Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام وقت بخیر من برج ۱۲ ivfکردمو باردارشدم ۲۳/۳جنین۳ ماهم تو شکمم مردو مجبور شدم برم بیمارستان سقط کنم هفته اول سقط خونریزی کمی داشتم و هفته بعد درحد لک بینی بود از روز سقطم تاالان ۵۲روز میگذره و من هنوز پریود نشدم دکتر رفتم سونو وآزمایش نوشت سونو همه چیم خوب بود ولی تو ازمایش زده بود Border line خواستم بدونم امکانش هست باردارباشم یا نه؟ من بعد ده روز ک از سقطم گذشته بود هر یک روز درمیون نزدیکی داشتم
- دیابت بارداری
سلام خانم دکتر، من در هفته 33 بارداری هستم. اوایل ماه هفتم برام آزمایش تست گلوکز نوشتید که قند بعد از گلوکزم بالا بود ( 225 ) و منو به متخصص غدد معرفی کردید. از اون به بعد هر بار آزمایش قند دادم ( ناشتا و بعد از غذا ) قندم خوب بود. می خواستم بدونم آیا من دیابت دوران بارداری دارم و در موقع سزارین نباید سرم قندی بزنم؟ با تشکر
- در ارتباط با بارداری
با سلام پزشک محترم من در روز ۱۴ سیکل یه سونوگرافی انجام دادم که ضخامت رحم ۶mm بود و یک فولیکول با دیواره نسبتا نامنظم با دیامتر ۱۷mm در تخمدان چپ و همرا با مایع مختصر در لگن و کلدوساک خلفی دیده شد که مطرح کننده راپچر فولیکول است آیا ضخامت رحم در این سونوگرافی نرمال است؟ و میتوان با این سونو اقدام به بارداری کنم؟
- علائم بارداری
با عرض سلام من هفته گذشته با 20 روز تاخیر پریود شدم و چند روزه لکه بینی دارم . با توجه به اینکه نزدیکی بدون دخول داشتم و پرده بکارنم سالمه احتمال بارداری وجود داره ؟ ممنون با تشکر
- ریزش مو
با سلام و خداقوت در جواب سوالم که گفتم ریزش مو دارم فرمودید hairvitخوبه .خودتون بهم acti woman داده بودید هر دو رو استفاده کنم برای ریزش یا acti woman کافیه؟
- بارداری
دو سال پیش اقدام کردم برای دفعه اول فوری باردار شدم ولی تو یک ماه ونیم سقط شد دیگه دوسال نذاشتم تا دوباره اقدام کردم ماه دیگه چندبارم تو اون ماه نزدیکی داشتم ولی نشدم خیلی نگرانم طبیعی هس یا پزشک باید برم مشکلی هس
- تاخیر پریود
سلام من ۲۰ تیر یک سقط جنین ۶ هفته داشتم بطور طبیعی ماه بعدش ۱۶ مرداد پریود شدم.این ماه پریود نشدم با توجه به اینکه خانم دکتر فرموده بودند بعد دو پریود باید برای بارداری اقدام کنم. میخواستم بپرسم چه کاری باید انجام بدم؟ اسپرین ۸۱ و اسید فولیک هم مصرف میکنم
- بارداری
سلام من الان یک ساله دوفاستون و متفورمین استفاده میکنم هر ماه هم چند روز بعد از اتمام دوره دوفاستون پریود میشم اما این ماه الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حالت تهوع دارم و یکم زیر شکمم درد داره بی بی چک گذاشتم مثبت بود ولی ازمایش بتا دادم ۲> بود و منفی چیکار کنم
- بارداری…
سلام خانم دکتر وقتی آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شش روز بعد حالت تهوع و خستگی و...شروع شد بعد بی بی چک گرفتم تستم مثبت شد ...سوالم اینه که آیا باردارم یا عوارض آمپوله که حالت تهوع و...اینا رو داشتم و تستم مثبت کاذبه یا نه واقعا پنج شش روز بعد از آمپول واقعا باردار شدم ...و سوال دیگه اینکه عوارض آمپول آزاد سازی از روز چندم شروع میشه تا چند روز عوارضش هستش ...چون الان که حدود ده روز هستش میگذره از امپولم دیگه اون حالت تهوع رو ندارم فقط چند شب استفراغ کردم ،ممنون میشم واضح توضیح بدید چون فعلا در شرایطی نیستم که آزمایش خون بگیرم خواهش میکنم راهنماییم کنید ...
- بارداری
سلام خسته نباشید میشه در بارداری قرص پرگناکر و آسپرین رو با هم مصرف کرد؟ ۱۲ هفته ام
- بارداری
سلام خانم دکتر من دوقلوی همسان باردارم ۱۲ هفته هستم.خواستم بدونم مولتی ویتامین pregnacare orginal مکمل خوبی هست ؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من دوساله ازدواج کردم و یکبار که نزدیکی دخول داشتم و اب منی را داخل واژن ریختم همون لحظه سه یا چهار عدد قرص ال دی خوردم و صبح حالم خیلی بد بود زوری که همه جا سیاه بود برام و نای ایستادن نداشتم حالت تهو و سرگیجه ام داشتم ولی حامله نشدم الان یکسال از اون روز میگذره و بچه نیاوردم خیلی میترسم از اینکه بچه دار نشم چیکار کنم ؟؟ چه آزمایشاتی رو باید انجام بدم تا خیالم از اینکه میتونم بچه دار شم راحت باشه ؟؟ یعنی میشه بخاطر قرصایی که خوردم حامله نشده باشم یا مشکلیه؟؟
- بارداری
با عرض سلام دکتر گرامی من نهال هستم و ۴۸ سالمه و با مصرف قرص کلومیف به علت نداشتن تخمک شروع کردم و الان چهار روز هست که پریود نشدم و گرفتگی رحم و سفت شدن شکم و تیر کشیدن واژن و حالت تهوع و کمر درد دارم خواهشمن است من را راهنمایی کنید البته تست بی بی چک گذاشتم و منفی بود و چهار روز پیش سونوگرافی واژینال دادم و گفتند رحم سالمه فقط یک خون در رحم من دیدند و گفتند یا پریوده یا جنین هست
- درد دنده در بارداری
سلام خانم دکتر من هفته بیست و دو بارداری هستم ، چند روزه درد دنده راست زیر سینه دارم، اولش حالت کوفتگی و کشیدگی خفیف داشت الان بیشتر شده ، سمت راست نمیتونم بخوابم، با حالت های مختلف نشستن و خم شدن ، عطسه کردن بدتر میشه ، و به دنده های پشتم هم فشار اورده ، ایا باید پیگیری کنم یا طبیعی است؟
- آزمایش b-hcg
با سلام و وقت بخیر. بعد از جراحی لاپاراسکوپی در مورد بارداری خارج، آزمایش b-hcg انجام دادم. مقدار آن 285 شده. ميخواستم نظر شما رو در مورد جواب بدونم، خیلی ممنون
- بارداری وترشحات
سلام میتونم براترشحاتم زیادهفته۲۵ام نترانیدازول دکتربهم داده میتونم دوهفته یبار استفاده کنم ترشحاتم عفونی نشه
- بارداری ٪
سلام خانم دکتر دو روز دیگه ده هفته حاملگیم تموم میشه میرم تو شش هفته امروز لکه قهوه ای و تیره دیدم یه تیکه کوچیک لخته خون مثل خون مردگی ...آیا خطری برای جنینم داره قبلش اصلا خونریزی یا لکه بینی نداشتم خواهش میکنم واضح و کامل جواب بدید...
- تاثیر نوروبین بر پریودی
من دو روز قبل از پریودم آمپول نوروبین زدم الان پریودی من خون مشکی وغلیض و به مقدار خیلی کم هست . ضعف بدنی و درد زیاد دارم . دلیلش میتونید بگید
- سوال از دکتر زنان
سلام من چند ماه هست که اقدام به بارداری دارم و دارو مصرف کردم این ماه هم چند تا آمپول با متفورمین مصرف کردم ولی پریود شدم و دکتر همراه داروهای بارداری بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده آیا ممکنه دلیل پریود شدنم این قرص باشه؟ این قرص از باردار شدن جلوگیری میکنه؟
- هفته شانزدهم
با سلام خانم دکتر بزرگوار... من سونوگرافی هفته شانزدهم رو انجام دادم که گزارش به این ترتیب هست: جفت در دیواره قدامی لترال چپ و گرید صفر است. فاصله لبه تحتانی جفت با Int.Os ۱۹میلیمتر می باشد. قرار طولی و پرزانتاسیونبریچ است. Int.Os بسته است و طول سرویکس ۳۱ میلیمتر می باشد. حقیقتش ۲ تا امپول پروژسترون و ۱۵ تا شیاف پروژسترون هم استفاده کرده بودم ممنون میشم راهنماییم کنین ...


