Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فرتیلید
البته خودمم اوابوست وب کمپلکس وآسپرین مصرف میکنم ممنون میشم جواب میدین
- ترمیم،پرده،بکارت
سلام،من،سال95ترمیم،بکارت،کردم،ایاهنوزموجودهیاازدست،رفته
- سلام خانم دکتر ممنون می شم معنی early secretoty endometriumendometriumرا بهم بگین
- حاملگی
سلام خانم دکتر من این ماه پریود نشدم ازمایش دادم حامله هستم عدد بتا ۸۴۳۶.۰است این عدد خیلی بالاست میترسم توروخدا راهنماییم کنید
- کوچکی رحم
دخترم سیزده سال هنوز به بلوغ نرسیده دکتر غدد بردم سونوگرافی دادم گفت رحمش کوچکه نسبت به سنش باید چکار کنم
- نازایی
سلام من یک کیست یونی لوکولار در سمت چپ با ابعاد ۳۲*۴۴داشتم باید دارو مصرف کنم؟قبلش داروی درمان نازایی استفاده کردم
- بارداری
من دوتا دختر دارم میخوام یه پسر هم داشته باشم بعداز 6سال اقدام کردم 3ماه رژیم گرفتم از روز 3پریودیم لتراکس خوردم وروز 11پریودم دوتا آمپول HCG زدم شب نزدیکی کردم اما باید 21ابان عادت میشدم 18شدم الان میخوام دوباره اقدام کنم روش ای وی اف یا ای یو ای چنده میتونیم انجام بدم وعادت هام هم یبار 21تا 21 یبار 16 تا 16 ماه پیش 21واین ماه 18چیکار کنم
- کیست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من سونو انجام دادم نتیجش اینه.تصویر کیست پار ااورین به ابعاد۶۷میلی حاوی سپتای و اسکولاربه ضخامت۳.۳میلی قابل روئیت میباشد.نظر شما چیه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- سیپروترون کامپاند
من قرص سیپروترون میخورم دوماهه سینه هام خیلی بزرگ شدن
قط کنم ب حالت اول برمیگردن؟ - سلام
سلام خسته نباشید من یک ماه پیش جنین پنج ماهه سقط کردم و بیست و پنج روز پیش کورتاژ شدم ب علت بقایای ده سانتی متر الان رفتم سونو باز زده بقایای نه میلی دارای واسکولاریته عروقی تایپ یک یا دو دکترم گفته صبر کن با پریودی دفع میشه میخاستم نظرتون و بدونم
- بارداری مجدد
باسلام . من با میکرو صاحب فرزند شدم که الان 4 ماهه است . برای بارداری بعدی کی اقدام کنم ؟ آیا امکان بارداری طبیعی وجود داره ؟ ( لوله چپ من بسته است و همسرم کم تحرکی اسپرم دارد )
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام من بسیاراززدن آمپول میترسم ودکتربرای بازشدن قاعدگی آمپول پروژسترون تجویز کرده آیادرد یاعوارض هنگام تزریق وبعدازاون داره یاخیر؟وآیاقرص های پروژسترون تاثیر آمپول رو داره یا آمپول تاثیرش بیشتره؟
- مصرف قرص سیبل
با سلام من قرص سیبل مصرف کردم این ماه ولی فکر میکردم اگر ردیف اخر را نخوردم مشکلی نداره ولی الان بعد از ۵ روز ک قرص سفید را نخوردم و پریود نشدم متوجه شدم باید میخوردم ک پریود میشدم الان باید چکار کنم
- سونو گرافی شکم ولگن
سلام در سونو گرافی ضایعه هایپراکو به دیامتر تقریبی 15 میلی متر منطبق بر کاویتی اندومتر در سگمان تحتانی دیده شد که می تواند مطرح کننده پولیت باشد. رحم دارای ابعاد 112در 33 واکوی میومتر هموژن رویت شد. ضخامت آندومتر 8 میلی متر است سونو tvs برای ارزیابی ضایعات اندومتر توصیه می شود. نگران هستم لطفا راهنمایی کنید
- امپول پرولوتون
سلام باردارم هفته ۲۳ هستم هفته ای یه امپول پرولوتون میزنم جایی که تزریق میشه میخاره همون محدوده ازبس خاروندم زخم شده ایا من حساسیت دارم ؟ باید چیکار کنم البته بلافاصله بعدازتزریق خارش نمیگیره چندروزبعد خارش شروع میشه
- کانال سرویکس
سلام ببخشید من چهار ساله ازدواج کردم و بچه دار نشدم دکتر گفت کانال سرویکس نداری میخوام بدونم باید چیکارـکنم ؟؟حتما باید عمل بشم و ایا من عمل کنم بچه دار میشم
- خونریزی
سلام من توی سیکل ای وی اف هستم روز دوم پریودی روزی 4تا قرص استرادیول میخوردم و بعد از دو روز پریودیم تموم شد حالا بعد از دو روز دوباره خونریزی شروع شده و سینه هام و پا و کمرم درد میکنه ایا طبیعیه امکان داره انتقالم کنسل بشه؟
- اکوی آندومتر
بعد از سقط جنین سونوگرافی بقایای احتمالی دادم و نتیجه سونوگرافی آندومتر دارای اکوی هتروژن و هایپرواسکولار میباشد. ضخامت آندومتر دارای ۹ میلیمتر میباشد. منظور اکوی هتروژن و هایپرواسکولار چیست؟ مایع آزاد در حد مینی مال در لگن مشاهده شد.
- امپول پرولوتون
سلام. بنده 2قلو باردارم و هیچ علایمی از سفط جنین ندارم و بارداری اولمه. هفته 26 بارداری هستم. آیا حتما باید آمپول پرولتون بزنم؟
- بیماری عفونت چشم
سلام.من باردارم.ایا میشه در بارداری عفونت چشم درمان کرد.


