Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست سپتای تخمدان
من ۱۴ سالمه و یک کیست سپتا با حجم ۱۰۰ سی سی و ۶۵*۵۴*۵۳ م م دارم بنظر شما خطرناکه؟
- عفونت ادراری
سلام ببخشید من خارش واژن وسوزش ادار شدید گرفتم وهنگام نزدیکی دردخیلی شدیدی دارم وبعد از رابطه بوی بد وغیر طبیعی دارم وبعد ازنزدیکی شکم درد میگیرم
- کیست اکوفری چیست
با سلام و خسته نباشید. بنده ۲۱ سالمه و آزمایش دادم و کیست اکوفری ۵۱.۴۴mm دارم. آیا کیست اکوفری خطرناکه؟ آیا باید کیست را عمل کنم؟ آیا برای بارداری مشکل داره؟
سپاس
- فیبرم رحمی
سلام خانم دکتر عزیز بنده 40 ساله هستم فیبرم بالای رحمی دارم برای از بین بردن این غده به غیر از عمل چه چیزی پیشنهاد میکنید
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- توده اکوژن.
سلام در سونو ی من اومده که:تصویرتوده اکوژن به دیامتر ۶.۵*۴میلیمتردرون کاویته رویت میشود که به نفع پولیپ آندومتر میباشد درضمن خانمی که سونو رو انجام دادن گفتن دهانه رحمم هم یک خال دارم. ایا این خال خطرناکه ؟ توده رو باید عمل کنم یا بادارو رفع میشه؟ اگه عمل نکنم چی میشه؟ اگه باید عمل کنم .سخته؟؟
- پریود
سلام الان دوازده روز پریود هستم قرص ضدبارداری از اولین روز پریودیم خوردم قرص ترکیبی سه رنگ ولی بازم قطع نشد نسبت به اوایل کمتتر شده ولی بازم خونریزی دارم خانم دکتر قرص کلرفنیرامین بخاطره حساسیت دکتر واسم نوشته امکانش هست از خوردن قرص حساسیت باشه پریودم تموم نشده؟
- جراحی
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز.من نزدیک سه ساله زایمان کردم بعد سزارین شدم.گاهی این گوشه های بخیم احساس درد دارم.واینکه موقع نزدیکی زیر دلم وبخیه هام بیشتر درد میگیره.علتش چیه؟باتشکر
- بارداری به همراه کیست
من هفته ۵ بارداری هستم و سونویی که انجام دادم نوشته شده کیست با جدار نازک فاقد سپتا به اندازه ۲۴در ۲۲ میلی متر در ادنکس راست رویت شد ایا خطر ناک؟؟ اندازه کیست بزرگ؟؟ممکن خونریزی کنه؟
- سزارین پنجم
سلام من 35 سالم سزارین چهارم دو سال پیش بوده چسپندگی یا مشکل دیگری نداشتم چند سال دیگه میتونم حامله بشم؟
- زنان
سلام خسته نباشین من یک ماه هست ک سزارین شدم الان ترشحات زرددارم مجبورم همش پداستفاده کنم این ترشحات عفونت؟ ممنونم ازپاسخگوییتون
- سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر من دیشب حموم که بودم مشغول شستن ناحیه تناسلی بودم که در ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه چیزی مثل سنگ به رنگ قهوهای و کمی سفید دیدم انگار یه چیزی گیر کرده بود خودم خارجش کردم ولی الان کمی از پوست اون ناحیه قهوهای رنگ شده. میخواستم علتش رو بدونم و اینکه چیز خطرناکیه؟ ترجیحا در این شرایط نمیخوام به دکتر مراجعه کنم گفتم اینجا بپرسم ممنون میشم پاسخ بدید
- پرو لاکتین بالا یعنی چه؟
سلام و خسته نباشید ازمایش خون من دارای پرولاکتین بالاست قاعدگی نامنظم دلشتم دوفاستون خوردم الان منطم و خشکی واژن هم دارم .میتونه ازپرولاکتن باشه راه درمانش چیست. ممنوم
- عفونت پستان
سلام من 34 سالمه و متاهل. به تازگی با انجام سونوی پستان متوجه شدم عفونت و التهاب پستان دارم. دکتر برام نمونه برداری نوشته و گفته که با دارو درمان میشه. میخواستم نظر شما رو هم بپرسم که ایا خطرناکه یا درمان پذیره.
- جراحی پستان
سلام 34 ساله هستم . دو روز پیش،از پستان سمت راستم نمونه برداری انجام شد. ولی از فردای اون روز دست راست من درد میکنه. طوری که از گردن تا نوک انگشتم بی حس میشه و درد دارم. ایا از عوارض امپول بی حسی هست یا مشکل دیگه ای وجود داره.
- دفع بقایای سقط
سلام من ٣ ابان سقط داشتم بقايا اكوژن هتروژن با ابعاد 55*17*19 و حجم ٩ سي سي دارم. با وجود اينكه ١ ماه و ١٦ روز از سقط ميگذره ميتونم دوباره قرص ميزوپروستول رو استفاده كنم يا بهتره كورتاژ شم
- لگد به شکم
سلام من ۸سال پیش ازشوهرم لگد بالای ناف خوردم ورم داره درد هم دارم دکتر رفتم دارو داده وقتی میخورم خوبه اما چرا کنم که خوب بشم شوهرم ۷سال پیش مرده میشه راهنماییم کنید ممنونم
- جراحی زیبایی واژن
هزینه ی جراحی ترمیم زیبای واژن چقدر من نیاز به جراحی دارم
- س
سلام وقت بخیر من یکماه خونریزی دارم قطع نمیشه.امپول نوروبیون زدم خوب نشدم منفامیک اسید خوردم خوب نشدم.ترنسید خوردم خوب نشدم.الان بهم قرص استرادیول دادن روزی ۱ عدد .آیا با این قرص قطع میشه؟
- عفونت واژن
سلام خسته نباشیدخانم دکتر من بعداززایمانم یک ساله زایمان کردم درماه دوبارمریض میشم بنظرتون مشکل نداره


