Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پلاکت
خانم دکتر من دیروز سوال پرسیدم در مورد پلاکت،۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم که آزمایش دادم و پلاکتم ۱۴۳ بود شما فرمودید نرماله،ولی رنجه نرمالو تو آزمایش زده ۱۵۰ تا ۴۰۰،من خیلی نگرانم و میترسم یه بیماری داشته باشم تروخدا کمکم کنید
- سقط.
باسلام چند و قت بعد از سقط میشه نزدیکی داشته باشی درضمن کورتاژ شدم
- سونو پستان
باسلام وخسته نباشید بنده ۴۰ سالمه..سونوگرافی دادم..که چند غده لنفاوی بانمکی ری اکتیو با ابعاد ۱۳در آگهیهای سمت چپ و۱۵ در آگهیهای سمت راست رویت شده..وچند کیست با دیامتر ۲/۹میلیمتر رویت شده..آیا به سرطان مربوط میشه...خطر ناک.. راهنماییم کنین..دعاگوی شماهستم
- سلام دختر چهارده ساله دارم که یک سال و نیم میشه که پریود سده ولی پریود منظمی نداره و الان هم سه ماه مبشه که پریودش به تاخیر افتاده ایا نیاز به برسی هستش
- خارش کلیتوریس
من از ديروز بعد از ظهر بی دلیل خارش كلیتوریس دارم. ميخواستم ببينم از چه دارویی استفاده كنم؟
ممنون - پریودی طولانی
21 روز یکبار عادت میشدم 8 روز هم طول میکشیدالان شده 17 روز یکبار و مدتش هم 10 روز دو روز اول خونریزی بقیه اش لکه بینی؟ علتش چیه ممنون میشم اگه پاسخ بدید ودرمانش هم چیه
- یبوست
با عرض سلام وخسته نباشید من در هفته نهم بارداری هستم ودچار بیماری یبوست شدم با لینکه دکتر ماما رفتم وبرای درمان شیاف پارافین وشربت لاکتولوز به من دادند اما همچنان با مصرف این داروها مشکل یبوست و درد مقعد دارم وبا اینکه حالت دستشویی رابرای تخلیه مدفوع دارم اما مدفوع خارج نمیشود وخیلی سفت در داخل مقعد باقی میماند به نظر شما چکار بکنم که از این درد نجات پیدا کنم شرمنده که به اینصورت نوشتم زیرا خیلی درد دارم
- درمان قطعی زخم دهانه رحم چیست؟
یه ماه پیش رفتم دکتر گفت زخم دهانه رحم داری یه پماد دالاواگ با چن برگ سفیکسیم نوشت استفاده کردم یه کوچولو بهتر شد ولی احساس میکنم هنوز خوب نشدم میخوام راهنماییم کنید چی مصرف کنم بهتر بشه
- جنسیت
سلام، وقت بخیر خانم دکتر، من دو دختر دارم، و می خوام اقدام به بارداری مجدد کنم ،خودم و همسرم تمایل به داشتن فرند پسر داریم، در این مورد میشود راهنمایی بفرمایید.چند ماه قبل باید برنامه داشته باشیم، اگر نیاز به مراجعه حضوری هست بفرمایید.
- قاعدگی نامنطم
سلام ۲۱ سالمه قدم ۱۶۲ و وزنم ۶۴ عقد هستم همیشه پریودیم منطم بوده تا پارسال برج ۶ که بعداز ۴۵ روز پریود شدم دیگه منظم بود تا امسال برج ۵ که دوباره بعداز ۴۳ روز پریود شدم باز منطم بود تا الان که ۳۷ روزه ولی هنوز پریود نشدم علائمشو دارم ولی شروع نمیشه باردار هم نیستم ممکنه تنبلی تخمدان داشته باشم درصورتیکه نامنظمی پریودیم پشت سرهم نبوده؟
- سونوگرافی
سلام ببخشید اگر موقع سونوگرافی آنومالی اسکن سه بعدی بارداری و در کل در حین سونوگرافی های دو بعدی در بارداری، طلا و جواهر همراه داشته باشیم در نتیجه سونوگرافی اختلال ایجاد میکند؟
- آیا توده هیپواکو خطرناک است؟
سلام من سونوی پستان دادم و سینه چپ رو نوشته توده هیپواکو و oval با احتمال کیست ملتهب به ابعاد۵#۹
ایا این خطرناکه یا مشکلی نیست چون شش ماه پیش سونو دادم چیز خاصی توی سونو نبود. . در ضمن موقع سونو من در روز پنجم پریود بودم. - خونریزی واژن بعد از پماد واژینال
- خونریزی اوایل بارداری به دلیل قطع مصرف استرادیول
آیا با قطع ناگهانی استرادیول در هفته پنجم باعث خونریزی کم می شود
- تب
سلام چرا بعد از نزدیکی شدیدا تب میکنم متولد ۵۵ و۲۲ سال ازدواج کرده بچه ندارم همسرم واریکوسل عمل کرده قاعدگی من منظمه
- قبل بارداری
سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم مشاوره قبل بارداری هم انجام میدید به مطب شما مراجعه کنم، و قبل بارداری چه آزمایش های باید انجام بدم
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- یبوست دراندومتریوز
باسلام من دوسال هست که اندومتریوز دارم ودارم فقط قرص ال دی مصرف میکنم اخرین ازمایش وسونوگرافی که خانم دکتر شرف الدین انجام دادند نرمال بود وکیست نداشتم این چندوقته یه چیز خیلی داره اذیتم میکنه که اون هم یبوسته/با اینکه روزی 7یا8لیوان اب مصرف میکنم اب انجیر هر روز الو خراساتی کیوی /گلابی رو میپزم/ انگور و..... بیشتر شبها سوپ واش کدو/نهارهم برنج رو اغشته به روغن زیتون میکنم ولی باز یبوست داره اذیتم میکنه /یعنی احساسم اینکه خانم دکتر زمستون بیشتر اذیت میشم تا تابستون /سپاسگذارم خانم دکتر
- پریودنامنظم
سلام من چهل روزبعداززایمان پریودشدم الان ازوقت پریودم 27روزگذشته اماخبری نیس.ب بچه ازشیرخودم میدم تست زدم منفی اومد.نمیدونم چکارکنم
- خوردن قرص هورمونی استروژن برای دوران یاسگی
بادرود،من۵۱ساله ازدواج نداشتم حدود۱۱سال پیش رحم و تخمدان رابرداشته بدلیل ۲فیبروم بزرگ و قطع پریود حتی باخوردن دارو،قبل از عمل استروژن و پروژسترون حدود۵سال مصرف کردم وچن دوره کوتاه بعدازعمل مشکل پوکی استخوان دارم گرگرفتگی بیخوابی بدخلقی دارم قرص گل مغربی مصرف میکنم ولی بدلیل چروک وپیری زودرس و ریزش مو وبیخوابی و پوکی میخوام هورمون درمانی کنم چون رحم ندارم نیاز ب پروژسترون ندارم مشکلم الان با خوردن استروژن اینکه ترسحات بسیار شدید بعداز خوردن ۱۵ روز شروع میشه که خیلی اذیت میشم همچنین انگار تورم ناحیه زنانگی باخوردن قرص ایجاد میشه استروژن ۶۲۵مصرف میکنم البته ۱ماه که مصرف میکنم سوالم اینه آیا با توجه ب علایم گرگرفتگی داروی دیگه ایی میتونم جایگزین استروژن کنم البته هیچ داروی گیاهی حتی گل مغربی هم کامل عوارض یایسگی رو درمن از بین نمیبره داروی اویستا هم چن چال پیش مصرف کردم الان موجودنیست، چه دارویی رومیتونم جایگزین کنم که موجود باشه سپاس از شما


