Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد مقعدی در پریودی
سلام خسته نباشید
موقعی که پریودم، درد مقعدی دارم و خون همراه لخته میاد پایین. درد کمر و پهلو و زیر شکم دارم کم خونی شدید مینورم. آیا دلیل خاصی داره که موقع پریودی اینجوری میشم؟
مرسی با تشکر از شما
- ژینوفیلوس در دوران قاعدگی
سلام
آیا مصرف ژینوفیلوس در دوران قاعدگی منع دارد؟
با تشکر
- عفونت
آیا لکه بینی میتواند از عوارض کرم دالاواگ باشد
- قرص استرادیول گفتن تا پریودیی بخورم بعدش هم بخورم یا خیر
سلام دکتر گفتن از روز ۱۶ سکیل قرص رو شروع کردم تا گفتن روز اول پریودی .حالا ادامه بدم یا خیر
- کیست تخمدان
باعرض سلام خانم دکتر من هنوز ازدواج نکردم وکیست تخمدان سمت چپ دارم دکتر برایم قرص دزوسپتیو تجویز کرده این قرصا برای باروری در آینده خطر ناک نیستند لطفا جوابی بدهید.
- ازبین برندن تیرگی کشاله ران وتناسلی
سلام نمیدونم بر اثر استفاده از تيغ زیاد وجوش زدن هر بار اینجوری شده میخواستم بدونم هزینه چقدره
- سونگرافی رحم
سلام خسته نباشید من ۲۱ سالم هستش خیلی سمت راست زیر شکمم درد مکنه معاینه داخلی شدم عفونت نداشتم الان واسم سونو نوشتن در سونو نوشته رحم به ابعاد ۸۷*48م.مباضخامت اندومتر۱۴م.م اندومترهتروژن میباشدIUDجاش مناسب فاصلش از فوندس۱۷م.م باوجود IUDهایپرتراپی اندومتر در کنار شرح لگنی مزمن در نظر داشتن PIDخصوصا با پتوژن اکتینومایکوز وبررسی توصیه میشود یک کانون کیستیک حاوی اکوی IOwIeveIداخلی باابعاد ۳۲*۲۲م.م در اندکس،چپ رویت میشود مایع آزاد مختصر در لگن مشهود است لطفا جوابم سونو گرافی مو بدین دارم از درد میمیرم
- قرص گیناپ
سلام خسته نباشید من ی دختر دارم 19سالمه خ. استم قرص گین آپ استفاد کنم خواستم ببینم مشکلی نداره واسع پریودی و قرص ال دی خواهش میکنم زود بهم خبر بدین
- جوش نوک پستان
سلام وقت بخیر یه پسر سه ماهو نیمه دارم ک از دیروز وقت شیردهی درد داشتم و امروز یه جوش سفید شبیه آفت ظاهر شده لطفا راهنماییم بفرمایین اخرین سونوی پستان رو تو سال نود و سه انجام دادم ک فرمودین سالم هست
- بارداری
سلام خانم دکتر من و برادرمم هر دو 7 ماهه بدنیا آمده ایم می خواستم بددونم امکان داره که من هم 7 ماهه بچه ام بدنیا بیاد؟ ارثی هست؟
- سوال….
سلام اول از همه باید بگم که من سابقه معده درد دارم و قبلا که درد گلو و گوش داشتم به پزشک مراجعه کردم که گفتند درد گلو و گوشت از معدته. حال درد کناره های زبان و گلو دارم و برامدگی که همرنگ گوشت زبان هستش کناره های زبانم هستش و گرفتگی رگ های سر دارم و پشت سر هم عطسه میکنم و بیناییم هم یکم ضعیف شده و گاهی مثل ترکیدن یه حباب کوچیک اب تو سرم حس میکنم که بعدش تو سرم احساس سردی میکنم و خارش داخل مقعد دارم ایا اینها علایم سیلفیس هست؟ برای ازمایش باید به چه کسی مراجعه کنم؟
- قرص لانزو ۳۰ در بارداری
سلام خانم دکتر من معده درد شدید دارم اسید معده خیلی اذیتم میکنه ۱۱ هفته هستم دکتر بهم قرص لانزو ۳۰ داده این قرص در بارداری مشکلس برای جنین نداره؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خوب هستینمن دو قلو باردارم هفته ۱۶ ولی شکممو نگاه میکنم یک طرفش یکم بیشتر بلندشده حس میکنم تقارن نداره شکمم تو سونو گرافی هفته ۱۳ وزن جنین کاملا ولی یکسان بود چیزه مهمی هست؟
- جواب سونوگرافی
رحم با ابعاد ۸۵*۵۴ و با اکوی هموژن دیده میشود تصویر یک ناحیه سیستیک و هترون به سایز تقریبی ۵۱*۵۶ با واسکولاریته در کاویته اندومتررویت میشود که متواند مطرح کننده حاملگی مولار باشد لذا تیتر BHCG و سونوگرافی کنترل بصورت ترانس واژینال توصیه میشود
- ورزش
سلام خسته نباشیدمن ۴۰روزه زایمان سزارین انجام دادم .میخواستم بدونم میتونم ورزش رو شروع کنم؟ تا الان رحم من جمع شده یا نه ورزش برای من خطرناک هست؟
- قرص پردنیزولون
سلام خسته نباشین.من هفته ۳۳ بارداری هستم .پلاکت خونم افت کرد.ب دکتر خون ک مراجعه کردم برایم پردنیزولون ۵ نوشتن ک روزی ۱ و نیم قرص باید بخورم تا ۱۲ روز دوباره آزمایش بدم..راستی کم کاری تیرویید هم دارم ک قرص لوتیروکسن ۱۰۰ هم میخورم .ولی استرس دارم .آیا برا بچم و خودم مشکلی نیس.میشه جواب منم بدین ممنون میشم
- عفونت واژن
سلام من عفونت واژن داشتم رفتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند واسم با چند قرص دیگه تجویز کردن بعد این قرص رو اگه کسی از خانواده سرطان پستان داشته باشن باید با مشورت پزشک مصرف بشه من مادرم سرطان پستان داره میتونم قرص رو شروع کنم
- کمکم کنید خانم دکتر خواهش سلام من دوماهه بچم از شیر گرفتم سمت راست بالای سینه و نزدیک زیر بغلم باد کرده زیاد ترسیدم و رفتم دکتر عمومی برام سنو سینه نوشته چون خاله من دچار سرطان سینه شد
در سونو سینه افزایش اکوژنیسیته نسج فیبروگلاندولار همراه با نواحی توبلر اکوفی در بافت پارانشیمال در دو طرف نیمه خارجی در دو سینه تغییرات خوش خیم پستانی مشاهده شد. لنف نود در نیمه راست ۱۴میلی متر و ۴و در نیمه چپ با ۱۵و ۴میلی متر در اگزبرای راست و چپ دیده شده این به چه معناست
- بقایای سقط
باسلام من الان 36روزاست جنین یکماه ونیم سقط کردم رفتم سنو11میلی بقایا دارم پریودهم شدم نیومد دکترگفت بایدکورتاژ بشی دوست ندارم کورتاژبشم چون دکترخیلی ترسوندم چکارکنم بیاد
- دیر پریودی
سلام خسته نباشید من 14 سالمه ولی هنوز پریود نشدم و علائم پریودی هم ندارم


