Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Get More Info
Learn More Here https://superhealthresources.com/deu/3/urolex/
- آبله مرغان
سلام من الان یک هفته است که آبله مرغان گرفتم قبلش دوره پریودم تموم شده بود اما با شروع آبله دوباره خونریزی کوچکی دارم یکم رنگ خون تیره هست این مشکل حادی هست ؟
- شیردهی
سلام خانوم دکتر. من مدت ده سال هست که به خاطر آدونوم هیپوفیز چهارمیلی پرولاکتین بالا دارم و قبل حاملگی داروی کابرگولین مصرف میکردم. الان تازه زایمان کردم و شیرم خیلی کمه آیا میتونم از قرص های شیرافزا استفاده بکنم؟
- میکرو بن مژه
سلام هفته ی ۱۸ بارداری هستم میخواستم بدونم میکرو ابرو و بن مژه میتونم انجام بدم
- دهانشویه در بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم تو حاملگی میتونم از دهانشویه استفاده کنم؟ کلا خوبه برای محافظت از دندونها در بارداری از دهان شویه ها استفاده کرد و اینکه باید نوع خاصی استفاده بشه یا فرقی نداره؟
- خونریزی خارج از پریودی
سلام خسته نباشید من یک خانم 45ساله هستم که خونریزی خارج ازپریودی دارم
- فوکوس کلسیفیه 3میلی در تخمدان راست یعنی چه
- سلام،در سونوگرافی واژینال من دو میوم اینترامورال به قطر ۲۱ و ۶۲ به ترتیب در جدار قدامی و خلفی رحم قرار دارد.نظر شما برای درمان چیست؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام من ۱۳ خرداد اولین روز پریودم بود و ۲ تیر سونو دادم متن سونو: ابعاد رحم ۲۹*۴۱*۴۷ mmاکوی میومتر به طور نسبی هتروژن است. مایع ازاد مختصر در کلدوساک دیده شد میخواستم بدونم یعنی چی؟؟
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من دختر ۳۱ساله مجرد کم خونی دارم دوماه خون زدم الان یه ماه دوبار پریود میشم بار دوم خونریزی زیاد دارم از قرص ترنسید ۲۵۰چطوراستفاده کنم ممنون
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولنم خیلی کوچیکه و درد نداره فقط سفته میتونم خودم با سرنگتو خونه تخلیه کنم؟
- قرص ترانگزامیک250در زمان بارداری میشه
استفاده کرد مشکلی ندارن باتشکر
- قرص اورژانسی وعقب افتادن پریود
خانوم دکترمن اواخرمهرماه رابطه داشتم مایع داخل رحمم شدنیم ساعت بعدهمزمان دوعددقرص اورژانسی اوسیز۷۵ خوردم،۹ آبان پریود شدم کوتاه مدت وسبک بود ولی پریودی این ماهم یک هفته عقب افتاده بیبی چک هم زدم منفی بوده آیا باردارم
- پرده بکارت
سلام من آب با فشارر زیاد وقتی ک تو دسشویی بودم مثل اینکه هوا تویه شلنگ بوده برخورد کرد با داخل واژنم و خون اومد ایا پرده بکارتم پاره شده
- آ یو دی
سلام وقت بخیر من دوساله از ا یو دی استفاده میکنم، یک ماهه واژنم بوی ماهی میده ولی نه ترشح دارم نه خارش، البته دکتر معاینه کرد گفت زخمه ، ممکنه اثرات audباشه البته قرص واژینال استفاده کردم بهتر شد ولی دوباره همون بو رو داره
- زگیل..
آیا باعث نازایی میشع
- زمان آزمایش هرمون
سلام میخواستم بدونم آزمایش هرمون برای تخمدان باید حتمن روز سوم پریودی اتجام بشه اکر نتونسم روز سوم انجام بدم باید تا پریود بعدی صبرکنم یا نه بعد پریودی میتونم انجام بدم
- عقب افتادن پریود
سلام دکتر خسته نباشید دختر بیست ساله دارم که الان دو ماهه پریودش پنج روز الی یک هفته ب عقب افتاده ایا مشکلی هست و اینکه باید چکار کنه که پریود بشه چون به شدت کلافه هست ممنون
- افزایش سایز سینه ها
سلام.با چه روش ماساژی میتوانم سایز سینه هایم را در چندماه افزایش دهم؟ آیا ماساژ در حمام تاثیری دارد؟اگر تاثیری داری آیا با آب گرم یا آب سرد؟
- کیست
سلام خانم دکتر وقت بخیر یه سنوگرافی گرفتیم درتخمدان سمت چپ یه کیست با septationظریف به اندازه 74×98مم مشخص شده آیا نگران کننده س؟با دارو حل میشه؟


