Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بررسی سونوی رحمی
سلام من ب علت نازایی روز ۱۴ سیکلم سونوی رحمی انجام دادم و در گزارش سونو نوشته رحم با شکل پ موقعیت نرمال۲۸تا ۶۴با اکوی میومتر نسبتا هتروژن این یعنی چی؟من مشکل تیرویید و کبدی هم ندارم در ازمایشاتم هم استروژنم ۷۵۰ بود البته همون روز ۱۴ سیکلم انجام دادم ممنون میشم توضیح بدید
- گارداسیل ۹
سلام من در طول عمرم تاخیر در پریود نداشتم ۳۲ سالمه مجردم الان ۱۵ روزه دز اول گارداسیل ۹ رو تزریق کردم و سه روزه پریودم عقب افتاده چکار کنم ؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
decidualizedendometrium(25_26thday
- با عرض سلام خدمت خانم دکتر سونوگرافی من نوشته اکوی رحم هتروژن و حاوی نواحی هایپواکوی کوچک است که مطرح کننده رحم میوماتوز میباشد رحم حاوی تعدادی کیست tinyساب آندومتریال است بزرگترین میون به دیانتر ۱۳ میلیمتر به صورت ساب سروزال در دیواره خلفی فوندال مشاهده شد .آندومتر به حالت منظم و خطی و با ضخامت ۸ میایمتر دیده شد که مطابق با فاز ترشحی است.لطف میکنید بفرمایید مشکل من چیه متشکرم
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من اخرین پریودم ۸فروردین تاریخ پاک شدنم هست و یک هفته پیش آزمایش بتا دادم مثبت بود.ولی نه شوهرم و نه خودم این بچه رو نمیخوایم ومیخوایم سقط بشه هم شرایط مالی شو نداریم و شوهرم بیکاره هم اینکه یک بچه ۱۸ ماهه دارم من روش جلوگیریم کاندوم بود ولی پاره شد و من یادم رفت قرص اورژانس زود بخورم ۲-۳روز بعد خوردم ک اثر نکرد.خیلی ناراحتم و افسردگی گرفتم از وقتی فهمیدم باردارم واقعا ما این بچه و نمیخوایم و ناخواسته شد .میخواستم خواهش کنم کمکم کنید سقط کنم یه قرصی دارویی یا حتی کورتاژ هم راضیم فقط سقط بشه تا دیر نشده
- در موری پریودی طولانی
سلام وقتتون بخیر من نه روز پریود بودم بعد چهار روز لکه بینی قهواه ی دوباره پریود شدم لخته های خونی هم میبینم الا شانزده روزی شده دکتر رفتم سنو داخلی انجام دادم رحمم مشکلی نداشت هشت ماه زایمان کردم بچه شیر میدم
- مونس پوبیس مونس پلاستی
سلام روزتون بخیر خانوم دکتر ،شما جراحی زیبایی مونس پوبیس یا همون مونس پلاستی برای برداشتن چربی وپوست بالای دستگاه تناسلی انجام میدین،من بدلیل اصافه وزن خیلی قسمت مونس پلاستی چربی وشل میخواستم عمل زیبایی انجام بدم بردارم ،واینکه اگه انجام میدید ایا کاملا اون قسمت صاف میشه ،ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام مادر من ۷۶ سالشه در سونوگرافی دارای کیست ساده ۶۳mmدارای جزسالید ایزواکو ۱۱ ×7 mm همراه با کلسیفیکاسیون نقطه ای در جز سالید در آدنکس چپ نوته لطفا بفرمایید چیه؟ خطرناکه؟
- بارداری
سلام من بعد يك ماه تاخير ازمايش بتا دادم شد 0/5يك ماه بعدش تكرار كردم شد 2/5ايا بالا رفته يا منفي هنوز
- در نسج فیبروگلانولار در قسمت فوقانی خارجی هر دو پستان تغییرات FCC مشاهده شد
چه نتیجه ای دارد
- سلام من امروز متوجه شدم دوتا کیست دارم خیییییییییلی ناراحتم وضعیت روحیم سفره اندازه کیست هام خیلی بزرگه یکی ۵۳ در سمت راست یکی ۵۶در سمت چپ شرایط جراحی ندارم امکانش هست بدون جراحی درمان بشه تورو خدا راهنمایی کنید
سلام من دوماهه که خونریزی دارم دو دفعه رفتم دکتر رویا فرجی سونو انجام داد گفت کیست داری اول قرص ال.دی داد دو هفته مصرف کردم تاثیری ندیدم بعد مجدد ویزیت شدم قرص اچ.دی داد الان دیگه یه برگه داره تموم میشه هنوزم تغییری حاصل نشده به نظر شما راه دیگه هم هست؟ و اینکه چند مدت باید این داروها مصرف بشه تا تاثیرگذار بشه چون دقیقا من یکماه دارم مصرف میکنم
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید من مبتلا به زگیل تناسلی شدم متهل هستم نوع58 اما علت اینکه دکتر برام 5 جلسه لیزر نوشتن رو نمیدونم میخوام شما برام توضیح بدید که چرا تو 5 جلسه هر جلسه چکار زگیل میشه الان سه جلسه رو رفتم ولی هنوز سرجاشه
- دکترخوب
سلام من چندین سال بچه دارنمیشم کدوم دکتربرم نتیجه بگیرم راهنمایی کنیددوستان توحسرت یه بچه هستم
- سیکل قاعدگی
سلام من میخواستم در این ماه اقدام کنم و امروز روز سوم چرخم هست آزمایش وسونو دادم هیچ مشکلی ندارم حتی همسرم هم آز اسپرم داد اوکی بود . میخوام این ماه حتما باردارشم خواهش میکنم راهنمایی کامل بفرمایین خواهش میکنم چون سنم سی هستوبچه ای ندارم راهنمایی بفرمایین
- سونو
سلام برای من سونوی واژینال نوشتین که بعد از خوردن قرص لتروزول از روز دوم پریود روز ۱۱یا۱۲پریود انجام بدم برای تعیین فولیکول غالب و همون روز بیارم مطب اگه روز ۱۱یا۱۲پریودم روزی بشه که مطب تعطیل باشه یا تعطیلات باشه بایدچیکارکنم؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم
من ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم و همچنین لوله های رحم را بسته ام این سزارین چهارم بود خداراشکر بچه ام مشکلی نداره ولی خودم ازاول هم نفع کردم وهم درد شدیدی دارم مخصوصا درناحیه اطراف شکنم ازجایی که بخیه هست از هردوطرف به فاصله یک بند انگشت از سمت راست پیک بند انگشت از سمت چپ خیلی درد دارم از۵ روز پیش که بخیه هام را کشیدم خونریزی ام کمی بیشتر شده دراین مدت ۲۰ روز در روزهای ۱۵و ۱۶و۱۷تب ولرز شدید کردم میشه منو راهنمایی کنید چیکارکنم من ساکن روستا هستم دسترسی ندارم به جایی شما لطف کنید منو راهنمایی خواهشا
- سرطان اندومتر
سلام خانوم دکترمنمتوجه جوابتون نشدم بعدکورتاژ تشخیصی درشرح عمل نوشتن من آندومترم هیپرپلاستیک عمق رحمم ۸ بودروز۱۹ سیکل آیا هیپرپلاستیک سرطانه بایدهیسترکتومی بشم
- سلام زخم واژن دارم که دو سال عفونت کرده و گاهی عفونت موقه ی سرویس خارج میشه. خونریزی ندارم. ایا امکانش هست عفونت که خوب شه وخونریزی کنه؟ پزشک گفت روش با عفونت پوشیده شده و دیده نمیشه.چه داروی داخلی واسه زخم و عفونت استفاده کنم
- رژیم غذایی در اندومتریوز
آیا در بیماری اندومتریوز رژیم غذایی خاصی لازم است؟
- پاک سازی رحم
سلام وقت به خیر من امشب رفتم پزشک زنان که امادگی پیدا کنم برای بچه دارشدن . سونا داخلی شدم دکتر گفت دهانه رحم التهاب داره و رحم ضخیم یا کلفت شده . بهم گفت برم بیمارستان واسه پاک سازی رحم . الان میخوام بدونم پاکسازی همون کورتاژ هست ؟


