Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر.. ۴روز از وقت پریودم گذشته آزمایش خون دادم عدد بتا ۳۰۵۲بود ایا خوبه برا بارداری؟؟
- خونریزی مداوم و طولانی
با سلام من الان نزدیک پنج ماهه خونریزی مداوم دارم که هی کم و زیاد میشه و کلا در این مدت یک هفته و یه بار دیگه چهار روز پاک بودم دکتر هم رفتم فعلا اثری نداشته سونوگرافی هم دادم پلی کیستیک بودم ممکنه به خاطر این باشه؟؟
- طولانی شدن پریود
سلام خانم دکتر ضخامت دیواره رحم بالای ۱۸ داشتم که به جای کورتاژ با مصرف دارو روز سوم پریودیم دفع شد ولی الان روز دهم هست هنوز پاک نشدم البته خونریزی زیاد نیست وفقط داخل خون هست خیلی کم به نوار بهداشتی نفوذ میکنه..البته کیست و میوم هم داشتم لطفا راهنمایی بفرمایید چه کار کنم تا پریودی قطع بشه درضمن ۵۰ سالم هست
- سلام خسته نباشید من ازتون پرسیدم بخاطر هورمون مردانه ک بالا هست ال دی و اسپرولاکتون خوردم چند مدته پرودم قبلش منظم بود و کیست نداشتم برای اینکه پایین بیارم هورمونم رو باید تا اخر عمر اسپرولاکتون بخورم ک باعث بهم ریختگی پریود میشع گفتید ال دی هم ک مجاز نیست بیشتر از ۵ سال من چه کار میتونم کنم ک همیشه هورمونم پایین باشع ؟
- بارداری
سلام من9فروردین نزدیکی داشتیم که منی داخل واژنم بودامروز16تخمدانام تیرمیکشه کمردردویه خورده ای سرگیجه دارم عایاایناعلاعمه بارداریه?
- مریض
سلام من دختری ۱۸ساله هستم الانم تو عقدم و قرص ال دی استفاده میکنم دو روز قرص نخوردم و الان خونریزی دارم دوباره قرص را شروع کردم بازم خونزیزی دارم باید چیکار کنم . بعد این مورد قرص ضرری ک ندارد
- کیست سینه
با سلام من چندتای کیست سینه دارم ودکتر گفت باید قرص گل مغربی مصرف کتید چند بار سونو دادم هیچ تغییری نکرده خیلی هم درد دارم نمیدونم چه نوع دارویی مصرف کنن
- عمومی
سلام خانم دکتر آیا وجود موهای سیاه در بازوی دختران طبیعیه؟ من موهای بازوم مثل موهای ساعدم هستش خیلی نگرانم که مشکلی باشه
- کیست تخمدان
سلام .من سونوگرافی انجام دادم .جوابش ب اینصورته ک فولیکول ب قطر11mmدرتخمدان سمت راست مشهوداست.و کیست با اینترنال اکو16mm درتخمدان سمت چپ مشهوداست(فولیکول غالب پاره شده؟) میخاستم اگه میشه ی توضیحی دراین مورد بهم بگین.ممنون
- امکان بادارای با قرص سیبل چقد هست؟و اینکه من تو هربار رابطه انزال داخل واژن دارم
- عقب افتادن پریود
من تنبلی تخمدان دارم قرص دوفاستون به مدت هفت شب تجویز کردن دکترم عفونت وبوی بد واژن هم دارم کلوتریمازول به مدت شش شب انجام شد ولی اثری نداشت الان دوازده روزه از مصرف قرص دوفاستون میگذره پریود نشدم دکترم هم مسافرت تشریف دارن چه کنم
- باردار
سلام خسته نباشید من ۹ روزه پریودم عقب افتاده و اطرافیانمون میگن شاید باردار هستی نمیدونم و سوزش و خارش واژن دارم و الان رفتم قرص ویتانگوس گیاهی خریدم ۲بار خوردم حالت تهوع استفراغ داشتم چکارکنم باردارم؟
- سونوی دفرمه بارداری
باسلام.من دوقلوباردارم هردو فعالیت قلبی نرمال دارنداما قل سمت راست۶هفته ووزنش ۸.۸۰میلیمتر ویکی۷هفته ووزنش ۱۳میلیمتراست..ودرقل سمت راست کیسه زردرنگ خیلی بزرگه..ودکترسونو گفته شاید ازبین بره وجذب بدن شه..... نظرشما چیه آیا قل سمت راستم ازبین میره
- ضربه به شکم
سلام من خوابیده بودم دخترم به شوخی به شکمم ضربه زد و شب با همسرم نزدیکی داشتم که باعث خونریزی شد به نظر شما ضربه ای که وارد شده مشکل ایجاد کرده
- افزایش اکوی لوپ های روده جنین
سلام من ۲۹ هفته ی بارداری هستم در چهارماهگی اکوژن روده ی جنین رویت شده بودالان هم در۲۹ هفته مختصری اکوژن درلوپ های روده دیده شده دوبار آزمایشات سندروم و دوان داده آن کاملا سالمه ولی میترسم پاسخ شما چیه
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
سلام .۴۰ سالمه .قصد بارداری دارم .در سونوگرافی چند ناحیه هترواکو که بزرگترینش ۳۵تا ۴۰ mm دیده میشه .ایا با این شرایط میتونم باردار بشم ؟ قبلا کیست داشتم که جراحی شدم .و در بارداری اولم با کیست شرایط سختی داشتم .
- سلام شما سقط انجام میدین ؟
من هرجوری ک شده باید سقط کنم چون هم مجردم هم شرایط نگهداری بچه و شرایط ازدواجمون نیست
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن الان ۲ماهه باردارم سه تاسزارین داشتم سه سال پیش سومین سزارین وانجام دادن الان روی بخیه هام سوزش داره وقرمز شده لطفا راهنماییم کنین.ممنون
- دوران شیردهی
با سلام و احترام و ممنون از وقتی که میذارید در دوران شیردهی چه قرص کلسیمی بخوریم؟؟
- سلام من پریود خیلی نامنظم حالا دارم قرص مدرکسی پروژسترون مصرف میکنم دکتر گفته از روز ۱۶قاعدگی بخرم بار اول که خوردم یکیش مونده بود از قرص مدرکسی پروژسترون پریود شدم حالا نوبت بار دوم شده از عادت ماهیانه که پاک شدم ۵روز بعد دوباره خون ریزی خفیفی دارم باید چی کار کنم چه طوری مصرف کنم باید خون ریزی ۵روز فیش حساب کنم یا حالا که خون ریزی خفیفی دارم باید حساب کنم چه طوری مصرف کنم راهنمایی کنید


