Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید
زنی ۴۴ ساله ام ۳ روز اول پریدم خونریزی شدید دارم و هر ۲ ساعت یه نوار عوض میکنم علت چیست؟
- دفع بقایا جنین
سلام وقت بخیر ، با قرص میزوپروستول سقط کردم ۲۱ روز خونریزی داشتم با سونو مشخص شد بقایا باقی مونده ، پزشک قرص متیل ارگونوین تجویز کرده ، ایا با مصرف این قرص باید خونریزی شروع بشه ؟ ۲ روزه استفاده کردم ولی خونریزی ندارم
- بارداری
سلام.خسته نباشيد،ببخشیدمن 3روزی میشه ک ازنوبت عادتم عقب افتاده و3روزه ک لکه بيني قهوایی هم دارم جلوگیری هم تواین ماه نداشتم،تست زدم منفی بودعلتش چیه ب نظرتون؟
- نزدیکی
سلام.
من دیر ارضا میشم. مشکلی دارم؟ یا طبیعی هستش؟
- پریودی
سلام خانم دکتر دختر دوازده ساله ای دارم که پریود شده دومین بارش هست که پریود شده ولی دوره ی پریودیش ۱۷ روز طول میکشد خونریزی خیلی شدیدی دارد آیا عادی هست؟؟
- پریود نشدن بعد از مصرف دوفاستون
سلام من الان یک ساله دوفاستون و متفورمین استفاده میکنم هر ماه هم چند روز بعد از اتمام دوره دوفاستون پریود میشم اما این ماه الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم بی بی چک گذاشتم مثبت بود ولی ازمایش بتا دادم ۲> بود و منفی چیکار کنم
- سوال
سلام. پلی کیست و باعث پریود نشدن میشه؟ و اگه بخاطر پلی کیست پریود نشی حتی تا دوماه باعث بالا رفتن پرولاکتین میشه؟ من قرص واسه هردو بهم دادن ولی میخوام بدونم اگه قرص های پلی کیست رو بخورم و پریود شم پرولاکتیم میاد پایین یا خیر
- سلام ببخشید آنتی فارمد زرد رنگ شبی یک دوم استفاده میشه تا ۱۰ شب.بقیه قرصارو چکار کنم
- سلام من امپول دو ساعت دیر تر زدم مشکلی دارد
سلام وقت بخیز بنده امپول پروژسترون رادو ساعت دیر تر زدم مشکلی دارد
- خودارضایی و ترک
سلام خدمت تون من چندین ساله ک دارم خودارضایی میکنم خیلی کوشش کردمولی نشد ترک کنم الان چی کار کنم
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- بوی بد واژن
بوی بد واژن. و درمان ان ؟
- بخیه سزارین
سلام من 2روز بخیه هامو کشیدم الان یکم خام هستن اشکالی نداره میترسم باز بشن
- طول سرویکس
طول سرویکس با مثانه پر زده ۷۰ میلیمتر خوبه یانه؟
- بهبود وضعیت ساک حاملگی
سلام خانم دکتر. سال نو مبارک
در تاریخ ۱۶ اسفند برای من از طریق IVF سه تا جنین فریز شده انتقال داده شد. آزمایشهای بتایی که دادم بشرح زیر است:
۱ فروردین: بتا ۱۱۹
۳ فروردین: بتا ۳۳۴
تکرار مجدد آزمایش در آزمایشگاه دیگر بنا به توصیه پزشکم جهت حصول اطمینان:
۵ فروردین: بتا ۳۷۴/۶
۷ فروردین: بتا ۳۳۹/۱
امروز بنا به توصیه پزشک کشیک بیمارستان سونوی ترانس واژینال دادم برای چک EP که نتیجه آن مشاهده دو عدد ساک حاملگی در اندازه msd=3mm و سن ۴ هفته و ۲ روز و msd=2mm و سن ۴ هفته و ۱ روز بوده و گفته شده محل هر دو ساک و واکنش دسیوایی اطراف آنها مختصر نامناسب می باشد
لذا میخواستم از تون خواهش کنم راهنمایی کنین برای اینکه وضعیت ساکها به حالت نرمال دربیاد چه کاری باید انجام بدم
البته ناگفته نماند در حال حاضر از داروهای زیر استفاده میکنم:
استرادیول والرات ۲ : روزی ۲ عدد صبح و ۲ عدد شب
آمپول پروژسترون: صبحها ۲ عدد عضلانی
آمپول هپارین سدیم: یکعدد صبح و یکعدد شب تزریق در ناف
قرص Equeen 1.25 : روزی ۳ عدد صبح ظهر و شب
قرص ASA : روزی یکعدد
قرص Femebion 1 : روزی یکعدد
قرص ویتامین E: یکروز درمیان یکعدد از لطفتون سپاسگزارم❤️❤️❤️ - استرادیول
سلام خانوم دکتر من در حال مصرف قرص استرادیول برای انتقال جنین هستم رابطه داشتم ایا مصرف قرص ال دی مشکلی پیش میاره استفاده کنم؟
- لکه بینی بین پریود
سلام.بنده۴۰ساله هستم.دوماهه فرزندم رو ازشیر گرفتم ازهمون زمان بعدازپریودی همش لکه بینی دارم گاهی خیلی کم وگاهی زیاد.البته گاهی ممکنه چند روز اصلا لک نبینم.سونوگرافی ازلگن وشکم ورحم وتخمدان انجام دادم سالم بوده.البته پریودی منظم دارم.سپاس منو راهنمایی کنید
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- سلام خسته نباشید چند ماهه که پریودی بهم ریخته ودر هرماه دوبار پریود می شودم وقبل کیست داشتم اما سنگرافی رفتم کیستم رفع شده بود ولی در هر ماه دوبار وپاکی زیادی نداشتم وحالا دو هفته می شه که رفتم دکتر وآمپول وقرس برام داد خوردم ودارم مصرف می کنم وبسته قرص الدی تمام شد وبعد ۳شب پریود شدم وروز سومم یک تکه پرت تو خالی لوله شکلی از من افتاد اون موقع درد نداشتم اما روز بعدش تخم سمت چپم درد می کنه
- امپول دکاپتیل
سلام امپول دکاپتیل هندی بصورت دوماه زدم هر ۲۸ روز ولی خونریزی شدید دارم علت چیست فیبروم ساب موکوزال دارم ایا امپول اثر ری ندارد ؟قیلا فرانسوی می زدم سریع قطع می شد


