Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص یاسمین
با سلام همسر بنده الان ۲۳ سالشون هست و کمی خونریزی رقیق داشته و بعد دو روز پریود شدن بعد چند روز ب دکتر مراجعه کرده و قرص یاسمین براش تجویز کرده طبق خونده هام توی نت مثل اینکه ضرر های زیادی داره میخواستم بدونم نظر شما در مورد مصرفش چیه
- اندومتریما در تخمدان چپ
سلام خدمت دکتر من چند روز پیش سونو دادم توی سونو تصویر لیژن ایزو اکو با ابعاد ۵۸،۴۲ گزارش شد.بد از برسی دکتر زنان دوباره بد یه هفته سونو واژینال خواستن که تو سونو واژینال کیست از شکل بیضی به شکل دایره تغییره کرده بود که تو سونو نوشتن دبری های ظریف اکوژن.میخواستم بدونم عامل خطر ناکی هس وباید بیشتر پیگیری کنم؟؟؟
- سوزش واژن
سلام دکتر جان من چندوقته سوزش واژن دارم از داخل خیلی اذیتم و اچ پی وی هم دارم و۱ماه قبل هم کلونوسکوپی انجام دادم .بنظر شمادلیلش چیه وچیکار کنم واقعااذیتم
- عمومی
سلام من تازه عروسم میخواستم بدونم قبل از اولین رابطه باید از چه روشی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر من عمل فتق ناف انجام دادم چند ماه بعدش میتونم باردار بشم
- مشاوره
سلام خانم دکتر مهربون،خانمی 37ساله با دوفرزند 11و9 ماهه هستم فرزندم شیرخودم را میخورد میخواستم بپرسم از نظر شمادرحال حاضر مناسبترین روش جلوگیری از بارداری برای من چیست؟ممنون از توجه شما
- عفونت واژن
سلام این چند روزه عفونت کشدار بد بودارم همراه با یکم سوزش وخارش پوماد کلوتریمازول استفاده کردم اصلا خوب نشدم لطفا بگید باید چی استفاده کنم
- پریودنشدن
سلام دکترتوروخداکمک من ۳۳ سالمه وبچه۱۷ماهه شیرمیدم شوهرم یکساله فوت شده ومن ۱۰دی بایدپریودمیشدم ولی نشدم ۱۴دی وقتی واکسن کرونا دوزدومشوزدم پریودشدم وبازبهمن سه روزعقب انداختم ۱۷بهمن شدم وکف پاهام شدیدداغ میشدوکمردردواسفندبازسه روزعقب انداختم همراه باکف پای داغ وکمردردو۲۰اسفندپریودشدم ولی بااین که شوهرونزدیکی ندارم بازالان ۱۰روزه عقب انداختم وکف پاهامشباداغ میکنه وکمردرددارم رحمم بسیارخشکه دکترتوروخداچراپریودنمیشم ۱۴فروردین بایددوز۳واکسن کرونامیزدم دلیلش نزدن واکسن نیست دارم سکته میکنم اجرتون باخدادارویی به من معرفی کنید
- پریود با سیبل
من الان چند حدود ۱۵ روزکه قرص سیبل میخورم چون لک بینی قبل پریود دارم ولی باخوردن قرص باز امروز لک شدم ادامه بدم قرص رو یا نه
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- اقدامات
سلام بعد از لیزر زگیل تناسلی چه مراقب هایی باید انجام داد؟
- عفونترحم
منترشحاتزیادداشتمدکتربرامکرمکلیندازولدادهاما.بعداز۴شباستفادهسوزشوخارششدیدگرفتمبایدچیکارکنم.قبلازاستفادهازاونخارشنداشتم.
- سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن،، دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم،،امشب هم خیلی کم دیدم، علتش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻🌸 آخه خیلی استرس دارم🥲
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام. چند روز کار سنگین کردم جای بخیه ها درد میکنه میترسم پاره شده باشه سمت راستم یک نقطه تیره رنگ دیدم همون جا یکدفعه درد میکنه چکار کنم
- عوارض دارویی
باسلام بدلیل متاستاز کانسرسینه ام به استخوانها دکتر برایم زومتا تجویزکرده. ولی تاکیدکرد یک دندانم که پوسیده است را قبلا ترمیم کنم منهم بدلیل کرونا میترسم دندانپزشک بروم. آیا صلاح میدانید با وجود یک دندان پوسیده زومتا رامصرف کنم؟
- یائسگی
باسلام من ۴۹ ساله هستم و بخاطر خونریزی زیاد و فیبوم دکتر بهم آمپول واریوپپتیل داده که یائسه بشم دوز اول رو زدم ولی نزدیک دوز دوم پریود شدم و قطع نمیشه اگه دوز دوم رو بزنم یائسه میشم یا نه؟
- تنبلی تخمدان
سلام دکترقرص دروسبلاتجویزکرده ک ۵ پریودمصرف میکنم ولی متاسفانه بعد۷ روز پریودشدم بعدمتوجه شدم ک قرص رواز آخرشروع کردم میتونه ازاون باشه؟ ادامه بدم قرص رویانه؟
- پریودی قبل از موعد
سلام وقتتون بخیر من نزدیک به 3سالی هست که سیپروترون کامپاند برای کیست تخمدان مصرف میکنم بعد الان چند ماه پیش توی سنو نشون داد که دیگه کیست ندارم اما دکترم گفت قرص رو ادامه بدم الان هنوز 2تا قرص دیگه دارم اما پریود شدم میخواستم ببینم دلیلش چیه؟
- طریقه استفاده قرص سیبل
لطفابگیدک چطور استفاده کنم قرصوازرنگ سفیدشروع کنم یارنگی!دکترم گفته ازروز۳قاعدگی شروع کنم اماهیچ توضیح دیگه ای ندادن بعدازاتمام بسته ایابلافاصله بلیدبسته بعدی راشروع کنم؟
- خونریزی در بارداری
با سلام بنده هفته هفتم بارداری هستم صبح لکه بینی به صورت لکه های قهوه ای روی لباس زیرم داشتم با توجه به اینکه فردا هم زمان پریودم هست ممکنه این دکه بینی خطرناک باشه


