Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمان کیست
باعرض سلام ۱۹ سالمه تقریبا دوسالی هست ک متوجه شدم کیست اندومترویز دارم و دارو ضد بارداری دو دوره یک بار یک ماه و سال بعدش سه ما مصرف کردم و دکتر گفتن چون سنم کمه فعلا عمل نکنم.. ایا به تاخیر انداختن عمل مشکلی ایجاد نمیکنه؟ واینکه سینه هام خیلی کوچیکه حتی با مصرف قرص های ضد بارداری تغییری نکرده. چه درمانی وحود داره برای بزرگ شدنش؟
- قرص مدورکسی پروژسترون چطور برای خونریزی قطع میکنه این بار دوم میپرسم لطفا جواب
- تنبلی تخمدان
من الان دوساله که عروسی کردم وپریودیم از دختری هم نامنظم بود دوماه یک بار پریود میشدم تا اینکه پیاده روی شرینی کم خوردم تا وزنم کم شد بعد پریودیم خوب شد بعد که ورزشو کنار گذاشتم دوباره همون جور شدم بعد یک ساله اقدام کردم واسه بارداری ولی هیچی
- ذخیره تخمدان
سلام خسته نباشید، ۴۵ ساله هستم و هنوز ازدواج نکردم قصده ازدواج دارم ایا راهی هست که متوجه بشم ذخیره تخمدان دارم یا خیر؟در ضمن کیست تخمدان دارم و به زودی باید جراحی شوم ایا پزشک در هنگام عمل متوجه ذخیره تخمدانم میشود، ممنون میشم کامل پاسخم را بدید.
- قرص فامنیتا (پروژسترون)
سلام، برای پریود شدن بعد از ۳ ماه ، قرص پروژسترون به مدت چند روز باید مصرف بشه؟ سوال دوم اینکه اگر حین مدت خوردن قرص، پریود بشم، باید قرص رو قطع کنم یا تا اخر دوره ادامه بدم؟
- سلام من ۴۲ سالمه دوتادختردارم دوباره قصددارم باردارشم الان سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوزباردارنشدم میشه بگیدمشکل ازچیه. ممنون
سلام من ۴۲ سالمه دوتابچه دارم می خوام دوباره باردارشم سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوز باردارنشدم میشه بگیدمشکل چیه.ممنون
- هفتروزپریودنشدم
سلام خسته نباشید من ۴۰سالمه یه هفتس از پریودم میگزره چکار کنم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من با نامزدم رابطه جنسی داشتم اما از پرده بکارت خونریزی نداشتم میخواستم بدونم الان هم میتونم بدونم پرده بکارتم از چه نوعی هست ؟
- ۲ ماه پریود
سلام
مادر من ۲ ماهه پریوده. بعضی روزا کمتر خون میاد بعضی موقه ها زیاد. ۴۵ سالشه. علتش چیه؟
- سلام من در د و متورم شدن ناحیه کلیتوریس را می خواهم بدان و راهنمایی بفرمایید چکار کنم
سلام خستع نباشید.ببخشید من یه مدت ناحیه کلیتوریسم به اندازه نخود بزرگ شده ووقتی دستم بهش میخوره درد میگیره تاحالا رابطه جنسی نداشتم ومجردوم چه پمادی استفاده کنم؟تو رو خدا راهنمااییم کنید
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- با عرض سلام و احترام مثانه حاوی ذرات اکوژن می باشد چک ua/uc توصیه می گردد یعنی چی ؟ ممنون
- ترمیم
سلام دکترمن ۳تازایمان داشتم والان تقریبایکسالودوماه ازآخرین زایمان طبیعیم گذشته بعدزایمان چندبخیه خوردم ویک هفته بعدش بخیه هام پاره شددکترمن بیام مطبتون شمابخیه میزنیدوبعدش اینکه من خیلی میترسم بدون دردمیشه؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
- رابطه جنسی مکرر
سلام و ادب.. خانم دکتر این ک میگن اگر سه بار یا چندبار پشت سرهم رابطه جنسی داشته باشیم.. آن چیزی که دفعه سوم از ما خارج میشود اسپرم ندارد و بیشتر محتویات پروستات است و احتمال بارداری با آن کم است.. آیا این حرف درست است؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
باسلام وقت بخیر خانوم دکتر ..من ۴ ماه پیش بخاطر نامنظم بودن پریودی رفتم سنو و ازمایش هورمون تشخیص پزشکم تنبلی تخمدان بود و قرص سیپروترون را تجویزکردن من مدت ۳ ماه منظم خوردم وازآنجا ک قصد بارداری داشتم قطع کردم ولی متاسفانه پریودیم هنوز خوب نشده تقریبا یک ماه است باید چکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- آزمایش پرولاکتین
وقت بخیر من ۲۲ سال سن دارم . دوسال پیش آزمایش پرولاکتین دادم ۲۸ بود ولی یادم نیست رنج آزمایشگاه چند بود و ام ار ای دادم و ادنوم هیپوفیز داشتم، هیچ دارویی مصرف نکردم و دیگ پیگیر نشدم بعد دو سال آزمایش پرولاکتین دادم این جواب آزمایش پرولاکتین بالاس یا نرمال؟ Prolactin:530 mIU/L ELISA pre meno pauasal:118_555 Post menopauasal::33_413
- پریودی
باسلام من الان ۱۰روز پریودم عقب افتاده و دوتا امپول پروژسترون باهم زدم (۲۶ام امپولو زدم)اما هنوز پریود نشدم و هیچ علاعمی ندارم .میخاستم بدونم چه دلیلی دارع و اینکه واقعا امپوله اثرمیکنه ؟چقدباید صبرکنم تا امپول تاثیرشو بزاره منپریود شم؟
- قرص سایوتیک
ایا میشه بعداز مصرف قرص سایوتیک برای سقط جنین(باوجود چندروز خونریزی) جنین سقط نشده باشه؟
- کیست اکولوسنت ۲۹ میلیمتر تخمدان چپ در حین یائسگی خطر ناکه؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من ۲۰ ساله و مجرد هستم ، خونریزی شدید داشتم و همش لخته لخته خون می اومد ازم یک ماه پیش ، قرص سیبل شروع کردم ، دو تا مونده به اتمام قرص های سفید پریود شدم اما درد خیلی خیلی بدی زیر شکمم دارم و حس میکنم واژنم هم خیلی درد میکنه من باید صبر کنم از روز چندم پریودیم قرص بعدی رو مصرف کنم؟؟ اینم بگم من دلیل خون ریزی هام همیشه اینه که تا خم میشم یا ورزش میکنم انگار چیزی به کمرم فشار وارد میکنه یا به قول معروف کمرم شل شده ، بنظرتون تا سه ماه قرص سیبل رو ادامه بدم یا حتما برم پیش متخصص؟؟ خیلی ممنونم


