Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان وزایمان
ایا با قرص اورژانسی میشه سقط جنین یک ماهه را انجام داد
- سوزش و درد
باعرض سلام و خسته نباشید چند روزیه که درفاصله بین واژن و مقعدم احساس سوزش و درد دارم این درد موقع شستن بیشتر میشه انگار زخم شده یا عرق سوز شده باشه و موقع دفع ادار هیچ درد و سوزشی ندارم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- لاپاروسکپی
باسلام لطفا این سونوگرافی رو تفسیر بفرمایید ،یک توده کیستیک حاوی ذرات و سپتومهای اکوژن به ابعاد ۷۰ در ۷۱ میلیمتر منطبق بر فضای کولدوساک خلفی دیده شد( بسیار سپاس گزار م لطفا در صورتیکه مقدوراست سریع جواب بدهید
- نزدیکی بعد از برداشتن پولیپ و لاپراسکوپی
سلام خسته نباشید من ۲۰روز پیش عمل لاپراسکوپی و هیستروسکوپی پیش شما شدم میخواستم بدونم چه مدت بعد میتونم نزدیکی داشته باشم؟
- نتیجه نمونه برداری از پولیپ با هیستروسکوپی
با سلام لطفا ننیجه ی نمونه برداری رو برامکامل توضیح میدین Diagnosis: endometrial polyp with in focus complexh hyperplasia without atypia. Microscopic: phalogic finding supportbelow diagnosis. macroscopic: the specimen recieved in formalin consistof multiple fragments of creamy tissue
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۷۵ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه.
- لوپرمر
سلام من روز دوم پریودم برای اندومترم دکتر گفت امپول لوپرمر بزنم الان زدم تو روز دهمم ده روز گذشته من همش لکه بینی دارم قاعدگیم گذشته ولی لکه بینی هام درست ننیشه این طبیعیه؟ کی درست میشم لطفا جواب بدید ممنونم
- هابپرپلازی ساده وبارداری
سلام من ۴۰ سالمه هایپرپلازی ساده انکولوژیست ۳ماه مجسترول ۴۰ داد مجدد نمونه درمطب یمقدار رشد سریع سلولها زده بودضخامتم ۶ بود.پاپ هم دادم التهاب شدیدبود سوزش دارم کلپسکوپی دادم یزخم کوچک که جوابش خوش خیم بود الان بعداز کلپسکوپ افتادم به خونریزی که خودم حس میکنم پریود شدم شدید بوداولین پریودی بعداز اتمام حدود یک ماه ونیم مجسترولها.الان پریودی تمام شده امامجددلکه بینی دارم نگرانم.لکه بینی اولش خارش هس بعد لک میاد.ایا بخاطرعود هایپرپلازی هس؟یازخم دهانه رحم؟من میخام فقط یه بچه داشته باشم بعد رحم بردارم آیا امکان بچه دارشدن تو این شرایط هس؟عفونت قارچی هم داشتم.ایالیزر برای زخم دهانه رحم بهتره یافریز؟
- آی یو آی
سلام ..من آی یو آنجام دادم ..پتجشنبه آزمایش میدم تا نتیجش معلوم بشه چون پزشکم در شهر دیگریست میخواستم بدونم شیاف فرژیست یا همون پروژسترون رو بعد ازنتیجه آزمایش هم ادامه بدم یا نه ؟
- ۲۱روزه لکه بینی دارم دکترقرص ترنسیدتجویزکرده والان لکه خون میبینم ایاقرص روهم ادامه بدم
سلام من ۳۶سالمه بخاطراسترس که داشتم دوچارلکه بینی شدم والان ۲۰روزه که لکه بینی دارم به دکترمراجعه کردم قرص ترنسید۲۵۰دادن ومن پریودیم نامرتبه الان لکه های خون میبینم بازهم این قرص رومصرف کنم ؟لطفامنوراهنمایی کنید.ممنون میشم
- سنو
سلام وقت بخیر، من در هیفده هفته رفتم سنو بهم گف پسره ولی تاریخ زایمان اشتباه زد آیا ممکنه جنسیت هم اشتباه گفته باشد یا اشتباه تایپی است
- من ناخواسته با نامزدم لای پای زدیم ابش ریخت جلوم زود تمیز کردیم اما میترسیم
من ناخواسته بانامزدم لای پای زدیم ابش ریخت جلوم نذاشتیم بره زود پاک کردیم
- ناباروری
سلام من 2ساله که اقدام به بارداری کردم وسایل ازدواج کردم کیست وعفونت داشتم رفع شده وپرولاکتی هم تنظیم شده سونورفتم گفتن حاوی اکوژنیک 22*27 میلیمتردرادنکس راست دیده شد میخواهیم بدونم چیه اگه میشه سریع جوابموبدیدممنونتون میشم
- سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
سلام من در دوره پریودی چند ضربه به شکمم خورد و الان شکمم خیلی درد میکنه باید چی کار کنم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست درمویید در هر دو تخمدانم داشتم الان ۳ ماه است ک عمل کردم ی هفته اس ک درد داشتم رفتم سونو گرفتم تخمدان سمت راستم یک کیست حاوی اکوهای اینترنال با ابعاد11*26م.م وجود داره ک میتواند مطرح کننده کیست همورژیک ویادر درجه بعد اندومتریوما باشد و مایع در کلدوساک خلفی با حجم حدود10-9 سیسی مشاهده شده
- تفسیر جواب پاتولوژی
با سلام و خسته نباشید جواب پاتولوژی من موارد ذیل ذکر شده Early secretary phase Endometrial polyp آیا مشکل خاصی دارم ؟
- فیبروم وپولیپ
- سلام ترکیدن کیست تخمدان خطرناک است؟ باعث مرگ میشود؟
- بارداری
سلام من تخمدان چپم گرفتگی دارد ولی تخمدان راستم سالم است دوفولیکول ۲۰ و۲۵ آزاد کرده آیا بارداری بااین دوفولیکول امکان پذیراست
- عقب افتادن پریود
سلام خانم دکتر وقت بخیر... من پریودی هام همیشه سر وقت بودن ولی این ماه چند روزه عقب افتاده و هنوز نشدم میخواستم بدونم آیا عفونت قارچی میتونه باعث تاخیر پریود بشه؟ چون این ماه عفونت قارچی شدیدی گرفتم.


