Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جوش پستان
سلام وقت شریف حضرت عالی بخیر من یه پسر بچه ی سه ماهو نیمه دارم که از دیروز تو زمان شیردهی درد دارم دردی مشابه درد شقاق پستان البته اصلا فرصت نکردم نگاه کنم و دهان بچه رو نگاه نکردم احتمال آفت هم ممکنه باشه... لطفا راهنماییم کنین ممنونم اخرین سونوی پستان رو هم سال 93 دادم و جواب سونو رو خودتون ویزیت فرمودین و سالم بوده
- سلام خانم دکتر من دارم قرص مدروکسی پروژسترون میخورم حالا خونریزی دارم باید چی کار کنم من باید سه دوره مصرف کنم برای نامنظمی قاعدگی حالا ۹روز شده پریود شدم باید چی کار کنم ۱دونش مونده از قرص مدروکسی پروژسترون من باید از روز ۱۶قاعدگی دوباره باید دارو راه مصرف کنم حالا از ۳۰تا قرص ۹تاش خوردم ۲۱دونه مونده لطفا رونمایی کنید
- آیا باردار میشوم یا خیر؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یاخیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- سقط جنین
با سلام وخسته نباشید با توجه به تعویق یک هفته ای پریودم تست بتا دادم که شد 125 اما دو روز بعد لکه بینی داشتم همان روز سونوی واژینال انجام دادم که نتیجه این بود که هیچ ساک حاملگی دیده نشد روز بعدش دوباره بتا دادم که شد6 و همان روز پریود شدم آیا این یعنی سقط یا اینکه اصلا باردار نبودم؟ سپاس گزارم
- سلام وجود سودو ساک در سونوگرافی لگن میتواند نشانه کیست باشد؟؟
- کیست
سلام و عرض خسته نباشید خانم دکتر من امروز خدمت شما ویزیت و کنترل شدم و فرمودید کیست به اندازه ۴۶mmمشاهده نمودید ؛ گرچه کلا فیبرو کیست هستم ؛ اما نفرمودید نوع کیستم چطور بوده!! و ازمایش ca125 لطف کردید ایا مشکلی سرطانی دارم ؟؟ متشکرم
- پریود
سلام خانم دکتر ۲۰ساله و مجرد هستم درباره پریودم یه سوال ازتون داشتم ...پریود من روز اول طبیعیه بعد روز دوم تاوسطا همونجوریه بعدش همش قطع میشه، میاد یه جورایی مثل لکه بینیه قطو وصل میشه چرا اینجوریه یعنی خطرناکه؟چیکارکنم درست بشه ..ماه پیش سونوگرافی رحم وتخمدان انجام دادم هیچ کیست یا مشکل دیگه ای نداشتم ممنون میشم راهنمایی کنید
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتروقتتون بخیر شماکیست تخمدان درموئید ۱٠سانت با لاپاروسکوپی برمیدارین؟
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر. ۲۱ سالمه مجردم و رابطه ندارم. چندوقته ترشح زرد رنگ مایل به سبز کم رنگ دارم که مقدارش کمه و بوی کمی هم داره. اوایل کمی سوزش ادرار هم داشتم که برطرف شده و خارش هم ندارم یا خیلی جزئی. اما دل درد مثل پریودی دارم که اونم همیشگی نیست. مثلا تو یک ساعت شاید چندبار درد بگیره و ول کنه و من چهار روزه دارو مترونیدازول ۸ ساعت و سفکسیم روزی یکی مصرف میکنم اما هنوز خوب نشده و به شدت نگرانم. لطفا راهنماییم کنید.
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم میخوام باردار بشم باید چه داروی مصرف کنم میخوام بچه اولم پسر بشه
- پسردارشدن
- هیستروسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. من باید عمل هیستروسکوپی انجام بدم. میخواستم بدونم که چند روز بعد از پریود انجام میشه ؟ و اینکه اگر بخوام که شما عمل رو انجام بدین ، خلی باید منتظر باشم تا بهم وقت بدین ؟
- پارگی پرده بکارت
من یه بار رابطه از مقعد داشتم یه لحظه آلتش به واژنم رد شد ولی خیلی کم داخل واژنم شد حتی فک میکردم کلا تو واژنم نرفت ولی دیدم یکمی خون اومد امکانش هست پرده بکارتم پاره شه و اینکه امکانش هست بازم تو رابطه بعدیم خون از واژنم بیاد ممنون میشم جوابمو بدین؟
- تیروئید
سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من باردار هستم و در ازمایشم تیروئیدم0/48 هستش و قبلا هم سابقه تیروئید نداشتم.ایا برای جنین و در بارداری خطر ناک هست این عدد؟
- سلام من ۴۹ سال سن دارم و این دوره از عادت ماهیانه در روز هفتم از پریودم که به ظاهر تمام شده بوددوباره خونریزی م شروع شد و سه روز ادامه دارد و برای درمان و حل مشکلم چه کاری باید انجام بدم
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- بارداری
سلام من با همسرم رابطه داشتم البته مطمین نیستم که مایع منی داخل ریخته باشه دو ساعت بعد یه قرص اورژانسی یک و نیم خوردم میخواستم بدونم چند روز بعد از رابطه میتونم آزمایش خون بدم با اینکه قرص خوردم خیلی استرس دارم
- عقب انداختن پریود
سلام خسته نباشید.من بیمار خودتون هستم اون ماه برام دوتا آمپول تجویز کردین که تو روز تخمک گذاریم تزریق کردم و قرص reprostasis که هر روز مصرف میکنم این ماه باید ۵مهر پریود میشدم ولی ۱۱مهر خونریزیم شروع شد برای چی این اتفاق افتاده؟ چون همیشه پریودم منظم بود. نگرانم که شاید عوارض این قرص و آمپول که استفاده کردم.بهم گفتین پریود شدم دوباره بیام مطب الان میخوام بدونم روز خاصی از پریود باید بیام یا فرقی نداره؟ ممنون.
- زنانه
علت دردامدن دل در پریودی و مصرف ۴ قرص مسکن تازه آرامم میکنه
- سرکلاژ مک دونالد یا شیرودکار
سلام خانوم دکتر از نظر محکم بودن کدوم سرکلاژ پیشنهاد میکنید و اینکه تو سرکلاژ استراحت چطور باید باشد با و جود یک بچه ۲ ساله ممنون از راهنماییتون


