خطرناک هست یا نه؟؟
- قرص راکوتان وسقط جنین
سلام من راکوتان مصرف میکنم و ناخواسته باردار شدم پریشب قرص سایتوتک یکی زیر زبان و یکی واژن استفاده کردم ولی صبح فقط کمی کمر درد و دل درد داشتم و خونریزی خیلی کم بعد چند ساعت خونریزی قطع شده یعنی سقط نشده و امکان آیا امکان داره سقط بشه؟
- خونریزی هنگام خوردن قرص پروژسترون
سلام من روز ۱۴ پریود که باید قرص مدروکسی پروژسترون رو میخوردم، پریود شدم الان قرصم رو بخورم یا بزارم خونریزی تموم شه؟
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم
- بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر خانم دکتر من حدود 51 روز زایمان داشتم الان مشکل بواسیر دارم پولم ندارم برم دکتر پمادی چیزی هست بگیرم لطفا کمکم کنید ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی می کنید
- چرا توغربالگری اولم دکترزندی گفتن جزافرادکم خطرم ولی دکترخودم گفت ریسکش بالاست


