Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
سلام خسته نباشید من یه کیست هموراژیک در تخمدان راستم دارم میخواستم بدونم این چرا بوجود اومده با اینک ازمایشا هورمونی من خوب بودن ....البته پریودیام خیلی عقب میوفتادن ولی تعادل هورمونی داشتم چرا اینجوری شده پش
- درد زیر شکم
سلام خانم دكتر من در هفته چهارده بارداري هستم و سه روزه كه درد شديد زير شكم دارم كمر درد پهلو درد دارم و همش فكر ميكنم دستشويي دارم و نميتونم دستشويي رو نگه دارم دكتر آزمايش ادرار نوشت اما منفي بود شما پيشنهادتون چيه و اينكه چيكار كنم براي از بين رفتن درد؟
- دیابت
باسلام خدمت خانم دکتر عزیز.من ۲۶سالمه از ۸سالگی دیابت گرفتم الان ۱۸ساله .میخواستم ببینم من اگه باردار بشم به بچه هم سرایت میکنه.؟؟لطفا
- احتمال داره جنین بعد از انتقال بیرون بیاد چون من احساس کردم بعد انتقال مایع از من خارج شد
- بارداری و قرص کابرگولین نیم
سلام. من دو ماه اقدام هستم. پرولاکتینم بالا بود پزشکم کابرگولین نیم برام نوشت شروع کردم این ماه فقط اینکه هنوز به موعدم نرسیده برا تست بارداری. امروزم باید قرص رو بخورم یا نه؟ میترسم بخورم بعد مشخص بشه که باردار بودم و برای بچه ضرر داشته باشه
- کانسر دهانه سرویکس
آیا دختران باکره و مجرد امکان ابتلا به کانسر دهانه رحم دارند؟
- انجام آی یو آی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من چند وقته در اقدام هستم اما نتیجه ای نداده می تونم از دکترم بخوام که آی یو آی انجام بدم که سریع تر بچه دا شم؟
- دفع بقایا جنین
سلام وقت بخیر ، با قرص میزوپروستول سقط کردم ۲۱ روز خونریزی داشتم با سونو مشخص شد بقایا باقی مونده ، پزشک قرص متیل ارگونوین تجویز کرده ، ایا با مصرف این قرص باید خونریزی شروع بشه ؟ ۲ روزه استفاده کردم ولی خونریزی ندارم
- کپسول
سلام روز خوش من به علت ضعف و خستگی دکتر بهم اورامین اف داد تا حالا ۷ عدد کپسول خوردم و امروز ترشح مایل به قهوه ای دیدم و درد شبیه قاعدگی ۶روز دیگه باید پریود بشم میخواستم ببینم این دارو قطع کنم یا بخورم
- کیست پستان
آیا قرص ال دی کیست به مدت یه ماه در طول سال کیست پستان را تشدید میکند
- ۲۷هفتهباردارم جای بخیه بچه اول سزارین بودم دردمیکنه بچه اولم ۱۳سالشه چکارکن
- عفونت.
سلام وقت بخیر منچند وقتی بود که احساس میکردم لبه ی طرف واژنم از طرف مقابل بزرگ تر شده الان که چند وقت گذشته ملتهب شده و احساس سوزش و خارش دارم ۱۸سالمه دخترهستم خواستم بدونم لازمه پیش دکتر برم نمیشه از داروخونه فقط دارو بگیرم؟ اخه رومنمیشه به مامانم بگم میترسم پیش دکتر هم برم و اینکه اگه باید دکتر برم با توجه به اینکه به سن قانونی رسیدممیتونمتنها برم؟
- پرده
سلام خانم دکتر چه جوری بفهمم پرده ام پاره شده یا نه چون یه بار ضربه خورد پایین واژن ویه بار انگشتم وارد کردم یه کم الان از وسط خط واژن دو تکه از کنار واژن بیرونه چین دار از هم جدا ویه سوراخ کوچیک بین دو لبه دیده میشه لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- خارش بارداری
سلام خانم دكتر من ٥ماه و ١هفته باردارم از ٢روز پيش روي كليتريوس و لبهرخا واژن بيروني احساس قرمزي و خارش دارم از چي استفاده كنم .روزي ٥بار لباس زير عوض ميكنم كاملا تميزم ولي نميدونم چرا اين حالتي شد
- متخصص زنان وزایمان
سلام باردارهستم شش هفته هستش ودرحال حاضر خون ریزی دارم خیلی نگرانم
- خون ریزی بعدازسزارین
سلام من ۲۷روزه زایمان کردم سزارین درحین عملم خون ریزی داشتم بخاطر چسپندگی تا ۲۰ روز خون ریزیم تمام شده بود خیلی کم اونم به رنگ زرد داشتم الان یه هفته میشه خیلی شدیدشده خون ریزیم هم خیلی درددارم درجای بخیه هام بعد من از زیمانم تا الان شکمم شله اسلان سفت نشده پهلو هامم خیلی دردمیکنه
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خونی میشود؟می شودد؟
من هشت ساله که رحمم را در آوردم و به خاطر خشکی واژن از کرم های مرطوب کننده واژینال استفاده می کنم گاهی اوقات که از اپلیکاتور استفاده می کنم گاهی خونی میشود علت ان چیست؟
- اقدام به بارداری
باسلام ببخشید من تحت نظر هستم برای بارداری دکترم به من گفتن که از سومین روز پریود به مدت ۵روز قرص لترورول و کلومیفن بخورم حالا سوالم اینه که روزهارو چطور حساب کنم مثلا من ساعت ۱۲ شب خونریزیم شروع شده رو بعنوان یک روز حساب کنم یا از روز بعدش حساب کنم
- غربالگری اول بارداری
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رفتم سونوگرافی nt1/38 هست سالم است اما دکترم کفته ازمایش یه دونه قرمز شده دفعه بعد ازمایش دومم بگیرن بعدا ببینم چی میشه Final risk 1:285 تورخدا ببنید مشکلی ندارم
- طبق سنو گرافی ضخامت دیواره رحمم زیاد شده چکار باید بکنم از طریق دارو حل می شه


