سلام
من سونو دادم نوشته FCC به صورت بافت گلاندولار افزایش یافته دنس و اکوژن در دو طرف مشهود است و سونو فالواپ توصیه میشود یعنی چی
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
امکان داره ک قبل بارداری سرکلاژ شکمی کنی جلوی بارداری وبگیره؟؟ خیلی شنیدم ک قبلا سریه باردار میشدن الان ک شکمی عمل کردن چن ماه شده ولی باردار نشدن
- سلام بعد خوردن قرص کلوفین باید کیه نزدیکی داشته باشم برای بارداری میشه راهنمایی کنید
- دیدن خون حین نزدیکی
سلام خانم دکتر خسته نباشید.حین نزدیکی مقداری خون دیدم بعدش دیگه تموم شد.حین رابطه احساس کردم پوست داخل واژن خشکه و کشیده میشه ( رابطه بدون آمادگی و سریع انجام شد) ممکنه از خشکی واژن باشد؟ چون طی یک سال گذشته ۳بار همچین موردی داشتم و تازه تست پاپ اسمیر دادم و نتیجه آزمایشم خوب بود و مشکلی نبود.من بچه ۲ساله دارم و شیر میدهم و ۳۱ سال دارم. لطفا مرا راهنمایی کنید . با تشکر
- بارداری
سلام .شوهرم سیگارقلیون میکشه .برای بارداریم نقش منفی داره .چکارکنم
- سلام من چندرزپیش انتقال جنین فریزشده داشتم درحالا حاظرالآن سرماخورده شدم مصرف داروسرماخوردگی وچرک خشک کن همزمان بااسترادیول تداخلی پیدانمیکنه مصرف کنم درصورتی ک یه سقط هم پشت سرگذاشتم ک اون یکی سقط هم سرماخورده شدم دکتراستامینوفن دادبعدک سرماخوردگیم خوب شدمتوجه شدم ازهمون زمان قلب جنین هم نمیزده
با سلام من ی هفته سقط جنین داشتم با قرص میخواستم بپرسم کی باید سونو بقایا انجام بدم الان خون ریزی دارم
- ایا بعد عمل رحم وتخمدا ن یه ماه خونابه الان ۱۵روز ترشح زرد رنگ از بدنم خارج میشه ایا مشکلی پیش اومده
یه ماه ونیم عمل برداشتن رحم وتخمدان انجام دادم یه ماه اول خونابه
- سن بارداری
سلام تعیین سن بارداری ازروی اخرین مریودحساب کنیم یاسونوان تی چنروز نفوت داشت سونوبیشتربود کدوم درستتر
- تعیین جنسیت
میخواهم پسر دار شوم،از چه روشی ،صد در صد میشه استفاده کرد؟
- ivf
من شاغل هستم آیا انجام ای وی اف نیاز به استراحت داره ؟
- آژنزی مولرین؟
سلام خانم دکتر عزیز. خواستم بپرسم که آیا آژنزی واژن و آژنزی سرویکس جز آژنزی مولرین محسوب میشود یا خیر ؟
- میکرو
سلام. آیا بیماران مبتلا به صرع میتونن آی وی اف یا میکرو انجام بدن؟ صرع دارم و داروی ضدتشنج مصرف میکنم و دکترم گفتن این دارو برای جنین مضر نیست در صورت بارداری. بخاطر ذخیره تخمدان پایین ناباروری دارم. و پزشک گفتن میکرو انجام بدم. ۲۵ سالمه با وجود صرع میتونم میکرو کنم؟
- بعد پریود
سلام میخواستم بدونم ترشحات رنگی بعد پریود چه دلیلی داره متشکرم
- مشکلات بارداری
سلام خانم دکتر،شما برای اکوی قلب جنین کدوم پزشک رو پیشنهاد میدید
- بارداری
سلام خسته نباشید ، من دو روز بعد از پریودی رابطه داشتم ولی کاندوم در اومد ، همون موقع ۴ تا قرص ال دی خوردم و صبح قرص اورژانسی خوردم ، آیا از بارداری جلوگیری میکنه ممنون
- پریود بعد از سقط
سلام. هفته پانزدهم سقط با قرص داشتم و بعدش دو هفته خونریزی داشتم. پنج هفته گذشته و پریود نشدم. شانس بارداری مجدد وجود دارد؟ چطوری میتونم به بدنم کمک کنم چرخه قاعدگی رو شروع کنه؟
- نازایی،،
سلام ببخشید برای جلوگیری از نازایی چیکار میتونیم بکنیم؟
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من یک سال و خورده ای هست که اقدام برای بارداری کردم و نتیجه نگرفتم چندماه پیش قرص لتروزول رو توسه ماه مصرف کردم وقرص کلومیفن هم خوردم امپول سینال اف هم زدم ولی ب دکتر دیگه ای ک مراجعه کردم گفتن شما اصلا تنبلی نداری ک اینارو مصرف کردی،من پریودامم خیلی منظمه خانوم دکتر،بعد این خانوم دکتر گفتن عکس رنگی باید بگیری ماه پیش گرفتم اما هیچ انسدادی تو لوله ها نداشتم رحمم سالم بود دکترگفت دیگه کاردبگه ای نکن باید زمان بدی،ولی من میخوام باردارشم خانوم دکتر؟میخواستم بیام پیش شما بنظرشما با لطف شما باردار میشم؟؟راهی هست ک باردارشم؟🙏
- قرص استرادیول
سلام وقت بخیر انتقال جنین داشتم روز نهم پریودی رفتم سونو گفتن ضخامت رحم بالا کنسل شود الان چهارده روز قرص استرادیول قطع کردم پریود نشدم چکار کنم
- کیست درموئید
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر خواستم ازتون بپرسم اگه تخمدان راستم کیست درموئید داشته باشه بخوام بچه دار شم بعد عملش کنم مشکلی که نداره؟؟؟چون هیچ درد و عارضه ی نداره
- سوال مهم
سلام پریود شدم درد دارم شکم درد و کمر درد چیکا کنم تورو خدا بگید


