Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باد واژن
سلام خانو دکتر. دقیقا دو ماهه زایمان سزارین کردم. بعد از زایمان از واژنم باد خارج میشه. علتش چی هست؟
- عصب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من یک هفته ی دیگ عازم کربلا هستم میخام پریود نشم از امروز چ قرصی مصرف کنم ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیر اومدن از سینه
سلام خسته نباشید.من دو سال پیش زایمان کردم.و یکساله شیر نمیدم ب بچم.و شیرمم خیلی کم بودس.ابقه کیست سینه هم دارم.چهار ماه پیش یونو سینه دادم به خاطر درد سینم،گفتن کیسته که اصلا امکان خطرناک شدنش نیس.الان یهو حس کردم لباسم از سمت چپ خیس شد.هردوتا سینمو فشار داد ی مایع سفید کرنی مث شیر ازش خارج شد.طبیعیه؟
- پریود دیر بعد از درمان کیست باقرص
باسلام من دوماه و نیم قبل کیستم باقرص درمان شد ولی بعد اون به موقع پریود نمیشم و دوره هام چند روز بیشتر شده و الان هم چهار روزه ک تاخیر دارم و هنوز پریود نشدم، سنمم ۳۷ هست و دوساله ازدواج کردم ممنون میشم بگید چرا اینطور شده پریودم
- فتق چربی
سلام، من هفته 18بارداری هستم و دچار فتق چربی یک سانت بالای ناف به ابعاد 3/2 در 2/5 هستم جراح برام عمل نوشت ولی از چنتا پزشک که مشورت گرفتم گفتن عمل نکنم و باید تحمل کنم تا بعد از زایمان با وجود فتق میشه زایمان طبیعی انجام داد یانه؟ واگه سزارین بشم میشه در همون لحظه عمل فتق هم انجام بدم؟
- قطع نشدن خونریزی بعد زایمان سزارین
سلام الان ۶۸ روزه زایمان کردم ،سزارین بودم ولی هنوز خونریزی دارم چه کنم؟؟؟
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم آیا داشتن تپش قلب در ماههای اول بارداری طبیعیه؟
- جراحی
سلام وقت بخير پارسال لاپارسكوپي كردين آندومتريوز باعث چسبندگي روده و تخمدان شده بود ال دي تجويز كردين الان چن هفتس دوباره درد لگن و كمر دارم سونو دادم فيبروم ندارم،بخاطر آندومتريوز درد لگنم؟
- بیماری زنان
سلام خسته نباشيد من33 سالمه و مجردم 7-8ساله كمكاري تيروئيد دارم و قرص مصرف ميكنم ،يكي دو ماهه تنظيم تيروئيدم بهم خرده كه دكتر دوز قرص ام را عوض كرده به تازگي سونوگرافي انجام دادم كه مشخص شد يك كيست30m داخل تخمدان سمت چپ ام هست و ديواره رحم ام19m شده چندسال كه لكه بيني دارم دوره سينه ام و زير چانه ام موهاي زائد دارم فروتين ام هم پايينه كه دارم قرص آهن مصرف ميكنم و جديدن خيلي صورتم جوش ميزنه در زمان هاي لكه بيني هم مثل ژريودي كمر درد دارم و كج خلق ميشم لطفا راهنمايي بفرماييد يه دكتر گفت طوري نيست فقط قرص آهن داد گفت چاق نشم ازدواج كردم جلوگيري نكنم همين پريودي ام تقريبا منظم است
- بیماری زنان
باسلام وخسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز من از روز ۸ پاکی دچار لکه بینی شدم وبه دکتر مراجعه کردم وایشون قرص مدروکسی پروژسترون ۵ شبی ۲عدد تا ۱۰شب برام تجویز کردن ولی من بااستفاده از قرص لکه بینی که برطرف نشد بعد از استفاده ۱۲ عدد قرص امروز خونریزیم زیاد شد ومثل پریودی از نوار استفاده میکنم میخواستم لطف کنید راهنمایی کنید آیا باید به خوردن الباقی قرص ادامه بدم یاخوردن قرص رو قطع کنم ؟ضمنا من ۴۲ سالم هست.
- درد معقد
سلام من ۱۵ سالمه یه بار خودارضایی کردم و فقط در ۵ دقیقه بود بعدش خون اومد و یکم درد در داخل خود سوراخ حس کردم بدون هیچ سوزشی. میتونید بگید حالا چه اتفاقی افتاده؟! آیا کارم به جاهای باریک کشیده؟!
- لکه بینی
سلام خانم دکتر دختری مجرد 24 ساله هستم یکی دو سال میشه مدام لکه بینی دارم تحت نظر یک دکتر زنان هستم ولی خوب نشدم لطفا راهنمایی فرمایید خو
- سوال در مورد بارداری
سلام من با نامزدم رابطه مالشی داشتیم و باکره هستم ولی اسپرم وارد واژنم نشد به نظرم ولی پریود نشدم خیلی نگرانم
- لوله
سلام. کشاله ی ران نزدیک استخون تناسلی فکر میکنم لوله باشه درد میکنه و دردش تو پام میزنه و وقتی بهش دست میزنم مثل یه چیکه اب تو اون قسمت احساس میکنم و لوله های زیر شکمم همینطور. به چه کسی مراجعه کنم و چطور معاینه انجام میشود؟ مشکلم چیست؟
- درموردصایعه solid
من یک مرد هستم مدتی در بیمارستان بستری بودم داروهای چون اسپیرونولاکتون وغیره مصرف میکنم حدود 10روز است که نوک هردویینه ام درد میکند وقتی دستم به سینه ام بخورد چطوراین بیماری را گرفتم سونو هم شدم راه درمان چیست
- حاملگی
خانم دکتر 11هفته باردارم سرفه میکنم چه دارویی بخورم نمیخوام برم بیمارستان
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا در سرکلاژ شکمی طول سرویکس کوتاه میشه یا ثابت میمونه
- قرص سیبل
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر۲۶سالمه حدود۱سال پیش تو۵هفته بارداری سقط داشتم الان نگرانم ونمیدونم باید چکارکنم میخوام دوباره اقدام کنم؟
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
در سونو گردن نوشته شده لوب های تیروییو دارای ابعا کوچکتر از نرمال و حدود لوبوله مشاهده شد. اکوپتذن لوب ها غیر یکنواخت و کاهش یافته میباشد Isthmضخامت کاهش یافته دارد


